Recenzja podkładu Kobo

Na początek chciałam was przeprosić jeśli kogoś to myli ale jak widać zmieniłam zdjęcie profilowe.Musiałam to zrobić ponieważ było nieaktualne, tam miałam ciemne włosy a teraz jestem blondynką.Mam nadzieję że nie macie z tym problemu i mnie poznajecie:)

Tak jak obiecałam dzisiaj kilka słów o podkładzie z Kobo
   Jako że mam bardzo suchą skórę wybrałam podkład wygładzający z kompleksem nawilżającym
Testuję go dopiero drugi dzień ale muszę przyznać że utrzymuje się jakieś 8-9godz. gdzie rzadko inne podkłady tyle wytrzymywały więc to już mi się bardzo podoba:)
Jako że mam naczynka i zaczerwienienia na twarzy to po nałożeniu bardzo fajnie delikatnie to pokrywa a do tego teraz pomagam sobie w tym korektorami również z Kobo które wcześniej przedstawiłam wam:)
No więc przyznaję że nie żałuję że go kupiłam ale nadal będę poszukiwać innego bardziej kryjącego,jednak lekkie podkłady są dla mnie za delikatne w kryciu.
Jeśli ktoś potrzebuje delikatnie zakryć niedoskonałości to jak najbardziej go polecam.
Starałam się zrobić wam zdjęcia  przed nałożeniem i efekt po nałożeniu ale jest słabo widoczne bo mam nie umiem lepiej tego uchwycić ale zawsze coś:)


27 komentarzy:

  1. fajnie wygląda na twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jeszcze swoich nie użyłam. Ale dobrze wiedzieć że ten już się dla mnie nie nadaje :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam na recenzję Twoich może się skuszę:)

      Usuń
  3. Lubię kosmetyki z tej firmy :0

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest bardzo delikatny, idealny na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  5. chyba wszystkie podkłady z Kobo są dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Polecam Ci Vichy Dermablend jak chcesz dobrze kryjący :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze nie miałam tego podkładu, choć mnie kusiło żeby go kupić ; ))

    Zapraszam Do Mnie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od jutra maja być w promocji za 15,99zł:)

      Usuń
  8. ja tez,jakos nie mialam stycznosci,jestem posłuszna podkladowi z Loreal;) zapraszam na nowy poscik:*

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo chętnie! :) napisz mi swój adres na maila ewa.wlaszczuk@gmail.com a ja Ci odeślę swój :)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajny idealny na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Looks like a great foundation!

    www.fashioncontainer.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja mam rulon, i świte pokrywa, utrzymuj mi się również długo i jst delikatny co przy mojej jaśniutkiej cerze jest wybawieniem :)
    + Dodaałam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie miałam jeszcze kosmetyków KOBO :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja pierwszy raz kupiłam kosmetyki tej firmy ale jestem zadowolona:)

      Usuń
  14. nigdy go nie używałam, ale recenzja wygląda bardzo fajnie ;) Może się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę że choć trochę pomogłam przy wyborze:)

      Usuń
  15. Wygląda ciekawie...


    Zapraszam do siebie na bloga i na konkurs ;)

    http://rockglamfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Kobo jest mi zupełnie nieznany a przyznam, że właśnie takie lekkie podkłady lubię, ostatnio używam Lumi Magique od L'Oreala ale ten też mnie kusi :)
    oczywiście z przyjemnością również obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja używam podkładu z oriflame.
    Tego jeszcze nie znam.
    ---------------------
    Super blog, będę wpadać.

    Zapraszam do mnie.
    www.marika-maarika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. to ja teraz będę siedzieć i się zastanawiać co to może być! :D ja jutro z rana polecę z kartką, bo okazało się że jeden z moich kotów ma chore nerki i większość dnia spędziłam trzymając go pod kroplówką :/ co prawda będzie tak przez najbliższy tydzień, ale kartkę koniecznie wyślę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ojej bidulek:)Dobrze że ma taką cudowną Panią:)Spokojnie ,wyślij jak już będziesz miała czas na spokojnie,nie śpiesz się:)

    OdpowiedzUsuń
  20. podkład wydaje się spoko, ale na te upalne dni wgl. nie robie make up :P

    OdpowiedzUsuń
  21. jako, że trwa promocja na ten podkład w Naturze, jutro pewnie będzie mój. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie komentarza:)
Na każde zadane pytanie odpowiadam pod nim:)
Nie pytaj czy obserwujemy,jeśli podoba Ci się mój blog to śmiało go obserwuj:)

Copyright © 2014 tyyna , Blogger