Organique krem

Uwielbiam wszystkie produkty firmy Organique.

Firma ta od ponad 10 lat produkuje naturalne, zdrowe i przyjazne środowisku kosmetyki do pielęgnacji ciała i twarzy.Obecnie kosmetyki Organique można spotkać w najlepszych SPA, w sieci sklepów franczyzowych i mydlarniach, zarówno w Polsce jak i zagranicą.
Ja chciałam wam dzisiaj opisać krem do rąk z jedwabiem:)
 Krem do rąk odmładzający i regenerujący z jedwabiem i perłą. Regularne stosowanie gwarantuje wyraźne zmniejszenie zmarszczek, rozjaśnienie i nawodnienie skóry.
Jest to najlepszy krem jaki stosowałam:)Z reguły nie lubię kremów bo długo się wchłaniają i mam po nich tłuste dłonie a ten mnie zaskoczył tym że zaraz po rozsmarowaniu moje dłonie są gładkie,nawilżone i nie są tłuste:)

 Opakowanie: tubka 75 ml

Cena: 17zł (tak kosztuje u nas a spotkałam nawet za 29zł)

Plusy:
- wydajność
- super się wchłania
- miły zapach
- nawilża

Minusy:
Brak


4 komentarze:

Dziękuję za zostawienie komentarza:)
Na każde zadane pytanie odpowiadam pod nim:)
Nie pytaj czy obserwujemy,jeśli podoba Ci się mój blog to śmiało go obserwuj:)

Copyright © 2014 tyyna , Blogger