Zumba

Czy któraś z was chodzi na Zumbę?Ja od jakiegoś czasu zaczęłam chodzić i powiem wam że jestem mega zadowolona:)Pokaże wam dwa układy jakie ćwiczymy a może was zarażę i też się zapiszecie:P Naprawdę polecam bo można się przy tym nieźle wypocić,spalić kalorie a jednocześnie świetnie bawić.Opowiem wam kilka słów na czym polega Zumba.

Zumba to zainspirowana latynoskimi rytmami fuzja tańca i aerobiku. Zumba jest bardzo innowacyjnym systemem fitness, który poprzez świetną zabawę kształtuje naszą sylwetkę, dba o naszą kondycję, a przede wszystkim napawa nas optymizmem i wprawia nas w świetne samopoczucie.Proste kroki taneczne, świetne kombinacje ruchów i motywująca muzyka stwarza atmosferę świetnej imprezy i totalnie porywa nas do zabawy. Bardzo dynamiczna i ekscytująca kombinacja rytmów latynoskich i międzynarodowych, tj. merengue, salsa, cumbia, reggaeton, flamenco, samba, taniec brzucha, cha-cha, rumba, twist .... i wiele innych.

4 komentarze:

  1. jejku jejku, dziękuję za tyle miłych słów:) pozdrawiam i zapraszam codziennie na nową dostawę słodkości;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe.Będę na pewno częstym gościem:)

      Usuń
  2. Ha ha ja zumbę cwiczę w domu,puszczam z kompa i cwiczę.Fajna sprawa!:D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie komentarza:)
Na każde zadane pytanie odpowiadam pod nim:)
Nie pytaj czy obserwujemy,jeśli podoba Ci się mój blog to śmiało go obserwuj:)

Copyright © 2014 tyyna , Blogger