Tusz Maybelline Colossal

Jeszcze przedstawię wam mój ulubiony tusz do rzęs Maybelline Colossal Volume Express.Jest to najlepszy tusz jaki miałam i jak na razie nie znalazłam lepszego:)
Tu taka ciekawostka dla was że każdy tusz ma zawartość 60% ponieważ inaczej by się strasznie oblepiał i wypływał przy zamykaniu :)


Żel zawarty w formule maskary Colossal zwiększa objętość, wielopoziomowa szczoteczka dokładnie rozczesuje i nadaje rzęsom pożądany kształt. Żadna inna maskara nie osiągnie takiego efektu - 9 X większa objętość rzęs. Formuła Colo SSal Volum Express i opatentowana budowa szczoteczki pogrubiają rzęsy bez pozostawiania grudek.

Pojemność: 10,7ml

Cena: 26,90zł

Plusy:
- nie skleja
- pogrubia
- rozdziela
- nie obsypuje się
- cena

Minusy:
- szybko wysycha w opakowaniu chociaż zależy jak się trafi



5 komentarzy:

  1. Miałam go i według mnie był bardzo dobry :-) Teraz jednak zmieniłam swoją politykę i stawiam na produkty, które nie są testowane na zwierzętach...

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję za komentarze ;*

    ten tusz jest rewelacyjny !!!

    dobrze że mi napisałaś że tak się niszczą :) zrób koniecznie o nich posta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrobię może jutro jak będę miała chwilę:)

      Usuń
  3. aj nie lubię gooooo!:D cienko maluje . Ale Pani ekspedientka w sklepie pokazała mi jak zamykać tusz aby nie wysychał i się trzyma:)

    OdpowiedzUsuń
  4. kupiłam ten tusz, jak tylko się pojawił. pierwszym opakowaniem byłam zachwycona, ale nastęone było już niestety gorszej jakości

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie komentarza:)
Na każde zadane pytanie odpowiadam pod nim:)
Nie pytaj czy obserwujemy,jeśli podoba Ci się mój blog to śmiało go obserwuj:)

Copyright © 2014 tyyna , Blogger