Gosh szampon i odżywka

Dzisiaj chciałam wam przedstawić recenzję szamponu i odżywki do włosów z firmy Gosh Professional.
 GOSH to duńska firma produkująca najwyższej jakości kosmetyki ze wszystkich najpopularniejszych grup (kosmetyki kolorowe, zapachy, pielęgnacja ciała i twarzy). Na rynku polskim obecna od prawie 18 lat.
Uwielbiam ich produkty więc z czasem zapoznam was bliżej z ich kosmetykami a teraz tak jak mówiłam odżywka i szampon DAMAGE CONTROL
Ja używam do włosów suchych i zniszczonych z racji tego że rozjaśniałam włosy i są w złej kondycji:(

Opakowanie: butelka z dozownikiem 500 ml

 Cena:59,99zł
W tej chwili jest niezła promocja ponieważ można kupić samą odżywkę za 59,99zł i gratis jest szampon więc nieźle się opłaca:)

 Delikatny szampon jak i odżywka, które odżywiają i dodają sił suchym, zniszczonym zabiegami chemicznymi włosom. Zapewniają im wyjątkową miękkość i odżywienie, włosy stają się zdrowsze, bardziej błyszczące i puszyste. Zawierają ceramidy, masło Shea, proteiny pszenicy i prowitaminę B5.

 Plusy: 
- Świetny zapach który utrzymuję się nawet jak włosy wyschną
- Nie muszę tak prostować potem włosów bo ładnie sie układają
- Włosy są mięciutkie i delikatne
- Wygodne opakowanie z pompką

Minusy:
 Brak
 Szczerze mogę polecić:)

Mam nadzieję że trochę pomogłam jeśli ktoś zastanawia się nad ich zakupem:)W razie pytań proszę pisać:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za zostawienie komentarza:)
Na każde zadane pytanie odpowiadam pod nim:)
Nie pytaj czy obserwujemy,jeśli podoba Ci się mój blog to śmiało go obserwuj:)

Copyright © 2014 tyyna , Blogger