Moje zwierzaki

Rodzice wyjechali nad morze urlopować się a ja muszę zajmować się naszymi zwierzakami więc na ten czas mieszkam u nich a tu internet strasznie mi zamula.W związku z tym chcę was przeprosić ale do weekendu niestety nie dodam żadnego postu ale obiecuję że potem to nadrobię:)
A to moje zwierzaczki kochane które pochłaniają mi teraz najwięcej czasu:)

Mój Pikuś (Pan Pikuś) :) ma 14 lat i jest strasznie wierny.Dziadek nazwał go Pikuś i tak zostało:)Jest bardzo mądrym psem i nie mamy z nim żadnych problemów no oprócz tego że nie daje mi spać po nocy bo ciągle wskakuje i się wtula we mnie:)


A to Filip który ma około 2 lat,piszę około ponieważ wzięliśmy go jakieś półtora roku temu spod domu jak się przybłąkał  więc nie wiem ile dokładnie ma.Mały psotnik potrafi narozrabiać:)Ostatnio zrzucił karnisz z firanami bo przyniósł do domu ptaszka i go ganiał:/Walczyłam potem z tym karniszem pół dnia ale jest cudownym łobuzem:)




Dla siebie są jak przyjaciele zawsze razem i nawet potrafią razem jeść z jednej miski:)

35 komentarzy:

  1. ;D
    1 zdjecie najslodsze;***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie oczka zrobił maślane:)

      Usuń
  2. kot jest cudowny <3 mimo, że za jamnikami nie przepadam (niemiła przygoda w dzieciństwie) to ten ma coś uroczego w sobie! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużo ludzi mówi że nie lubi jamników ale dla mnie on i tak będzie najukochańszy bo mój:)A kot to taki psotnik:)

      Usuń
  3. Jakie słodkie :)
    Ja mam troszkę większe zoo. Również mam pieska - westa oraz 2 kotki :)
    Oprócz tego chomika :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow to mały zwierzyniec,super:)Ja uwielbiam zwierzęta ale rodzice mieszkają w bloku i więcej nie mogą mieć,za mało miejsca.My z narzeczonym urządzamy pomału mieszkanie ale na pewno jak zrobimy to jakieś zwierzątko u nas zagości:)Jakoś taki pusty dom bez zwierzaka:)

      Usuń
  4. Heh, Pikuś jest słodki :D
    Dziwna taka przyjaźń, u mnie zwierzaki chcą pozabijać siebie nawzajem :o
    Od urodzenia tak?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie to od początku tak:)Pikusia mamy 14 lat i jak przyprowadziliśmy kota to byli sobie nie ufni,obwąchiwali się i patrzyli na siebie ale potem na drugi dzień już jak przyjaciele wszędzie razem:)
      Wcześniej mieliśmy kotkę to Pikuś był przy niej nawet jak się kociła i spali zawsze obok siebie,kotka potrafiła spać mu na głowie tak śmiesznie leżeli:)Niestety kotkę samochód potrącił i wzięliśmy Filipa ale też się kochają:)

      Usuń
  5. ale słodziutkie,kocham psy:) zapraszam na nowy post:)

    OdpowiedzUsuń
  6. swietne zwierzaczki:) ! mi sie marzy pies niestety narazie to niemozliwe:(

    OdpowiedzUsuń
  7. super zdjęcia i słodkie zwierzaczki:)
    dziękuję za odwiedzinki:)
    Pozdrawiam
    Monika:)

    OdpowiedzUsuń
  8. dzięki! :) moja rodzinka też jedzie się urlopować i też zostaję sama.. niestety nie mam żadnego zwierzaczka do towarzystwa :( ryby się nie liczą :D

    OdpowiedzUsuń
  9. piesek jest śliczny! uwielbiam zwierzęta, mój pupil też uwielbiał się przytulać, zazdroszczę Ci tego przyjemnego uczucia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. o raaany, masz cudowne zwierzaki! <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Kocham jamniśki, sama mam jednego <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie komentarza:)
Na każde zadane pytanie odpowiadam pod nim:)
Nie pytaj czy obserwujemy,jeśli podoba Ci się mój blog to śmiało go obserwuj:)

Copyright © 2014 tyyna , Blogger