Ulubieńcow ciąg dalszy :)

     
Chcę was zapoznać z moim ulubionym kosmetykiem do włosów z którym się nie rozstaję jest to jedwab Biosilk 
Nakładam go zawsze po umyciu na końcówki oraz po prostowaniu również na same końce wtedy włosy są  gładkie i błyszczące:)


  Drugi ulubiony produkt ale tym razem do twarzy to jest eliminator zaczerwień i połysku firmy Lumene.
   Jak widać ma dwa kolory zielony i beżowy przez co super pokrywa zaczerwienienia a w moim przypadku  naczynka:)Nakładam go delikatnie na zaczerwienione miejsca  pędzlem albo palcem wklepuję i na to nakładam podkład czyli używam go tak jak korektor:)Super pokrywa niedoskonałości a przy tym nie zapycha porów a dodatkowym plusem jest to że zawiera ponad 90% naturalnych składników za co uwielbiam Lumenę:)





Mamy dzisiaj nietypową pogodę raz słońce a raz deszcz:/W pewnym momencie przeszła dziwna ciemna chmura i były grzmoty ale dookoła świeciło słońce,oczywiście musiałam zrobić dla was zdjęcia


                   Ale za to jaką zostawiła nam tęczę:)W sumie to dwie ale jedna mało wyraźna:)










75 komentarzy:

  1. U mnie pogoda bardzo podobna :/
    Również pojawiła się tęcza! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba ta chmura przeszła przez całą Polskę i straszyła:)

      Usuń
  2. Śliczne zdjęcia :)
    U mnie ta chmura też przyszła chwilę pokropiło i przestało :)

    Przy okazji zapraszam do mnie na konkurs :
    http://fashion-style-viola.blogspot.com/2012/07/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie jak u mnie:)
      Idę zajrzeć na konkurs chociaż jeszcze nigdy nic nie wygrałam:)

      Usuń
  3. Piekna tęcza :)
    jedwabiu tez używam.

    OdpowiedzUsuń
  4. łu, ten eliminator zaczerwień bardzo mnie zainteresował, zwłaszcza że ja również mam cerę naczynkową. Drogi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zabij mnie ale nie pamiętam chyba 34,99zł

      Usuń
  5. Uwielbiam wszystkie produkty Biosilk :)
    Ja w czasie tej burzy byłam w Ikei i jak wyszłam to myślałam że zamarznę ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. ja wolę olejki zamiast jedwabiu działają identycznie :) śliczna tęcza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Próbowałam olejek arganowy ale mi nie przypasował i zapach mi się w nim nie podoba a tej jedwab ślicznie pachnie na włosach:)

      Usuń
  7. Zgadzam się, jedwab jest świetny, ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja rowniez uwazam,ze jedwab jest swietny:) i tez go uzywam,a torebka wogole nie wyglada jakbys ją pomalowala lakierem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś nie rozumiem,jaka torebka?

      Usuń
  9. uwielbiam tęczę! dawno nie widziałam:)
    dziękuję bardzo za wizytę u mnie
    i również obserwuję:*

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja również używam ten jedwab .. jestem z niego zadowolona choć mam wrażenie że po dłuższym stosowaniu moje włosy stały się bardziej wysuszone .. Fajny blog, obserwuję ! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja używam akurat ten jedwab ze dwa miesiące ale jeszcze nie zauważyłam żeby mi wysuszał,hm...teraz będę kontrolować:)Dzięki za info:)

      Usuń
  11. Ten jedwab jest najlepszy i też go używam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubie ten jedwab :) sama go nakladam, ale nie za czesto, bo podobno moze wysuszac :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie będę to kontrolować:)

      Usuń
  13. ja miałam ten jedwab i mi nie pomógł - wydawało mi się że mam przez niego tłuste włosy, blee! Najgorszy produkt który miałam do włosów...;|

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dlatego daje się na same końcówki:)

      Usuń
  14. Ten jedwab jest jednym z najgorszych. Robi źle włosom przy dłuższym stosowaniu. Poczytaj trochę o nim....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robi źle włosom? to znaczy?
      Moim włosom robi dobrze:)

      Usuń
  15. O eliminatorze z Lumene słyszałam sporo dobrego! :-) Faktycznie dziwna chmura... brrrr :-) Również dodaję :-) Pozdrawiam i zapraszam do udziału w konkursie na moim blogu na lakiery do paznokci!

    OdpowiedzUsuń
  16. Przydałby mi się ten eliminator zaczerwienień.

    OdpowiedzUsuń
  17. Też używałam jakiś czas tego jedwabiu:D
    Nigdzie nie widziałam tego eliminatora zaczerwień, gdzie można go dostać i w jakiej cenie:D?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Produkty Lumeny są trudno dostępne.Ja mam u siebie w sklepie bo wprowadziliśmy Lumenę i u nas kosztuję chyba 34,99zł dokładnie nie pamiętam ale jutr sprawdzę i dam Ci znać:)

      Usuń
  18. Bardzo lubię ten jedwab :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. swietny blog, i tyle inspiracji!!!!! z przyjnoscia obserwuje(zapraszam do siebie) :) i dziekuje za komentarz :)

    www.fashionbynutka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło że Ci się tu podoba:)

      Usuń
  20. tez lubie jedwab z biosilka i nie roztsaje sie z nim:P a tak poza tym sliczny kolorek na paznokciach;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)Kolor to Vipera nr 820:)

      Usuń
  21. Dziękuje za komentarz, super blog, obserwuje również i zapraszam częściej, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. uwielbiam jedwab do wlosów;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak jak ja:)Nie wyobrażam sobie go nie użyć:)

      Usuń
  23. ciekawy blog! zapraszam do mnie + obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  24. jedwab jest też zdecydowanie moim ulubieńcem :)

    OdpowiedzUsuń
  25. jedwab kiedyś bardzo lubiłam :)teraz mi się już przejadł :D
    obserwuję i zapraszam do siebie! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. kolejna ciekawa notka :) biosilk mialam, bez rewelacji :) u mnie ankieta na blogu, wpadniesz? bardzo zalezy mi na głosie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. u mnie już coś nowego ;)

    http://shinybox.pl/?ref=937b1da zapraszam do rejestracji :) możesz otrzymać pudełko kosmetyków zupełnie za darmo ! bd mi miło !

    OdpowiedzUsuń
  28. gdzie można nabyć ten podkład? ;)
    od pewnego czasu ciągnie mnie do kupna serum z biosilku i chyba muszę to zrobić ;)

    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie podkład to taki puder w kamieniu:)Szukaj w drogeriach prywatnych,ja u siebie wprowadziłam Lumene:)
      Biosilk moim zdaniem świetna rzecz:)
      Tak obserwuję:)

      Usuń
  29. dziękuję za szczery komentarz ;)

    obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. właśnie będę miała okazję spróbować jedwabiu na włosy :) Co mnie cieszy, bo tak jak mówisz włosy sa miekkie po tym :) sama mam podobny korektor ale z elfa, uwielbiam go. nie używam już na niego nic :))
    Zapraszam na nowosci :)

    PS. Super ta różowa torba ;na laptopa z Bershki :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Oh, jak ja uwielbiam tęcze! <3 Też kiedyś używałam tego jedwabiu z Biosilk.

    rainbow-shade.blogaspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Lovely Blog. Please visit also mine and tell me what you think <3 Dziekkuje :)
    I am half polish <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Very thank you for visiting this site.
      I'm going to you:)

      Usuń
  33. Długo używałam jedwabiu- teraz przerzuciłam się na maski i odżywki nawilżające. Mimo to uważam, że jest bardzo dobry. Bardzo fajny blog, będę zaglądać cześciej, tym samym zapraszam do mnie :) Masz fajne zwierzątka, miałam kiedyś kota, był podobny do twojego, a teraz mam psa:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Używam jedwabiu ale maski i odżywki też:)Jedwab daje tylko jako ,,dodatek"na same końcówki:)
      Bardzo mi miło że Ci się tu podoba:)
      Wczoraj przygarnęłam kolejnego kotka później wrzucę fotki:)
      Idę zajrzeć do Ciebie:)

      Usuń
  34. Muszę wypróbować ten jedwab koniecznie ;) Jaka piękna tęcza :*

    U mnie recenzja podkładów mineralnych Anabelle Minerals :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Super buty można wiedzieć gdzie dokładnie je kupiłaś ? :)
    Zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie komentarza:)
Na każde zadane pytanie odpowiadam pod nim:)
Nie pytaj czy obserwujemy,jeśli podoba Ci się mój blog to śmiało go obserwuj:)

Copyright © 2014 tyyna , Blogger