Baza z Mariza + moje zakupy

Długo zabierałam się za przedstawienie wam bazy z firmy Mariza ponieważ chciałam pokazać wam na twarzy ale ciągle w dzień nie mam czasu a wieczorem jest złe światło i mój aparat tak dokładnie nie uchwyci.Mam nadzieję że uwierzycie mi na słowo i przedstawię choć na dłoni:)
Bazę tę już wcześniej pokazywałam,dostałam ją w od Pani Marty Kępy w ramach współpracy za co bardzo dziękuję:)
Jest to korygująca baza pod makijaż przeznaczona do cery naczynkowej czyli w sam raz dla mojej.
Jestem z niej baaardzo zadowolona,mi przypasowała:)Wystarczy dosłownie kapka aby zakryć zaczerwienie czy pęknięte naczynko więc jest wydajna.Super się rozprowadza i idealnie wtapia się ze skórą.Używa się punktowo więc ja daje na miejsce które wymaga pokrycia a potem na to podkład i jest super.
Jedyny minus to że przy naciśnięciu za dużo się jej dozuje bo potrzeba mi naprawdę nie wiele a wychodzi troszkę za dużo ale nie jest to jakiś duży problem:)
Szczerze polecam bazę bo u mnie naprawdę super się sprawdza:)





I jeszcze pochwalę się co dokupiłam dla mojej twarzy bo jak pisałam w poście wcześniej muszę ja nawilżać:)
Pokazywałam krem Eveline a teraz z tej samej serii dokupiłam płyn micelarny oraz maseczkę głęboko nawilżającą również z tej serii:)Wczoraj kupiłam peleng Garniera ale okazał się bardziej masażerem do twarzy a ja potrzebuję coś do złuszczenia naskórka więc dokupiłam dzisiaj z Lirene głęboko oczyszczający gruboziarnisty.


Używałyście kiedyś któregoś z tych produktów?Jakie efekty?

Dziwi mnie ten peleng Garnier,miała któraś z was z nim do czynienia?Ja wczoraj pierwszy raz go użyłam ale tak jak pisałam wyżej bardziej mi pasuje jako masażer ale czy to złuszcza naskórek?


32 komentarze:

  1. Planowałam kupić ten "peeling" z Garnier'a, ale na razie się wstrzymam. Poczekam na jakieś recenzje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dam znać na czasie przy dłuższym stosowaniu jak się sprawdza ale jak wczoraj użyłam to szczerze nie urzekł mnie:(

      Usuń
  2. baza mnie zainteresowała, aczkolwiek niedawno kupiłam baze z dax

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale bazę zieloną na naczynka z Daxa?

      Usuń
  3. kiedys sie zastanawialam nad tym garnierem ale jakos nie potrafilam uwierzyc ze tak ekstra oczyszcza:P ja osobiscie stosuje moze brutalna metode ale jak dla mnie skuteczna peeling cukrem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie ale skuteczna metoda z cukrem:)Ja kiedyś miałam peleng cukrowy z Organiqi i przyznam że był super,najlepszy jaki miałam ale to był do ciała chociaż ja używałam na twarz ale że mam cerę naczyniową to nie chce przesadzać z tak mocnym pelengiem:)

      Usuń
  4. tego micela z Eveline jeszcze nie widziałam... już myślałam, że to ten co testowałam, ale to jeszcze coś innego :) muszę poszukać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. moje klientki bardzo chwala baze z Marizy;)

    zapraszam, u mnie post o Marizie- zostan konsultantka! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dziwię się im,dołączam do tych chwalących:)

      Usuń
  6. no ja mam kilka firm, którym jestem wierna :D

    OdpowiedzUsuń
  7. no właśnie u mnie ciężko dostać kosmetyki z Eveline :( ale jak tylko gdzieś zobaczę to zaraz kupuję! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W razie czego możemy się dogadać i Ci prześlę jak coś potrzebujesz:)

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. A widzisz jakieś efekty po nim?

      Usuń
  9. moja siostra ma ten peeling z garniera w sumie to miała a teraz wlała tam sobie żel z biedronki by została jej ta `szczoteczka` strasznie chwaali ten produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo jestem ciekawa jak sprawdzi się micel i peeling!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak na razie micel mi pasuje używam drugi dzień więc za dużo nie mogę powiedzieć.A peeleng ale który?Ten z Garniera to dla mnie lipa a ten z Lirene użyłam wczoraj i przyznam że fajnie poradził sobie z moją skórą:)Więcej powiem po dłuższym stosowaniu:)

      Usuń
  11. ta baza mnie zaciekawiła, choć na dziś zakupowo potrzebuję takiej w sztyfcie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. to ja za moje baleriny dałam 39,99zł! :[

    OdpowiedzUsuń
  13. swietne zakupy,tez mam tego Brushera z Garniera;p ale jakis cudny nie jest;p

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja zastanawiam się nad bazą matującą z Marizy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam ale powiem szczerze że o firmie Mariza jak dotąd cały czas słyszę same pozytywy:)

      Usuń
  15. pomyślę nad tą bazą, mojej skórze zdarzają się zaczerwienienia wymagające zakrycia, więc na pewno się sprawdzi. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawa jest ta baza :)
    + oTAGowałm Cię: http://sleepingbeauty0.blogspot.com/2012/08/tagi-11-pytan-10-pytan-oraz-moje-sekrety.html, zapraszam do zabawy! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło kochana:*Jutro postaram się odpowiedzieć:)

      Usuń
  17. ciekawy ten peeling z Garniera :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie komentarza:)
Na każde zadane pytanie odpowiadam pod nim:)
Nie pytaj czy obserwujemy,jeśli podoba Ci się mój blog to śmiało go obserwuj:)

Copyright © 2014 tyyna , Blogger