Topper essence

Na początek chciałam wam bardzo ale to bardzo podziękować za to że tak często tu zaglądacie:)Im więcej mam od was komentarzy i wejść tym bardziej nasycacie mnie do pisania kolejnych postów,dziękuje wam za to:)Z racji tylu wejść postaram się niedługo zrobić pierwsze rozdanie muszę się tylko z tym trochę zapoznać żebym potem nic nie namieszała:)
Dzisiaj miałam wykonać dla was makijaż ale się przeziębiłam i nie za dobrze wyglądam z czerwonym nochalem:P Za to nadrobię pazurkami:)
Ostatnio kupiłam Topper z Essence i jestem z niego mega zadowolona.
Najlepiej wygląda malując go na jakiś bazowy lakier dlatego też pomalowałam specjalnie dla was na kilku kolorach żebyście wiedziały jaki jest efekt:)
A na dzisiaj wymalowałam sobie nim jako french:)(Przepraszam za skórki ale nie mam czasu się za nie wziąć:( )
Co o tym myślicie,podoba się wam:)







40 komentarzy:

  1. Ciekawe, nie wpadłabym na takie wykonanie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. miałam go już w koszyczku ale odłożyłam go :) chyba przejde się ponownie i go kupie bo jest bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wracaj po niego bo jest naprawdę fajny:)

      Usuń
  3. Śliczne pazurki - wszystkie! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super :)! na tym brzoskwiniowym wyglada bosko !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:)Na białym też fajnie:)

      Usuń
  5. najbardziej podoba mi się na frenczu :D Też mam tyle, że w wersji z niebieskimi ''świecidełkami'' . świetny! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak niebieski też fajnie wygląda,właśnie widziałam go ale wziełam z kolorowym:)

      Usuń
  6. Wszystkie mi się bardzo podobają! :)
    Ostatnio coraz częściej chcę mi się coś grzebać brokatem na paznokciach, heh. ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi właśnie cos ostatnio sie podoba brokat a niby jest niemodny ale co tam:)

      Usuń
    2. Ja tak nie twierdzę. Fajnie wygląda na paznokciach, ale potem ciężko go zmyć.;/

      Usuń
    3. Dokładnie trzeba trzeć i trzeć żeby zszedł:)

      Usuń
  7. Kochana, niestety nic mi nie doszło na e-mail :(
    Mogłabyś mi wysłać jeszcze raz??

    OdpowiedzUsuń
  8. Na ten e-mail: sleeping-beauty0@hotmail.com ? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. Dzięki:)Tak inaczej wygląda,fajnie:)

      Usuń
  10. świetny lakier ,paznokcie są boskie <3

    OdpowiedzUsuń
  11. extra lakier :)
    najbardziej podoba mi sie polączenie pudrowego rożu z malinowym :)
    dziękuję silicznie za odwiedziny i milusiński komentarz :)
    Buziaczki
    zapraszam częściej będzie mi bardzo miło :) jednocześnie zachęcam do oberwowania :)
    + obserwuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje i obserwuję również:)

      Usuń
  12. Mój ulubiony "brokatowy lakier" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie też już stał się ulubionym:)

      Usuń
  13. cudowności ♥

    http://madame-chocolate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne *.* zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dzięki:)Już zaglądam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mamy identycznego storczyka:) Miałam topper i oddałam..a teraz żałuję!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie komentarza:)
Na każde zadane pytanie odpowiadam pod nim:)
Nie pytaj czy obserwujemy,jeśli podoba Ci się mój blog to śmiało go obserwuj:)

Copyright © 2014 tyyna , Blogger