Maybelline Affinitone Mineral

W ostatnim poście przedstawiłam wam produkty Wax i powiem już na początku że po umyciu nimi włosy miałam strasznie suche i nie mogłam rozczesać,nigdy takich nie miałam:(Były jakieś matowe i szorstkie więc poszłam umyć głowę jeszcze raz ,,normalnym"szamponem z Welli i już były jak dawniej.Nie wiem czy to normalne czy nie ale teraz nie mam jakoś odwagi użyć tego jeszcze raz:/
Być może to jest tak że właśnie dobrze oczyszczają łuskę włosa i ,,wychodzi' na jaw jakie naprawdę mam a te zwykłe szampony zawierają sztuczne balsamy i składniki nawilżające co o tym sądzicie?

Przedstawię wam dzisiaj tak w skrócie podkład Maybelline jaki poleciła mi Pani w drogerii o kolorze Nude
Bałam się na początku bo ma lekki żółtawy odcień ale skoro mam naczynka to pasuje w sam raz żeby je pokryć:)
Podkład ma dość rzadką konsystencję ale super się rozprowadza.Jestem pod wrażeniem jak długo się utrzymuje,nawet teraz jak piszę to przyglądam się czy go mam i jest:)Od rana mam go na mordce i nic nie poprawiałam:)
Super kryje i tak jak pisałam wcześniej zakrywa mi moje naczynka.
Szczerze mogę go polecić na lato ponieważ jest lekki a do tego super kryje:)

40 komentarzy:

  1. miałam ten podkład i dokładnie w takim samym odcieniu! :) Bardzo go polubiłam, i na pewno do niego nie raz wrócę :*

    OdpowiedzUsuń
  2. hihi, wiesz co ja mam swoje takie ciemny blond włosy z jasnymi pasemkami (mi sie zminiają same włosy) i tak samo chciałam sobie zaszaleć i zafarbowałam nie szamponetką tylko takim czymś juz nie pamiętam z Pallet co schodzi po 24 myciach końcówki orzechowym blondem to taki rudy. Trzymałam 20 minut i wyszły brązowe się przestraszyłam bo to tak głupio wyszło, ale na 2 dzien umyłam włosy i wyszedł taki rudy, miedziany. Chyba musiałam nie dokońca zmyć tą farbe albo poprostu ja to patrzyłam wieczorem przy sztucznym świetle.
    I teraz mam takie fajne rudowato-brązowe koncowki ;)

    hihi ja tez sie ropisalam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My kobiety to kombinujemy z tymi włosami:)Dzisiaj rano i teraz na wieczór myłam głowę żeby tylko mi te końcówki już zeszły:)

      Usuń
  3. dobrze kryje naczynka mowisz ? moze sie skuszę, bo mam straszny problem z bliznami na twarzy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak bardzo fajnie je pokrywa:)

      Usuń
  4. co do różu powinnaś iść do kilku punktow typu sephora, douglass, inglot i zapytać wizażystkę o radę ;) jest to darmowa konsultacja :D

    OdpowiedzUsuń
  5. ja od niemal roku używam ich podkładu Dream Satin liquid , jest rewelacyjny , świetnie się trzyma i genialnie wtapia w skórę , dostałam go w prezencie i dość sceptycznie podeszłam do pierwszego użycia po którym się w nim zakochałam <3 może i wypróbuję teraz ten :P

    pozdrawiam serdecznie

    Daggi

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam ten podkład i jest świetny. Lubie go na lato bo na zimę się nie nadaje. Jest lekki i nie czuć tony makijażu na twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na zimę też może być,przynajmniej dla mojej cery:)

      Usuń
  7. bardzo lubię ten podkład zwłaszcza latem
    + obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  8. kurcze:/ ja chcialam kupic ta zachwalana waxowa odzywke ale jesli ma mi to przesuszyc dodatkowo wlosy to ja dziekuje za takie cos:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może po użyciu samej odżywki z tej serii bez szamponu to nie będzie tak przesuszać:)Użyje dzisiaj samej odżywki a szampon wezmę normalny i dam Ci znać jaki efekt:)

      Usuń
  9. Mam ten podkład, ale w wersji normalnej.
    Posiadam odcień piaskowy. Nie pamiętam już, który to numerek.
    Jest całkiem niezły.
    Stosuję tylko jesienią i zimą. Wiosną i latem rezygnuję z ciężkich podkładów.
    Wybieram coś znacznie lżejszego.
    Nie chcę niepotrzebnie obciążać skóry twarzy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi właśnie pasuje ten pokład bo jak dla mnie jest lekki,ma rzadką konsystencję i jest delikatny:)

      Usuń
  10. Wygląda fajnie ...

    Zapraszam do siebie na bloga i na Konkurs ;)

    http://rockglamfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Właśnie nad nim myślałam, skoro warto to chyba się skuszę, ten zółty odcień jest fajny - większość Polek ma żółtawy odcień skóry a najwięcej sprzedaje się podkładów w odcieniu różowawym, dziewczynom wydaje się że żółte odcienie są "dziwne", a w większości przypadków to właśnie te żółtawe odcienie wyglądają na Polkach najbardziej naturalnie:)
    Co do odżywek i szamponów - te apteczne i naturalne działają inaczej niż drogeryjne. U mnie maska z Pilowaxu sprawdziła się świetnie. Jeśli ciężko Ci się przestawić, zacznij właśnie od stosowania maski (tylko trzymaj ją długo na włosach - ja nakładam np. na godzinę), nie używaj całej serii na raz ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zawsze starałam się brać w odcieniu takiego beżu ale faktycznie przerzucam się żółte odcienie:)Po nałożeniu na twarz byłam pewna że tragedia ale po rozsmarowaniu i po odczekaniu chwili super się wtapia:)
      Właśnie dzisiaj użyje samej odżywki i zobaczę jaki będzie efekt:)

      Usuń
  12. całkiem niedawno widziałam ten podkład w fajnej promocji, ale nie kupiłam, a teraz żałuję ;<

    OdpowiedzUsuń
  13. Właśnie kończą mi się wszystkie podkładowe zapasy i chyba jako następcę kupię sobie właśnie ten, skoro tak dobrze radzi sobie z kryciem naczynek :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Używałam go bardzo dawno temu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jaki efekt,podobał Ci się?

      Usuń
  15. zapisuję go na dłuuugiej liście podkładów do przetestowania :D

    OdpowiedzUsuń
  16. ja mam cerę zniszczona po trądziku, i mam po nim jeszcze ślady, myślisz że pokryje on te niedoskonałości, a przydałby mi się podkład który trzyma się na twarzy co najmniej 9-10 godz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciężko mi stwierdzić bo nie mam blizn,ja mam za to naczynka a je mi pokrywa:)Spróbuj a jak nie do końca Ci przypasuje to zmieszaj go z jakimś bardziej kryjącym:)

      Usuń
  17. uwielbiam affinitony, póki co nie miałam jeszcze wersji mineralnej, ale pewnie się skuszę, ta płynna konsystencja jest naprawdę fajna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam spróbować:)A jakie polecasz od siebie?

      Usuń
  18. jeszcze go nie mialam okazji zobaczyc, a co dopiero przetestowac. ale nadal szukam odpowiedniego ,mocno kryjacego podkladu, chyba sie skusze ;) !!
    jestem tu pierwszy raz, bardzo mi sie podoba . dodaje do obserwatorow i licze na rewanz :)
    cala przyjemnosc kiedy jest sie setnym Twoim obserwatorem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci za to ślicznie:)
      Jeśli chodzi o podkład to polecam bo naprawdę jest fajny:)

      Usuń
  19. http://allegro.pl/zloty-zegarek-geneva-cyrkonie-swarovski-24-h-i2522439285.html jakbys chciala zegarek:P moge powiedziec ze sa naprawde fajnie wykonane jak na cene :)

    OdpowiedzUsuń
  20. od dawna rozgladamy sie za nowymi podkladami, wiec moze tym razem sie skusimy na ten, ktory polecasz :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie komentarza:)
Na każde zadane pytanie odpowiadam pod nim:)
Nie pytaj czy obserwujemy,jeśli podoba Ci się mój blog to śmiało go obserwuj:)

Copyright © 2014 tyyna , Blogger