Moi ulubieńcy

                                                            I wróciłam do siebie:)
                 Dzisiaj chcę wam przedstawić dwa produkty kosmetyczne które są dla mnie niezastąpione.
Pierwszy pianka do demakijażu i mycia twarzy z Lirene.Chyba nigdy się z nią nie rozstanę:)Staram nie przyzwyczajać się do konkretnego kosmetyku i wolę zmieniać ale jej nie zamienię na żadną inną:)Super zmywa makijaż i delikatnie oczyszcza twarz.Co najważniejsze nie podrażnia oczu i nie szczypie w oczy.Po umyciu nie ma uczucia ściągnięcia a za to delikatnie nawilża i cera jest gładka. 
 
Drugi produkt to mleczna odżywka do włosów zwana kremem Crema al latte.
Jak zawsze mam problem z rozczesaniem to po niej ten problem znika.Włosy są miękkie i delikatne a co najważniejsze nie obciąża włosów.Zapach mi się bardzo podoba bo jest typowo mleczny.


20 komentarzy:

  1. Nieziemsko zaciekawiła mnie ta pianka, bo uwielbiam takowe produkty do mycia mojego paszczaka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niesamowita jest,uwielbiam ją:)Taka kapka co widać na zdjęciu wystarcza do zmycia makijażu z twarzy:)

      Usuń
  2. chciałabym miec ta pianke, chyba musze sobie taka sprawic :)
    Zapraszam do mnie na konkurs, do wygrania śliczna bransoletka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pianka do demakijażu- chyba ciekawe rozwiązanie :) A co do odżywki, to stosuje się ją na mokre, czy suche włosy? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na mokre.Ja nakładam w ten czas biorę prysznic i na koniec ją spłukuję:)

      Usuń
  4. z ta pianka nei miałam do czynienia ale od fryzjerki wiem ze znó ta maska jest naprawde dobra i nei droga :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pianka jak i maska są świetne a co do maski to szczerze nie wiem jaka cena bo mama mi przynosi od fryzjerki ale jakieś niecałe 20zł płaci ale to jest wielka bo 1000ml:)

      Usuń
  5. tez mialam tą maske i jest swietna;) zapraszam kochana na nowy post:*

    OdpowiedzUsuń
  6. Chciałabym przetestować tą piankę, na pewno świetna ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. ostatnio tez mialam tego typu odzywke i musze powiedziec ze bylam bardzo zadowolona ;) poza tym nie wiem ile ta ma ml ale ja mialam taka 100o ml i myslalam ze sie nigdy nie skonczy;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak ta też 1000ml i naprawdę jest wydajna:)

      Usuń
  8. ciekawa pianka, ja akurat teraz testuje krem z tej samej serii matujący :)
    Jantar trudno jest dostępna, ale polecam :)
    również obserwuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Popytam o tą Jantar u siebie w sklepie przedstawicieli a jak nie to może w aptece:)Będę szukam wytrwale:)

      Usuń
  9. marzy mi się ta maska, ale nigdzie nie mogę jej dostać :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fryzjerek popytaj one często sprzedają:)

      Usuń

Dziękuję za zostawienie komentarza:)
Na każde zadane pytanie odpowiadam pod nim:)
Nie pytaj czy obserwujemy,jeśli podoba Ci się mój blog to śmiało go obserwuj:)

Copyright © 2014 tyyna , Blogger