Pazurki ,,ćwiekowe" :)

                                                     Przedstawię wam efekt wczorajszej mojej nudy:)   
W wolnej chwili nie miałam co robić to pomyślałam że coś wymyślę z pazurami:)Widziałam już na kilku blogach takie ozdabianie paznokci i pozazdrościłam więc sama musiałam spróbować:)I takie oto coś mi wyszło:)
Użyłam do tego lakieru Vipera Cosmetics nr 122 + złoty buliona/kaszka + kopytko do nakładania kaszki

Szkoda tylko że nie trzyma się ta kaszka bo po przejechaniu palcem od razu wszystko odpadło :(
 






























107 komentarzy:

  1. Fajnie ;)

    http://www.isabella-kuzmicka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. hahahha boskie ale wlasnie pierwsze co przyszlo mi na mysl ,to to,ze po 5 minutach mialabym 1 kuleczke :P.Pozazdroszcze lakieru! Piekny kolor!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:)No szkoda że nie trzymają się:(

      Usuń
  3. Ekstra! Świetny efekt nudy! Bardzo mi się podobają Twoje paznokcie <3!

    Pozdrawiam,
    goskaino.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie to wygląda, szkoda, że nietrwałe - może na kleju trzymało by się troszkę dłużej.

    OdpowiedzUsuń
  5. swietne :) szkoda tylko ze nietrwale :D

    Zapraszam do mnie na konkurs, do wygrania śliczny naszyjnik jabłko ! :)
    http://fashion-style-viola.blogspot.com/2012/08/konkurs-z-modatotu.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Czyste szaleństwo:D a efekt:>

    OdpowiedzUsuń
  7. ooo sliczne paznokcie! Szkoda ze sie nie trzymaja:(
    Obserwuje i zapraszam do mnie!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. wow ! świetne te paznokcie na prawdę bardzo mi się podobają. Jak założe żele albo moje mi urosną to też tak zrobie :) zapraszam do mnie - nowy post aniaaaneczkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie sliczne! Wow! Super pomysl : )

    OdpowiedzUsuń
  10. o jeju, jak przepięknie! Chyba jedne z najładniej ozdobionych paznokci jakie kiedykolwiek widziałam, naprawdę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło,dziękuję ślicznie:)

      Usuń
  11. Fajnie wyglądaja i szkoda ze to odpadło :c

    OdpowiedzUsuń
  12. super blog :)
    ZAPRASZAM DO MNIE http://anetka4197.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:)Zaraz zajrzę do Ciebie:)

      Usuń
  13. Piękne pazurki <3
    niestety zawsze takie ozdóbki ie trzymają się długo :(

    OdpowiedzUsuń
  14. hahaha :D no tak to jest ze do zdjecia wyglada super...ale prakytczne to nie jest :D

    OdpowiedzUsuń
  15. fajny efekt! a malowałaś na koniec pazznokcie top coatem? może to przedłużyłoby efeti :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałam nad tym ale ta kaszka jest tak drobniutka że myślę że jak by ją zamalować to by się tak jak by wtopiła i straciła by urok:)Następnym razem spróbuję:)

      Usuń
  16. Jakie cudne ! <3 pytanie tylko jak długo będą trzymały się te złote kuleczki ;)
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wystarczy potrzeć palcem i odpadną:(

      Usuń
  17. wow!! muszę przyznać- wyszło uroczo!! świetny kolorek i dodatki<3

    OdpowiedzUsuń
  18. a, zajrzyj do mnie w wolnej chwili, będę wdzięczna!!<3

    OdpowiedzUsuń
  19. Taki fajny efekt, szkoda że nie utrzymuje się dłużej :(.

    OdpowiedzUsuń
  20. ale ślicznie Ci to wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  21. kiedyś próbowałam tego sposobu. szkoda, że się nie trzyma ta kaszka, bo efekt jest świetny. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. efekt świetny, tylko szkoda, że kuleczki odpadły..

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny pomysł, szczerze powiem, że pierwszy raz takie widzę! Podziwiam za cierpliwość :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wiesz co miałam podobny problem.
    Ja nakładam dużo lakieru bezbarwnego na raz tak żę prawie się zatapiają w tym i jakoś się trzymają ; P
    Masz ślicznego kotka pozdrawiam i zapraszam do mnie .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:)Spróbuję tak następnym razem:)

      Usuń
  25. bardzo ładne paznokietki. :)

    OdpowiedzUsuń
  26. cudne to, ale ja bym tak nie potrafiła : D

    OdpowiedzUsuń
  27. cudowne !

    pozdrawiam : >
    http://oh-you-are-lovely.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. normalnie geniusz! piękny efekt :) ale strach z tym chodzić i dotykać czegokolwiek :P

    OdpowiedzUsuń
  29. Blog przykuwa uwagę! Na pewno jeszcze tutaj zajrzę. Miłego dnia!

    http://lipoooo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło i dziękuję za miłe słowa:)W takim razie zapraszam częściej:)

      Usuń
  30. Hej :) Masz fajnego bloga, może zaobserwujemy siebie nawzajem ? :) Jeśli chciałabyś to zapraszam na mój blog -> pamietnik-kariny.blogspot.com :) Jeśli dodasz się do obserwatorów, zostaw link na swój blog w komentarzu, a na pewno się odwdzięczę :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajny efekt dają te kuleczki;) Ja pewnie dałabym intensywniejszy kolorek lakieru, ale i ten bardzo fajnie się prezentuje;) Zapraszam do siebie http://annaantje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Dzięki:)Pokombinuję jeszcze z innymi kolorami:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Rozbroiłaś mnie z tym odpadaniem :) obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  34. a może spróbuj po tej kaszce jakimś utwardzaczem pomalować?:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie następnym razem wypróbuję:)

      Usuń
  35. Hmm.. Jak mogę dodać Twojego bloga do obserwowanych?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Klikając z prawej strony na niebieskim tle jest ,,dołącz do witryny"

      Usuń
    2. Nie mam pojęcia czemu wczoraj mi się ta opcja nie wyświetliła..

      Usuń
  36. super notka i ciekawy blog ;d mam nadzieje że u mnie tez cie coś zainteresuje, zapraszam! www.roszka-poleca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Podziwiam Kobiety, które ... tak potrafią :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ale nie ma tu nic trudnego po prostu pomalowałam i nałożyłam kilka ,,kulek" :)

      Usuń
  38. a bluzeczka to nowy nabytek z Bershki :P jak ogarnę już te recenzje z Eveline to się pochwalę! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kocham Bershkę:)Ok w takim razie czekam:)

      Usuń
  39. świetne pazurki- fajnie dobrane kolorki!!!

    OdpowiedzUsuń
  40. cudne paznokcie, szkoda, że się tak krótko trzymają, bo sama bym chętnie takie sobie zrobiła :)

    OdpowiedzUsuń
  41. super efekt:) tylko szkoda, że się nie trzyma:/

    pozdrawiam:))
    http://akademia-wojownikow.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  42. ja bym chyba nie miała takiej cierpliwości. :D ale efekt super. / http://murphose.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałabyś to naprawdę 3 min roboty:)

      Usuń
  43. Też kiedyś takie robiłam i tak samo jak Tobie mi też odpadły. Ale nie ma co się dziwić - to są malutkie kuleczki i wiadomo że nie będą się trzymać. ;/

    OdpowiedzUsuń
  44. wow you are like a pro! this is such a fantastically delicate DIY nail look :)
    would you like to follow each other?
    A
    xx
    http://epiquemoi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. genialne sa !:)

    zapraszam serdecznie do mnie na KONKURS;)

    do wygrania wybrana para butów;)

    http://vixen1990.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Efekt piękny, szkoda, że takie nietrwały. :(

    OdpowiedzUsuń
  47. Hej Kochana, zapraszam do zabawy w "7 faktów", szczegóły u moim dzisiejszym poście :))).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za zapro ale niedawno już ktoś mnie wybrał do tego i publikowałam:)

      Usuń

Dziękuję za zostawienie komentarza:)
Na każde zadane pytanie odpowiadam pod nim:)
Nie pytaj czy obserwujemy,jeśli podoba Ci się mój blog to śmiało go obserwuj:)

Copyright © 2014 tyyna , Blogger