Paznokcie żelowe

Jeszcze nie dawno ,,bawiłam" się w paznokcie żelowe.Kurcze coś mnie dalej do tego ciągnie ale jakoś zaprzestałam ponieważ drażni mnie to że zawsze jak zrobię to wydaje mi się że jest źle albo że brzydko wyszło a do tego bardzo długo robię czasami 4 godz.Po prostu siedzę i dłubię bo ciągle myślę że coś trzeba poprawić:/Nie wiem ale może nie wierzę w siebie albo po prostu naprawdę mi to nie wychodzi.
Pokaże wam kilka moich prac i same je oceńcie,naprawdę przyjmę nawet krytykę bo wiem że nie są doskonałe:)
 Niektóre są podpisane moim imieniem ponieważ wrzucałam je na stronę o stylizacji paznokci








16 komentarzy:

  1. one są przepiękne! te drugie podobają mi się najbardziej1 naprawdę masz talent :) Głowa do góry! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. są śliczne, nawet nie wiem które najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. najlepsze drugie, chociaż ja sama nie jestem przekonana do paznokci żelowych, nie zrobiłabym sobie, bo nie wydaje mi się żeby to było wygodne, a po za tym wygląda to mega sztucznie! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)Jest to naprawdę wygodne przynajmniej bo te są normalnej długości gorzej jak by były takie krogulce:)Niektóre wyglądają sztucznie ale to już takie co są grubo nałożone żelem albo jak są takie pstrokate.Mi się najbardziej podobają frenche bo na wszystkie okazje pasują:)

      Usuń
  4. ogólnie są przepiękne, z tym, że ja żeli nie lubię!
    ale naprawdę jeśli chodzi o wzorki, malowanie i w ogole to perfekcja!
    najchętniej na swoich pazurkach zobaczyłabym 4 i 5 i 7 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo za takie miłe słowa:)Do perfekcji to mi jeszcze daleko:)

      Usuń
  5. cudne te panokcie i wzory :)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne te pazurki..wszystkie...prócz tego 1 bo tam kilka niedociągnieć jest ale to tak raz musi się zdarzyć że cos nei wyjdzie. W każdym razie bomba i cudne pazury..masz ogromniasty talent...:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super robisz pazurki, masz talent! Wróć do tej roboty!
    Jeśli byś się zdecydowała wstawiaj tutaj swoje 'prace' jakie wykonałaś, na pewno będę czerpać od Ciebie inspiracje.! :*:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za tak miłe słowa:)Jakoś mam mało odwagi chyba:/Ciągnie mnie strasznie ale zobaczymy co z tym zrobię:)Jeszcze raz ślicznie Ci dziękuję:)

      Usuń

Dziękuję za zostawienie komentarza:)
Na każde zadane pytanie odpowiadam pod nim:)
Nie pytaj czy obserwujemy,jeśli podoba Ci się mój blog to śmiało go obserwuj:)

Copyright © 2014 tyyna , Blogger