Ile warta jest Twoja twarz?

Wczoraj byłam u tej dentystki i muszę powiedzieć że jeszcze nigdy się tak nie stresowałam przed.Weszłam do środka dostałam znieczulenie,puknęła w zęba żeby sprawdzić czy znieczulenie działa,pogrzebała w zębie jakąś minutę i ząb wyszedł.Byłam strasznie zdziwiona że tak szybko same wyrwanie trwało naprawdę 1 min.Do teraz jestem w szoku że poszło tak szybko i muszę przyznać że do tej pory nic mnie nie boli i nic nie czuję(odpukać):))Najgorsze było tylko to że strasznie długo leciała mi krew ale był duży korzeń więc może dlatego.

Przechodzę do tematu.Na blogach krąży tag ,,Ile warta jest Twoja twarz ?" no więc i ja wam przedstawię co używam na co dzień do wykonania makijażu oraz ile kosztują kosmetyki.
Makijaż podstawowy rano wykonuje w jakieś 5min (najbardziej nie lubię tuszować rzęs) ale kiedy mam więcej czasu to jakieś 10-15 min ale wtedy dochodzą bronzer,korektory,bazy i rozświetlacz.





Podkład Maybelline Affinitone / w promocji 24,90zł
Puder Kobo sypki /nie pamiętam coś około 24zł
Eye liner Gosh- maluję nim górną kreskę / 44,99zł
Kredka Vipera- maluję nią dolną kreskę / 8,90zł
Tusz do rzęs Eveline Volume Celebrities/ 14,90zł
Cień beżowy Gosh- to jest paletka cieni Gosh więc nie będę tego podliczać bo używam tylko jednego cienia
Ust nie maluję:)
Łączna kwota 117,69zł:)

 Zapraszam wszystkie chętne z was do tagu z chęcią podpatrzę co używacie:) 

W jutrzejszym poście pokaże wam wszystkie kosmetyki do makijażu jakie mam:)

36 komentarzy:

  1. no to w razie jak zęby mądrości będą szaleć to już nie będę się bała wyrywania! :D ja aż się boję podliczyć ile te wszystkie kosmetyki kosztują tak razem wzięte, wolę być nieświadoma :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Nienawidzę dentysty;/ może też się skuszę na taki post...! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. A widzisz? Nie bylo sie czego bac : )Buziaki, zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze boję się dentystki oj zawsze:))

      Usuń
  4. Miałam kiedyś ten tusz do rzęs - świetna rzecz za grosze !

    OdpowiedzUsuń
  5. czytalam duzo dobrych rzeczy o tym tuszu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest naprawdę świetny a do tego tani:)

      Usuń
  6. ooooo fajny post:P chyba tez sie skusze na taki przegladzik;).

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja tam względnie lubię chodzić do dentysty.;) Wszystkie kosmetyki w jednym poście? To czekam.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja koleżanka lubi i mówi że dla niej to przyjemność wrr...dla mnie to coś najgorszego:(
      Tak pokaże wszystkie kosmetyki a co mi tam:))

      Usuń


  8. u mnie do wygrania dowolny ciuch z kolekcji, zapraszam: http://madame-chocolate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja bardzo lubię ten podkład. Nie tworzy maski, stosunkowo długo się utrzymuje.

    Zapraszam do Mnie.

    http://malykobiecyswiat.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie też za to go lubię a przy tym jeszcze fajnie kryje:)

      Usuń
  10. Podoba mi się u Ciebie, zostaję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło i dziękuję ślicznie:)

      Usuń
  11. tez musze kiedys taki post zrobic:),swietne kosmetyki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrób zrób z chęcią obejrzę czego używasz:)

      Usuń
  12. Próbowałam już nie raz robić sobie henne na brwi ale nie wiem czy za krótko ją trzymałam czy co takiego źle robię że nie wychodzi :( Poczekam trochę i na zajęciach niedługo powinnyśmy mieć henne na brwi więc wtedy spróbuję właśnie tej o której piszesz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może za krótko bo faktycznie ta w kremie jest jak by delikatniejsza ale spróbuj trzymać dłużej:)

      Usuń
  13. Ja już miałam dwa zęby wyrywane ;) ale to raczej tak profilaktycznie tzw. 8, które najwcześniej się psują i często się robi kanałowe tam także dmuchnęłam na zimne i usunęłam dwa już ;) Jedyny dyskomfort chyba odczuwa się w buzi jeśli chodzi o smak gdy rana po wyrwaniu jest jeszcze świeża.
    Mi wyszło trochę więcej, ale nie jakoś dużo coś około 140zł ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie ciągle czuję ten niemiły smak taki jak by krew fujj:)O to już zaglądam do Ciebie:)

      Usuń
  14. no to super, że masz już to za sobą :D ahh te paskudne ósemki!

    ja o tym tagu jeszcze nie słyszałam, ale chętnie też się w to pobawię :) a u Ciebie zainteresował mnie tusz do rzęs :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strasznie sie ciesze że mam to za sobą:)
      Zapraszam do tego tagu:)
      Ten tusz jest świetny polecam.Super wydłuża rzęsy i co najważniejsze nie skleja i nie kruszy się:)

      Usuń
  15. Fajny ten Affinitone? Ja używałam wersji zwykłej i bardzo ją lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo go lubię,tu jest recenzja http://kolorowy-pedzel.blogspot.com/2012/07/maybelline-affinitone-mineral.html

      Usuń
  16. ja nigdy nie wyrywałam zębów, ale cieszę się, że Tobie poszło tak sprawnie ;) make-upu w 5 minut zazdroszczę ;) pooozdrawiam! =)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już drugi wyrywała:(W 5 min sie maluję bo nie mam czasu przed pracą:)

      Usuń
  17. ja już się przymierzam do wykonania tego tagu od dłuższego czasu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie komentarza:)
Na każde zadane pytanie odpowiadam pod nim:)
Nie pytaj czy obserwujemy,jeśli podoba Ci się mój blog to śmiało go obserwuj:)

Copyright © 2014 tyyna , Blogger