Dziękuję:)

Jak widać doszło mi 100 obserwatorów za co strasznie wam dziękuję:)Mam nadzieję że podoba wam się mój blog i że nie zanudzam was:)Naprawę im więcej was mnie odwiedza tym bardziej mnie motywujecie do działania.Pewnie wiele z was pomyśli sobie ,,pff...100 obserwatorów co to jest" ale dla mnie to wiele:)Zakładając bloga nie spodziewałam się że kogoś zatrzymam na dłużej a jednak:)Jest wiele cudownych blogowiczek które regularnie do mnie zaglądają i komentują za co im i całej reszcie wspaniałych osób bardzo dziękuję.

Dzisiaj już nie kosmetyczny post ale za to przedstawię wam mój dzisiejszy luźny zestaw:P
Za oknem kolejny dzień z rzędu świeci słońce ale na szczęście nie ma aż takiego upału jak ostatnio więc długie spodnie i do tego bokserka może być:)




                                                              Bokserka - targ
                                                             Spodnie - Cubus
                                                            Trampki - targ
                                                                Bransoletka - osiedlowy butik
                                                             Zegarek - Zegarmistrz
                                                               Naszyjnik - h&m
                                                       Pierścionek  - Magnolia (sklep z biżuterią nie pamiętam nazwy:( :)

39 komentarzy:

  1. masz świetny kształt płytki paznokcia. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zwykla bluzka i do tego spodnie luźne - zwykły, prosty zestaw czyli taki jaki lubię. Fajnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę kolejnej setki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyglądasz :) Śliczne masz paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolor wloskow masz boski,przepieknie Ci w nim:) a paznokcie sa niesamowite,do tego cudny kolorek:*

    OdpowiedzUsuń
  6. No to kolejnych 100 :))) a stroj fajny.. ja lubie takie dresiwo.. twoje jest swietne :))

    OdpowiedzUsuń
  7. super zestaw, taki wyluzowany :) .Sliczne masz pazurki:P! i nowy nagłowek super;)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę że wszystko się podoba:)

      Usuń
  8. Gratuluje i oby tak dlaej! Ale sliczne bransoletki! ;) buziaki, zapraszam w wolnej chwili na nowy wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. aaa i jak Ci się kostium sprawdza? nic spada ani nic w tym stylu? :) o górę mi najbardziej chodzi, czy wygodna itp. :D

      Usuń
    2. Dziękuje:)
      Tak,właśnie jak wchodzę do wody to trochę góra mi spada i ciągle muszę poprawiać:)

      Usuń
  10. otagowałam Cię. :)

    / ślicznie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)
      Już lecę zajrzeć:)

      Usuń
  11. Zegarek prześliczny :)

    W wolnej chwili chciałbym zaprosić Cię do siebie

    http://przetestujezaopiniujeocenie.blogspot.com/

    Serdecznie pozdrawiam i dodaję do obserwowanych:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny blog :) polecam Wam rowniez ostatnio odkryta przeze mnie perelke wsrod blogerek http://biancofragola.blogspot.com/ jak chcecie to zobaczcie :*

    OdpowiedzUsuń
  13. no patrzę na te meble i czuję się jak u siebie w sypialni :D ooo, i nagłówek zmieniłaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)Tak zmieniałam i to dzięki Twojej pomocy:)

      Usuń
  14. Tyle razy oglądałam te spodnie w sklepach i zawsze brakowało mi odwagi, aby je kupić, hmm. A na Tobie wyglądają naprawdę fajnie! ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:)Kup sobie bo są mega wygodne i na luzie:)

      Usuń
  15. zegarek, naszyjnik, paznokcie, pierscionek...wszystko mi sie podoba! pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo fajny outfit, a biżuteria prześliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  17. podoba mi sie twoj lakier do paznokci :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie komentarza:)
Na każde zadane pytanie odpowiadam pod nim:)
Nie pytaj czy obserwujemy,jeśli podoba Ci się mój blog to śmiało go obserwuj:)

Copyright © 2014 tyyna , Blogger