Modelowanie kształtu twarzy

Od razu przepraszam jeśli ta notatka będzie długa ale postaram się rzetelnie wytłumaczyć wam tak jak obiecałam jak wykonać modelarz twarzy :)Chciałam przedstawić na sobie już się nawet specjalnie wymalowałam i zrobiłam pełny modelarz ale niestety aparat mnie zawiódł i na zdjęciach wyszło mało wyraźnie:( Pozwoliłam sobie skopiować z internetu obrazki aby wam to lepiej przedstawić:)

Każda z nas chciałaby mieć idealne rysy twarzy.Za idealny jej kształt uważa się owal i do niego będziemy dążyć.
Najczęściej występuje pięć typów twarzy:owalna,kwadratowa,trójkątna,prostokątna i okrągła.Opowiem wam skrócie jak rozpoznać swój kształt ponieważ przy modelarzu najważniejsze jest aby zdefiniować jaki mamy.

Twarz owalna:
 Wyraźnie zarysowane wysokie kości policzkowe.Policzki o kształcie geometrycznym i delikatna broda.Czoło o regularnej linii włosów

Twarz kwadratowa: 
 Najczęściej wyróżniają ją odstające kości żuchwy.Długość twarzy kwadratowej jest równa szerokości:)

Twarz trójkątna:
  Przypomina w kształcie serce.Twarz jest pociągła.Czoło jest szerokie,kości policzkowe szeroko rozstawione a broda wąska.

Twarz prostokątna:
 To twarz podłużna a szerokość czoła jak i żuchwy jest bardzo podobna.Szczęka kwadratowa a kości policzkowe płaskie.

Twarz okrągła:
 Taka sama szerokość jak i długość.Zauważyć tu można wydatne pulchne policzki.Z reguły czoło jest niskie i zaokrąglona broda.

MODELOWANIE
Jeśli już wiemy jaki mamy kształt to potrzebny jest nam do wymodelowania bronzer,rozjaśniacz oraz róż no i na zakończenie puder sypki.

Zapamiętajcie zasady że to co ciemne wyszczupla a to co jasne uwypukla to tak jak w ubiorze:)No więc bronzer nakładamy na miejsca które chcemy wyszczuplić i schować a rozjaśniacz na miejsca które chcemy wysunąć na pierwszy plan.

Przedstawię wam modelarz do każdego typu twarzy

Twarz owalna- 

Tak jak pisałam wcześniej to twarz idealna więc można dać jedynie róż na policzki:)



Twarz kwadratowa-

Bronzer nakładamy po obu stronach żuchwy i czoła.
Rozjaśniacz na policzki i brodę oraz na cały grzbiet nosa.
Róż na kości policzkowe



 Twarz trójkątna-

Bronzer  rozprowadzamy po bokach czoła i na skroniach aby zrównoważyć górną część twarzy.Podbródek również traktujemy bronzerem na samym czubku.
Rozjaśniacz dajemy na dolne części policzków tak pod kościami policzkowymi.
Róż wzdłuż kości policzkowej aż do włosów


Twarz prostokątna-

Bronzer nakładamy po bokach szczęki aby złagodzić kontury oraz o bokach czoła aby je zaokrąglić.
Rozjaśniacz nad kościami policzkowymi,centralnie na brodę oraz można dać nad skroniami
Róż wzdłuż kości policzkowych






  Twarz okrągła-

Bronzer po obydwu stronach żuchwy tuż pod kośćmi policzkowymi.Również na linii włosów po obu stronach czoła.
Rozjaśniacz na środek czoła,nos brodę i policzki 
Róż wzdłuż kości policzkowych


PORADY:
*Jeśli masz zbyt szeroki nos przyciemnij go po bokach bronzerem a jeśli za długi to muśnij jego koniuszek.
*Jeśli chcesz coś wydłużyć namaluj korektorem kreski podłużne lub skośne
*Jeśli chcesz poszerzyć namaluj korektorem kreski poprzeczne
*Należy pamiętać aby delikatnie omieść na koniec bronzerem brodę,ramiona i dekolt 
*Na sam koniec nałóż puder sypki aby zatuszować przejścia

Mam nadzieję że pomogłam.Wiem że inaczej by było jak bym przedstawiała na sobie ale myślę że nie wyszło źle:)
Jeśli macie jakieś pytania to piszcie a postaram się pomóc:)




16 komentarzy:

  1. bardzo ciekawy post :) ale trudno mi określić do jakiego 'rodzaju' pasuje moja twarz. ;[

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zajrzę do Ciebie na bloga i obejrzę dokładnie Twoje zdjęcia i tam Ci od razu odpisze jeśli uda mi się odgadnąć:)

      Usuń
  2. Super ciekawy post :) ja się chyba zaliczam do tych prostokątnych twarzy :D doszłam właśnie do wniosku :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to się cieszę że pomogłam:)

      Usuń
  3. hmm, nie wiem jaki mam kształt twarzy:D
    zapraszam do mnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tez nie wiem:P moze TY mi powiesz?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok już do Ciebie idę obejrzę zdjęcia i tam Ci odpowiem:)

      Usuń
  5. Hm.. Możliwe, że mam trójkątną ;D
    Post ciekawy, jutro testuję wiedzę po przeczytaniu go :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę że trochę pomogłam:)
      Odpowiedziałam u Ciebie:)

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. No starałam żeby było w miarę zrozumiale:)

      Usuń
  7. BARDZO PRZYDATNY I CIEKAWY POST!
    ZAPRASZAM DO MNIE!:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że się spodobał:)
      Często do Ciebie zaglądam i zaraz tez zajrzę:)

      Usuń
  8. Dobre porady ! Juz wiem co mogę zrobić z moim nosem :) a masz może poradę co do krzywego nosa :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm...ciężko mi tak opisać łatwiej by mi było narysować ale jak mówiłam ciemny wyszczupla więc po bokach nosa gdzie nie potrzeba zmian wklep bronzer a w miejscu lekkiego wygięcia wklep rozjaśniacz aby to miejsce poszerzyć.Nie wiem czy zrozumiale opisałam:)

      Usuń

Dziękuję za zostawienie komentarza:)
Na każde zadane pytanie odpowiadam pod nim:)
Nie pytaj czy obserwujemy,jeśli podoba Ci się mój blog to śmiało go obserwuj:)

Copyright © 2014 tyyna , Blogger