By dziubeka

Spotkałam się na kilku blogach z biżuterią by dziubeka i tak mi się spodobały bransoletki że pojechałam po nie do Wrocławia do Magnolii.Nie wiem czy się orientujecie gdzie to jest ale mają stoisko na wprost od Stradivariusa.Kurcze przechodziłam tamtędy tysiąc razy i nigdy nie zajrzałam a tam takie piękności:P
Jak Pani mi powyciągała to nie wiedziałam którą wybrać i wzięłam dwie.
Od początku zrobiły na mnie wrażenie a do tego ładnie Pani zapakowała:)
No więc już się chwalę:)








Od teraz jestem dziubekaholiczką i na tych dwóch na pewno się nie skończy.Marzą mi się teraz te dwie ale akurat ich już nie było ale wrócę po nie:)



56 komentarzy:

  1. rzeczywiscie sa rewelacyjne;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne są :D

    Zapraszam do mnie

    http://streetfashionforeveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. tez bylam nieraz w magnolii i pierwsze widze/slysze:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie i takie cuda ominęłyśmy:)Zajrzyj na nie jak będziesz może też się skusisz:)

      Usuń
  4. Jakie sliczne bransoletki! ;) Pozdrawiam i zapraszam na konkurs, do wygrania bon na zakupy i nie tylko ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. łaa mi się strasznie spodobała ta , którą pokazałaś jako pierwszą z serii "chcę" :)
    zdradzisz ich cenę? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta na czarnym cienkim rzemyku jedyne 15zł a ta na takim rudym i grubszym 30zł:)Nie są drogie:)

      Usuń
  6. rzeczywiscie male cudenka!pozdrawiam obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli podoba Ci się mój blog to jak najbardziej:)

      Usuń
  7. piękne bransoletki, fajne jest to że jeszcze nie są tak popularne jak np. Lilou, cieszmy się dopóki możemy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie i cena o wiele niższa:)

      Usuń
  8. czyli ceny bardzo przyzwoite! :)
    pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. aaale fantastyczne! a drogie są? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie,tanie jedna 15zł a druga 30zł:)

      Usuń
  10. Prezentują się cudownie:))) Też będę musiała pomyśleć nad jakimś zakupem :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam bo naprawdę ładnie wyglądają:)

      Usuń
  11. Śliczne! :)
    Ile wynosi koszt takiej jednej bransoletki? :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedna 15zł druga 30zł.Pisałam wyżej:)

      Usuń
  12. piękne!:) ile zaplacilas?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za jedną 15zł a drugą 30zł:)

      Usuń
  13. piękne mają rzeczy :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. mam te bransoletki! obydwie uwielbiam :) a co do firanek - to już wybrane - gładkie, białe, pewnie jeszcze się pojawią na zdjęciach :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne te bransoletki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. przepiękne te bransoletki! :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Wygląda to ciekawie, jaki koszt tych różności? znając moje szczęście pewnie dostałabym od razu uczulenie:(

    OdpowiedzUsuń
  18. ta z większym serduszkiem mam prawie taką samą ;) i również jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie widziałam u Ciebie:)Twoja też jest śliczna:)

      Usuń

Dziękuję za zostawienie komentarza:)
Na każde zadane pytanie odpowiadam pod nim:)
Nie pytaj czy obserwujemy,jeśli podoba Ci się mój blog to śmiało go obserwuj:)

Copyright © 2014 tyyna , Blogger