Moja kolorówka

Tak jak obiecałam dzisiaj pokaże wam wszystkie moje kosmetyki do makijażu jakie mam:)
Wiem że za dużo tego nie jest ale i tak używam z tego tylko kilka produktów.Chyba że mam czas i coś mnie natknie to wtedy szaleję z makijażem np do zdjęć:)
                                                                     Cienie
                                                            Kredki
                                                                     Bazy pod makijaż
                                                                 Pomadki i błyszczyki
                                                       Tusze i odżywki
                    Podkłady (już mam ich mało ale obiecałam sobie że dopóki nie zużyję nie kupuję nowych)
                                                                                Eye linery
                                                                   Róże
                                                                Pudry
                                 Korektory(znów dermacol ale bardziej używam go jako korektor niż podkład)





 Jeśli macie jakieś pytania bądź chciałybyście recenzję danego produktu to śmiało piszcie:)

47 komentarzy:

  1. O matko ile tego!
    + Zauważyłam że masz odżywkę do rzęs z Eveline - powiedz mi , jest dobra bo zamierzam sobie ją kupić ale nie wiem czy jest dobra?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem szczerze że jak ją kupiłam to długo nie używałam bo potem doszła RevitaLash i ją do tej pory testuję a do Eveline wrócę.Na pewno ze swojej strony nie polecam używać po tusz bo potem miałam sklejone rzęsy ale z tego co wiem to odżywia fajnie rzęsy jak używa się jej na noc:)

      Usuń
  2. jaki piękny kolorowy arsenał! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. dużo tego ;d

    ciekawi mnie podkład z kobo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tutaj jest recenzja:) http://kolorowy-pedzel.blogspot.com/2012/07/recenzja-podkadu-kobo.html

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Nie tak dużo,wy pewnie więcej macie:)

      Usuń
  5. nie jest tego za duzo :D??? to zaluj ,ze nie zobaczylas mojej miny szczeka mi opadla :D ja mam moze 1/20 z tego:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę?Pewnie jak byś wszystko wyłożyła to by się okazało że sporo tego masz:)

      Usuń
  6. Dziękuję za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nieźle !! ale kobiety tak mają :D ciągle mało :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie już dzisiaj byłam bliska kupic dwa korektory i bronzer,już miałam w rękach ale powiedziałam sobie o nie najpierw zużyję to co mam:)

      Usuń
  8. nie jest dużo? ja to mam 1/4 z tego, a nawet nie :D niezła kolekcja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie żartujcie sobie:)To ja myślałam że mam mało i że tak skromnie a wy mi mówicie że macie mniej,coś nie chce mi się wierzyć.

      Usuń
    2. To w najbliższym czasie zrobię taki wpis, to zobaczysz, że u mnie nie ma nic właściwie, a Ty masz pół drogerii :D

      A piosenka, która u mnie leci to Lykke Li - I Follow Rivers

      Usuń
    3. Co do piosenki to właśnie już znalazłam na you tubie:)
      W takim razie czekam na post:))

      Usuń
  9. Ja mam dużo mniej kolorówki, za to mam fisia na punkcie kosmetyków do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj tam na pewno przesadzasz :))
    jejku nieźle tego masz, ja przy Tobie jestem uboga :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie przesadzam,schodziłam z ciemnego koloru i teraz mam suche i zniszczone:(

      Usuń
  11. Ale tego masz :)) pozazdrościć! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wcale nie masz tego tak mało! Ja nie mam nawet 1/4 tego, co Ty :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Co za kolekcja! Wow ;) Pozdrawiam i zapraszam na nową notkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. sporo tego, ja az boje sie moge kosmetyki zebrac do kupy, bo boje sie, ze nie starcyzloby mi pokoju...xD

    OdpowiedzUsuń
  15. no chyba żartujesz pisząc, że za dużo tego nie jest :D

    Jest dużo, bardzo fajna kolekcja ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje się jak by było dużo bo tak leży ale jak mam się malować to zaraz coś mi brakuje:)

      Usuń
  16. w całym życiu nie miałam tyle ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci że jak byś wszystkie swoje kosmetyki powyciągała i poukładała obok siebie to też by się tak uzbierał na pewno kochana:)

      Usuń
    2. jejuu co ja za głupoty dzisiaj wypisuję - UZBIERAŁO:)

      Usuń
  17. sporo tego:) w kolorówce nie chodzi o to by mieć dużo tylko by z tego korzystać:) na zdjęciach nie widać dokłądnie ale chciałam spytać masz GlamBoxa? a w nim cienie kwadratowe z Inglota?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W końcu jestem kobietą - kosmetyków nigdy za wiele:)To jest Freedom system z Inglota.Tam jest 18 cieni,2 pudry i 2 róże.

      Usuń
  18. mówiąc delikatnie - dużo tego :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam,oj tam:)Pozdrawiam również:)

      Usuń
  19. Łohooo ile tego masz! Zakosiłabym Ci wszystko :D
    Podoba mi się, więc obserwuję. :)

    Jeśli masz ochotę, to weź udział w rozdaniu. Do wygrania bon na zakupy. Życzę Ci miłego dnia. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i bardzo mi miło że się podoba:)

      Usuń
  20. Uwielbiam oglądać takie wpisy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie komentarza:)
Na każde zadane pytanie odpowiadam pod nim:)
Nie pytaj czy obserwujemy,jeśli podoba Ci się mój blog to śmiało go obserwuj:)

Copyright © 2014 tyyna , Blogger