Kolejne ombre na paznokciach:)

Dzisiaj kupiłam sobie wodę perfumowaną małą taką zwykłą żeby tylko móc spakować do torebki i co jakiś czas się psiknąć jak jestem poza domem:)Jest to La Rive Style Sweety.Jak opisuje producent Nuta głowy - limonka, kokos, brzoskwinia Nuta serca - banan , ananas Nuta bazy - piżmo , ambra , drzewo sandałowe.
Od siebie dodam że zapach mi sie bardzo podoba jest delikatnie słodki tak jak ja lubię:)
Kupiłam jeszcze dwa lakiery z Vipera nr.817 i nr.229 bo myślałam że super będą pasować wycieniowane ale jak dla mnie efekt jest za mocny wolę delikatniejsze kolory ale przeżyję:)
 --------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 Dzięki serwisowi Uroda i Zdrowie dostałam do przetestowania czekoladowe masło do ciała z Paloma Body Spa.Dzisiaj do mnie dotarło i jak je otworzyłam  powąchałam to myślałam że je zjem mmm....zapach pychotka:)Ale więcej o maśle na dniach kiedy je porządnie przetestuję:)



33 komentarze:

  1. ładne połączenie kolorów. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny niebieski lakier ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki ładny odcień niebieskości:)

      Usuń
  3. sliczne ombre :D

    Zapraszam do mnie na konkurs, na najładniejszy nagłówek :
    http://fashion-style-viola.blogspot.com/2012/08/konkurs-na-nagowek.html

    OdpowiedzUsuń
  4. jesteż zadowolona z lakirtu vipery ? bo mi po 2 dniach odpryskiwał ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z innej serii też mi odpryskiwał ale z tych co przedstawiłam nie odpryskują mi ale po kilku dniach się ścierają

      Usuń
  5. mi sie kolorki podobaja :),zapachu wody nie znam za to moge powiedziec,ze opakowanie ma swietne:P.To fakt,ze niektore kosmetyki tak pieknie pachna,ze ma sie ochote zjesc :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie ci wyszlo. Sama je bardzo, bardzo lubie!: ) Buziaki, zapraszam w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajnych użyłaś kolorków :) u mnie kilka postów wcześniej również było ombre, więc zapraszam :)
    zachęcam też do obserwowania, buziaki <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne te kolory na paznokciach. Właśnie poszukuję takiego wściekłego różu. ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:)Vipera ma kilka odcieni różu właśnie w takich wściekłych albo neonowych kolorach:)

      Usuń
  9. ostatnio choruję na paznokcie ombre i podoba mi się Twoje zestawienie kolorów :)
    ja obecnie mam żółte z czerwonym ombre-polecam,ogniście wygląda :D

    OdpowiedzUsuń
  10. ślicznie! ja też chcę kiedyś spróbować ombre ale moje paznokcie nigdy nie są wystarczająco długie żeby to jakoś fajnie wyglądało :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam na krótszych też ładnie się prezentuje ombre:)

      Usuń
  11. Turkus jest taki śliczny <3 chętnie dodam bloga do obserwacji, zapraszam do mnie po darmowe kosmetyki J&J www.brandelka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Kwiatowa buteleczka jest obłędna;)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie się prezentuje i naprawdę ślicznie pachnie:)

      Usuń
  13. Hej :) Fajne paznokcie !! :* Możesz mi napisać jakiej czcionki i wielkości używasz w postach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:)
      Czcionka - Arial a wielkość 14px :)

      Usuń
  14. świetne połączenie kolorków:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie komentarza:)
Na każde zadane pytanie odpowiadam pod nim:)
Nie pytaj czy obserwujemy,jeśli podoba Ci się mój blog to śmiało go obserwuj:)

Copyright © 2014 tyyna , Blogger