Twix

               Chcę wam przedstawić mojego nowego małego mieszkańca Twixa:)
 Kuzynki sąsiadka chciała oddać małe do schroniska to wzięłam małego rudzielca:)Początkowo miałam  obawy że mój narzeczony się nie zgodzi ale nie było ciężko.
Wczoraj z samego rana kuzynka przysłała zdjęcie i zapytała czy go weźmiemy,pomyślałam że jest cudowny i że oczywiście go chcę ale problem był czy mój narzeczony się zgodzi żeby mieszkał z nami kot:)Długo go nie musiałam namawiać przekupiłam go zrobieniem mu śniadania i pojechałam:)
                                                     Teraz ten mały cudak jest już z nami:)





65 komentarzy:

  1. Słodki! <3 Uwielbiam małe kociaki, są takie niewinne! <33 Aż żal takie oddać do schroniska..

    OdpowiedzUsuń
  2. ojej. ale on jest śliczny! ♡♡♡

    OdpowiedzUsuń
  3. ale cudny :) zakochałam się <3 w nim normalnie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. To samo powiedziała jak go zobaczyłam:)

      Usuń
  5. Jaki maluszek :)
    Ja obecnie mam 2 kotki, właśnie jeden też jest biało-rudy, ale więcej ma białego :)
    Przekochany! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jego matka jest biała i ma plamki rudo-czarno-szare i ten się urodził rudy i ma dwie siostry jedna biało szara a druga biało czarna więc dziecko każde inne:)

      Usuń
  6. Rude koty są cudowne <3
    Miałam kiedyś takiego rudego kotka i był tak wspaniały, że chyba takiego drugiego nigdy nie będę mieć :)

    Twój koteczek jest przesłodki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajniutki :) uwielbiam zwierzaki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Odkąd sama mam kotka to strasznie lubię koty - ten jest cudny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kiedyś nienawidziłam kotów i też odkąd sama mam to pokochałam koty:)

      Usuń
  9. no i piękny jest! jakbym nie miała już 3 kotów, psa, papugi i akwarium z rybkami to pewnie bym kolejnego kota przygarnęła :D
    a tak się przyglądam i przyglądam i chyba mam w sypialni meble z tej samej serii co Ty na zdjęciach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow to masz małego zoo super:)Ja też uwielbiam zwierzęta.Dla mnie dom bez zwierząt wydaje się taki pusty.
      Jeśli chodzi o meble to z Bodzia:)

      Usuń
    2. Kochana dziękuję za miłe słowa! :) a meble z Bodzia! no właśnie :D to mam regał, komodę i szafkę rtv :D

      Usuń
  10. jak ja uwielbiam koty!!!! jest śliczny! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Choć wolę pieski uważam, że Wasz nowy członek rodziny jest cudowniasty!:)))

    OdpowiedzUsuń
  12. masz chyba najpiękniejszego rudego kota na świecie :) cudny jest! (uwielbiam koty:)

    gdybyś była zainteresowana na moim blogu trwa aktualnie konkurs z sheinside.com, gdzie do wygrania jest bon o wartości 100$, zapraszam :)

    http://apieceofmylifeloveandfashion.blogspot.com/2012/07/sheinside-giveaway-100.html

    pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj dziękuję ślicznie:)
    Zaglądam do Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny *.*
    Rzeczywiście podobny :D
    Czym to tak się bawi, czyżby jakaś piłeczka? :)

    OdpowiedzUsuń
  15. So cute:)
    I wonder if you would like to follow each other:)
    http://glossylala.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  16. Odpowiedzi
    1. jeszcze maleństwo ale zapewne szybko urośnie:)

      Usuń
  17. ale słodki kociak :D!
    no ja jak robiłam sobie paznokcie żelowe to strasznie miałam zniszczone, od lutego starałam się zapuścić, ale to co zniszczone musiało odrosnąć i nic nie dawałam, czekałam aż samo się zrobi. Teraz mi urosły, ale były kruche i cienkie, łamały się i rozdwajały się. Przez miesiąc bd stosować to się wzmocnią, a potem jako podkład pod lakier co by płytkę chronić :D

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. jaki slodki !!! zazdroszcze, uwielbiam kotki !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.Ja kiedyś nie lubiłam kotów ale teraz uwielbiam:)

      Usuń
  19. Jaki słodziutki Kotek ^^

    disaster-in-mind.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. jaka gapa kochana!:)
    też mam rudzielca:)

    OdpowiedzUsuń
  21. o jaki CUDOWNY ! ;* uwielbiam koty ;* rowniez obserwuje ;*

    OdpowiedzUsuń
  22. jaki słodki kociak!
    super blog ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Zawsze chciałam mieć rudego kociaka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kiedyś nie lubiłam kotów a teraz to nie wyobrażam sobie nie mieć:)

      Usuń
  24. słodziak! Rudzielce są śliczne <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie komentarza:)
Na każde zadane pytanie odpowiadam pod nim:)
Nie pytaj czy obserwujemy,jeśli podoba Ci się mój blog to śmiało go obserwuj:)

Copyright © 2014 tyyna , Blogger