Eveline bio HYALURON 4D

Ostatnio zauważyłam że mam strasznie suchą cerę  i jest bardzo odwodniona więc kupiłam sobie krem Eveline bio HYALURONA 4D.W związku z tym od razu przedstawię wam recenzję:)
Jest to krem z przedziałem wiekowym +30 a ja mam 26 lat no ale czas najwyższy zapobiegać już kurzym łapkom które pomału wychodzą:)
Producent opisuje że krem ma za zadanie długotrwale  utrzymać poziom nawilżenia,wzmocnić komórki skóry i chronić je przed starzeniem.Cera będzie promienna ,pełna blasku i wyrówna koloryt.
Stosuję go kilka dni i już widzę małe efekty:)Skóra nie jest tak przesuszona jak była i cera wydaje mi się bardziej gładsza i nawilżona.Super się rozprowadza i szybko się wchłania a do tego ma bardzo przyjemny zapach:)
Co do ceny do dokładnie nie pamiętam ale około 20zł więc uważam że niedużo.
Mogę wam go szczerze polecić:)
Może wy polecacie coś na suchą i że tak powiem zmęczoną cerę?Znacie jakieś wypróbowane dobre kremy.?chętnie bym przetestowała inne bo nie lubię przyzwyczajać się do kremów,wolę zmieniać


16 komentarzy:

  1. Ja używam kremu z Ziaji dla 25+, a mam 19 lat, dałam za ten krem 11 zł.
    Trzeba nawilżać naszą buźkę ;)!!!

    Pozdrawiam,
    goskaino.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. MAm ochotę go wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, mi naprawdę przypasował:)

      Usuń
  3. lubie eveline :) moja mama stosowała ich kremy ale ostatnio wlasnie zeby zmienic przypadkiem kupiła celie i jest zachwycona.Niektore olaye tez sa ok :).Jesli chodzi o mnie jestem fanka kremu z biodermy z serii atoderm kocham je szczegolnie latem kiedy cera woła pic od slonca i kapieli w morzu itp.Co do krewetek to natke uwielbiam ale moj luby nie:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za polecenie kremów,jak spotkam gdzieś to może wypróbuję:)
      Noo natka dla mnie to podstawa w krewetkach,ale każdy lubi inaczej:)

      Usuń
  4. U mnie super sprawdził się krem z miodkiem z Sanoflore, recenzja jest na moim blogu. I polecam Ci stosowanie maseczek nawilżających 3 razy w tygodniu, fajne są z AA i Ziaji, i pamiętaj o delikatnym peelingu raz w tygodniu, skóra będzie lepiej korzystała z kremu i maseczek :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O właśnie będę nakładała częściej maseczki,właśnie mam u siebie w sklepie(gdzie pracuję)maseczki nawilżające te z AA jutro wezmę i wypróbuję:)A peleng dzisiaj kupiłam z Garniera taki z ,,masażerem" i zaraz zrobię:)Jak mi się uda to jeszcze dzisiaj pokaże jaki to peleng:)Dzięki za porady:)

      Usuń
    2. Zawsze do usług ;)))

      Usuń
  5. Też wolę zmieniać kremy;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobno przy długim stosowaniu jednego kremu skóra potem tak się przyzwyczaja że jak by ten krem nie działa i powinno się zmieniać:)

      Usuń
  6. lubię kremy z Eveline :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eveline ma większość świetnych produktów od odżywek do paznokci,kredek do oczu,tuszy po kremy:)U mnie w sklepie Eveline się świetnie sprzedaje:)

      Usuń
  7. Nie miałam. :) Kończy mi się krem, więc może następnym łupem będzie ten. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie komentarza:)
Na każde zadane pytanie odpowiadam pod nim:)
Nie pytaj czy obserwujemy,jeśli podoba Ci się mój blog to śmiało go obserwuj:)

Copyright © 2014 tyyna , Blogger