Miały być buty jest sukienka / katalog Ikea w skrócie:)

 Ostatnio pojechałam do Wassyla z zamiarem kupienia szpilek na wesele a wyszłam z sukienką:))Jak już pisałam żaaaadko noszę sukienki naprawdę może z 3 razy do roku ale musiałam ją mieć:))
Przepraszam że sama sobie robiłam zdjęcie ale nikogo nie mam pod ręką:)



Widziałyście już nowy katalog z Ikea?Ja właśnie siedzę i go przeglądam bo wybieram się nie długo po wieszak na ubrania i jakieś fajne dodatki do mieszkania:))Przedstawię wam kilka ciekawszych stron:)









28 komentarzy:

  1. boska ta sukienka! :) a katalogu jeszcze nie widziałam, ale już się boję zaglądać, bo jak wejdę na stronę ikea to zaraz listę zakupów zrobię nieskończoną :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od razu pomyślałam o Tobie jak oglądałam katalog bo widziałam że masz sporo rzeczy z Ikea:)W katalogu jest Twoja ramka z motylkami,chyba się też na nią skuszę bo jest śliczna:)

      Usuń
  2. Ta sukienka jest absolutnie przepiękna, nic dziwnego, że nie mogłaś się oprzeć! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Boska sukienka! Ile kosztowała? Widziałam już katalog i uważam że Ikea z roku na rok prezentuje coraz fajniejsze rozwiązania i produkty. Szkoda Tylko że tyle trzeba się potem namęczyć z ich skręcaniem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kosztowała 129zł:) Dokładnie to skręcanie jest najgorsze ale jak się już złoży jaka jest radocha:))

      Usuń
    2. Widziałam paznokcie! Są świetne! Niestety do takich jak Twoje mi jeszcze daleko....

      Usuń
    3. Oj za niedługo będziesz miała takie albo i ładniejsze:)Ja na początku stosowałam regularnie przez jakiś miesiąc a teraz tylko używam jak widzę że no jeden mi się rozdwoi albo czuję że robią się słabsze.Wtedy np.używam przez te 4dni odstawiam ją i maluję na nowo lakierami:)

      Usuń
    4. O ile nie będę skręcać mebli z Ikei może mi się uda ;)

      Usuń
    5. hehe:))Uda się uda:)

      Usuń
  4. WOW ! sukienka jest rewelacyjna - niby klasyczna mała czarna ,ale jednak z pazuremmmmmmm .

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna kiecka i super figura :) a katalogu nawet nie oglądam, bo tylko się napalę niepotrzebnie, a u mnie nie ma Ikei :(

    OdpowiedzUsuń
  6. noo sukienka rewelka <33

    ikea ma na prawdę fajne rzeczy czasami :)

    aniaaaneczkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna ta sukienka ! <3

    http://couleurcamouflage.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. hahahah skad ja to znam :D ... wcale mnie jednak nie dziwi,ze ja przygarnelas bo jest boska pod kazdym wzgledem:)!Jak bede sie kiedys urzadzac to nabede nowe uzaleznienie pt "ikeonizm" :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie zaczynam się urządzać i boję się tera do Ikei jechać:)Hm....,,Ikeonizm" świetna nazwa:)

      Usuń
  9. Ja już sukienki na wesele poszukuję od X czasu i nic nie mogę znaleźć...
    Twoja jest świetna! Te ćwieki nadają charakteru.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow! Boska ta sukienka! Ja właśnie też poszukuję bo idę za niecałe 2 tygodnie na impreze. ;p:D

    OdpowiedzUsuń
  11. przepiękna ta sukienka. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. co do sukienki: nie dziwię się, że musiałaś ją mieć ;O
    Seksowna i z pazurem ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękna sukienka ! I te złote ćwieki po bokach świetnie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  14. bitifashion.blogspot.com29 sierpnia, 2012

    Sukienka jest przepiękna ma super fason / szycie i do tego jeszcze te ćwieki hmm. Megaa . Też chcę ją mieć ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. o matko genialna jest ta sukienka!
    ja niestety ze swoim biustem wyglądałabym bardzo wulgarnie.
    o ile bym znalazła taką, w kórej bym go wcisnęła :D

    OdpowiedzUsuń
  16. przepiekna, gdzie kupilas i ile kosztowala? ;)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie komentarza:)
Na każde zadane pytanie odpowiadam pod nim:)
Nie pytaj czy obserwujemy,jeśli podoba Ci się mój blog to śmiało go obserwuj:)

Copyright © 2014 tyyna , Blogger