Niespodziewane zakupy w Naturze

Weszłam dzisiaj do Natury żeby kupić tylko pudełeczko na szczoteczkę do zębów a oczywiście musiałam się obkupić:)
Po drodze zaszłam do Rosmana po żel pod prysznic bo tyle się naczytałam na waszych blogach o nim że musiałam też mieć:)

                No więc kupiłam korektor w czterech kolorach który nadaje się do makijażu scenicznego jak i  fotograficznego.Można go mieszać albo używać osobno-tak jest opisane:)

                    Kolejne to puder transparenty o białym kolorze

          Podkład wygładzający z kompleksem nawilżającym kolor 300 nude beige
      
                                                        No i żel malinowo waniliowy

Jeśli używałyście któryś z z nich to dajcie znać bo ja pierwszy raz je będę używać i nawet nie wiem czy się nadają:))
Na dniach postaram się zrobić recenzję:)
Buziaki:*

41 komentarzy:

  1. Ja już wielu rzeczy próbowałam i nic nie pomagało na wypadanie włosów. Jak na razie seria Pharmacy miło mnie zaskoczyła :)
    Nie miałam niczego z tych kosmetyków, ale żel musi pachnięć obłędnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dzięki za info kupie we wtorek:)
      Jeśli chodzi o żel to pachnie jak guma balonowa mi się bardzo podoba ale zapach zależy od gustu,no niektórzy nie lubią słodkich:)

      Usuń
  2. hej ;* chciałam się zapytac czy ten podkład jest dobry ? :)
    zamierzam jego zakup :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się na dniach zrobić recenzję bo dopiero dzisiaj go użyłam pierwszy raz dzisiaj więc za dużo nie mogę powiedzieć ale jak na razie fajnie się sprawdził bo mam wrażenie że dobrze kryje ale zobaczymy ile będzie się trzymał:)

      Usuń
  3. To i ja musze sprobowac tego zelu :)) z kosmetykami KOBO spotkalam sie nie dawno kupilam sobie pigment :) i tak mi sie spodbal ze kupilam go potem jeszcze jako jedna z nagrod u mnie w konkursie... hihi :) jak coś to jeszcze trwa do 16 sierpnia .:) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie pierwszy raz kupiłam produkty Kobo i mam nadzieję że się nie zawiodę bo naczytałam się na blogach wiele dobrych opinii o tej firmie:)
      Idę do Ciebie zajrzeć na konkurs:)

      Usuń
  4. fajne rzeczy :)
    ciekawa jestem podkładu :P

    OdpowiedzUsuń
  5. zelik musi pachniec bosko:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaak jak guma balonowa,mi się bardzo podoba:)Najlepsze że był w promocji i dałam za niego 6,99zł:)

      Usuń
  6. sama wczoraj byłam w naturze i zostawiłam tam 140zł. na kosmetyki KOBO :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to zaszalałaś:)Pochwal się co kupiłaś:)

      Usuń
  7. ja mam i używam KOBO -podkładu i korektora - jak dla mnie bardzo ok! a żel pod prysznic właśnie mam tylko że z makadamią -REWELACJA - PACHNIE OBŁĘDNIE!!! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super wiedzieć że jesteś zadowolona z Kobo:)
      Jeśli chodzi o żele to powiem Ci że zastałam długi czas przy półce i myślałam który zapach wybrać bo wszystkie pachną cudnie:)

      Usuń
  8. Ojej, a ja wszędzie szukam tego żelu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Rosmanie jest promocja dałam za niego 6.99zł:)
      Postaram się zrobić niedługo jakieś rozdanie to go kupię i dam:)

      Usuń
  9. czekam na recenzję korektora. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na dniach się postaram dać:)

      Usuń
  10. daj znać jak Ci się sprawuje ten korektor :)

    OdpowiedzUsuń
  11. czekam na recenzję podkładu ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się szybko przedstawić:)

      Usuń
  12. Ja się bardzo kierowałam składam, ponieważ mi większość kosmetyków zapycha pory i później mam różne niespodzianki na twarzy :) dlatego staram się unikać niektórych produktów, mimo że pewnie działają dobrze :) Ciekawa jestem jak się sprawdzi u Ciebie ta baza z Daxa. Ta z Kobo po nałożeniu jest jak kremik a później ładnie zastyga i skóra jest wygładzona przez co wygodniej się nakłada podkład, ale ta z Daxa na pewno działa podobnie, jak większość baz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To najpierw sprawdzę z Daxa i potem jak coś to wypróbuję z Kobo.Dam znać jaki efekt daje Dax:)

      Usuń
  13. Mam nadzieję, że się sprawdzi u Ciebie :) Czytałam opinie, że baza z Kobo to bardziej serum na twarz niż baza więc może Dax jakoś bardziej zadziała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Acha no to dlatego ma taką konsystencje ta z Kobo:)No zobaczymy co z tego wyjdzie:)

      Usuń
  14. Nie używałam żadnego z tych kosmetyków, ale ten żel musi pachnieć przepięknie! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. mam to samo!ide po jedna rzecz wychodze z tuzinem:)ale to jest najlepsze:*obserwuje i zapraszam buziaki:*
    jamaima.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Dokładnie,radochę miałam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Puder zupełnie się u mnie nie sprawdził, brzydko wyglądał na twarzy, reszty kosmetyków z Kobo nie znam, raczej nie kupuję kosmetyków z tej firmy, wolę Inglota ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kochana ja zawsze Dermiki używałam, ale teraz ją zdradzam z dermo pHarmą :P a podkład z Kobo to i ja teraz mam, ale chyba sam matujący, ale powoli się kończy więc kupię chyba ten co Ty masz :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajnie brzmi że zdradzasz Dermikę:))
    Jeśli chodzi o podkład to myślałam nad matującym ale ja mam strasznie suchą skórę wiec wzięłam nawilżający bo matujący by mi bardziej wysuszył:)Postaram się jutro najpóźniej pojutrze zrobić recenzję podkładu:)

    OdpowiedzUsuń
  20. żelem jestem zachwycona;)!

    OdpowiedzUsuń
  21. ten malinowy żel wygląda słodko! uwielbiam takie owocowe kosmetyki :) obserwuję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I zapach mi słodki:)
      Idę zajrzeć :)

      Usuń
  22. Uwielbiam ten żel ja mam mięta-czekolada !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mięta-czekolada też ślicznie pachnie:)

      Usuń
  23. uwielbiam kobo :D
    zapraszam:
    http://highwayy-to-hell.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie komentarza:)
Na każde zadane pytanie odpowiadam pod nim:)
Nie pytaj czy obserwujemy,jeśli podoba Ci się mój blog to śmiało go obserwuj:)

Copyright © 2014 tyyna , Blogger