Inspiracje

Pogoda dzisiaj jest przepiękna typowo letnia a ja cały dzień spędziłam na sprzątaniu:(
Teraz siedzę i przeglądam różne inspiracje i pomyślałam że kilka wam przedstawię no więc...


            Super pomysł na przechowywanie pędzli na pewno wykorzystam już kupiłam taki ,,wazonik"
                         jeszcze szukam szklane kulki:)

             
                  Pomysł jak z pomadki zrobić błyszczyk w słoiczku


     
                       Jak pastelami wykonać kolorowe pasemka
                                 Jak zrobić coś z niczego w tym wypadku obraz z malowany  przy
                                           pomocy butelki.Już go widzę oprawionego na ścianie:)
                                       Ju już poszukuje starych ram i na pewno ten pomysł
                                     na powieszenie zdjęć wykorzystam


                                                  I znów ramka,tym razem na biżuterię
              
    I na koniec trochę modowych inspiracji












26 komentarzy:

  1. Świetne :)
    Szczególnie ten butelkowy obraz :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super to jest:)Jak tylko zrobię to pokażę jak mi wyszło:)

      Usuń
  2. Wszystko tutaj mnie inspiruje ♥
    Dziękuję, że podałaś te pomysły krok po kroku, na pewno wykorzystam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co:)Jak coś wykorzystasz to pochwal się potem:)

      Usuń
  3. jak widze tyle pieknych rzeczy to az mi sie oczy swieca :D a co do obrazkow i butelki swietna sprawa widzialam to juz gdzies i fajnie ze przypomnialas! Musze koniecznie taki stworzyc ;)!

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne zdjęcia :)
    Zapraszam.
    d0minika.blogspot.com
    i dziękuję za każdy komentarz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:)Idę zajrzeć do Ciebie:)

      Usuń
  5. Ciekawe inspiracje.
    Chyba wypróbuję z tymi pastelami, ale boję się że potem nie zejdzie kolor.;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę że zejdzie:)Gdzieś czytałam że jak używa się pastele na sucho to schodzą ale jak na mokro to może być trudniej do zmycia:)

      Usuń
  6. GOD this is so inspiring!
    Love that bottle DIY, shorts, and I'm doing my chalk ombre hair today or tomorrow!
    love your blog!
    http://fashion-babel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I think:)
      It show hair as you will make:)

      Usuń
  7. cool inspiration photos. Love the last pair of jeans shorts!

    OdpowiedzUsuń
  8. Te inspiracje są boskie *.* zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To miło że się podobają:)
      Idę:)

      Usuń
  9. świetne inspiracje i pomysły :)

    Pozdrawiam Paulina

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne inspiracje, wszystko w moim stylu:) I ten pomysł malowania kwiatu za pomoca butelki jest genialny, już go kiedyś widziałam:) A na pierwszym zdjęciu wydaje mi się, że to nie są szklane kulki, a żelowe:)


    Przy okazji, jeśli masz ochotę, zapraszam na konkurs, który organizuję na blogu razem z firmą Golden Rose. Do wygrania 3 zestawy kolorowych lakierów do paznokci:) Informacje o konkursie, na pasku bocznym- wystarczy kliknąć w zdjęcie KONKURS :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już zaglądam do Ciebie:)
      Właśnie się tak zastanawiałam czy to szklane czy żelowe hm....żelowe mam w domu to spróbuję:)

      Usuń
  11. Bardzo dziękuję za miły komentarz i oczywiście zapraszam, jak najczęściej:) I zachęcam jeszcze raz do spróbowania sił w konkursie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna notka, bardzo inspirująca :) bardzo podoba mi się pomysł z obrazem i ramkami, a stylizacje genialne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super że udało mi się zainspirować:)

      Usuń

Dziękuję za zostawienie komentarza:)
Na każde zadane pytanie odpowiadam pod nim:)
Nie pytaj czy obserwujemy,jeśli podoba Ci się mój blog to śmiało go obserwuj:)

Copyright © 2014 tyyna , Blogger