Masło Paloma body SPA

Dzięki portalowi Uroda i zdrowie i uprzejmości sklepu www.ZapachPerfum.pl dostałam do przetestowania czekoladowe masło do ciała Paloma body SPA odżywczo-nawilżające.
Przetestowałam i przedstawiam wam recenzję:)
Od producenta:
-nawilża,odżywia,błyskawicznie poprawia jędrność i elastyczność
-zregenerowana skóra na długo pozostaje gładka i apetycznie pachnąca
-kuszący zapach daje zastrzyk pozytywnej energii
Polecany do suchej i szorstkiej skóry
Pojemność- 200 ml
Cena ok.15zł

Moja ocena
Po kilku dniach stosowania mogę stwierdzić że świetnie nawilża.Nie mam już tak suchej skóry jak wcześniej za co ogromny plus:)Czego zawsze oczekuję od balsamu to aby szybko się wchłonął i ten warunek spełnia.Już po chwili od nałożenia spokojnie można założyć ubranie i nie przejmować się czy nie będzie tłuste.Najwspanialsze zostawiłam na koniec...zapach:))Tak tak zapach ma cudowny mmm...mogłabym siedzieć i wąchać cały dzień aż chce się zjeść.Wąchając prosto z opakowania wydaje się że będzie mocno pachniał na skórze czekoladą ale po wysmarowaniu się nim i odczekaniu chwili zapach jest delikatny co dla mnie jest plusem bo nie lubię silnie pachnących balsamów:)
Wiem mówię o nim same plusy ale naprawdę on dla mnie nie ma wad:)

Szczerze polecam :)


 Sklep www.ZapachPerfum.pl w serii Paloma Body Spa ma jeszcze w swojej ofercie masła do ciała :
*Oliwkowe- odpręża ciało i zmysły,idealnie regeneruje bardzo wysuszoną skóre
*Macadamia- koi ciało i zmysły,intensywnie nawilża i rewitalizuje skórę
*Tropical Fruit- przywraca radość,idealnie wygładza i poprawia elastyczność


18 komentarzy:

  1. MMMMM... czekolada :))) Ciężko znaleźć dobre masło czekoladowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie,większość ma duszący zapach i kiepsko się wchłania ale ten naprawdę spełnia moje oczekiwania:)

      Usuń
  2. Sądzę, że za kosmetyk z takim zapachem doskonale sprawdziłby się w zimowe wieczory:))) Aż się rozmarzyłam...:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie o tym pomyślałam jak go otworzyłam i ,,buchnął"mi zapach:)

      Usuń
  3. Hmm czekolada ;) ja mam wersję macadamia, ale jeszcze nie miałam okazji go użyć, bo póki co kończę jedwab, a nie lubię mieć pootwieranych miliona opakowań, a mam już 3 otwarte ;) Mam nadzieję, że macadamia również się będzie dobrze sprawować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładni ja też nie a najczęściej tak robię że nie dokończę jednego a już biorę drugi:)Nie sprawdzałam macadamii ale daj znać jak przetestujesz:)

      Usuń
  4. Nawilzenie jest najwazniejsze dla mnie. :) Pozdrawiam i zapraszam na nowy wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A dla mnie zapch ;) Muszę wypróbować!

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej:)świetny post :)
    Zapraszam do akcji picia drożdży na moim blogu dla szybszego porostu włosów :)
    Więcej informacji znajdziesz na moim blogu.
    Pozdrawiam i życzę miłego dnia :)
    Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj czytałam o tym ale nie dzięki,chyba bym tego nie przełknęła:)

      Usuń
  7. juz czuje ten zapach mmmmmm :P ,mam fioła mam wiem i sie nie wypre :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe ja jak na niego patrzę to też czuję zapach:)

      Usuń
  8. Fajny ten Twój blog ;)
    pozdrawiam
    Asia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło,dziękuję
      W takim razie zapraszam częściej:)

      Usuń

Dziękuję za zostawienie komentarza:)
Na każde zadane pytanie odpowiadam pod nim:)
Nie pytaj czy obserwujemy,jeśli podoba Ci się mój blog to śmiało go obserwuj:)

Copyright © 2014 tyyna , Blogger