Nowości kosmetyczne

Moje dzisiejsze zdobycze:)
Dzisiaj pokaże tak w skrócie ale na czasie możecie spodziewać się recenzji:)
Jak wiecie nie maluję ust ale wzięłam pomadki ponieważ kończyły się terminy i poszło w straty a że takie ładne kolorki to wzięłam kilka,a co tam:)
Co do Cieni sypkich to nie miałam nigdy z takimi do czynienia zawsze miałam wrażenie że całą twarz sobie obsypię ale pora się nauczyć:)
                                        cienie Golden Rose La Rosa
                                                  odżywka do włosów blond
                                                               cienie sypkie Gosh
                                                 krem pod oczy Dermika
                                                  pomadki Eveline
                                                            pomadki Gosh

30 komentarzy:

  1. Ojej, jakie pyszności!
    Pomadki bardzo mi się podobają :)
    Będę czekała na recenzje.

    OdpowiedzUsuń
  2. :o Ile tego.
    Gdybym ja miała tyle kupić kosmetyków to stówa by mi nie starczyła. ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. OO przygarnęłabym wszystko ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. w jakiej cenie są sypkie cienie Gosh?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co wiem to już są wycofane.Były w cenie coś około 30zł.

      Usuń
  5. patrzę na te wszystkie cudowności wielce łakomym okiem, świetne te cienie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wow świetne kosmetyki!! cienie wyglądają cudnie :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystko wygląda pięknie, a cienie mają genialne kolory!

    OdpowiedzUsuń
  8. pomadki gosh mają piękne, nasycone kolory :) zresztą wszystko mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam ten nagłówek, a szczególnie zdjęcie z Twixem :))). Cienie te brązowe i złote piękne , no i te kolory pomadek z Gosha ... ;))) miodzio!

    OdpowiedzUsuń
  10. Też jeszcze nigdy nie miałam cieni sypkich, napisz co o nich myślisz:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Chciałabym mieć tak jak Ty z tymi kosmetykami, chyba fajnie jest pracować w drogerii :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja tez nie maluje ust ale na kims mi sie to podoba;P

    OdpowiedzUsuń
  13. Widzę że zaszalałaś. Ja przed rokiem też nie używałam pomadek do ust. Teraz jednak to się zmieniło i bardzo często goszczą na moich ustach.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawe kolorki sypkich cieni, nigdy nie używałam tych Gosh'a. Jestem ciekawa jak się sprawdzą. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ooo..łał...ale dużo różnych cudeniek:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne zakupy, aż pozazdrościłam ;)Rewelacyjna kolorówka. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. super ;))) teraz czekamy na recenzje

    OdpowiedzUsuń
  18. no patrzcie jak poszalała! jeszcze pomadek z Eveline to nie widziałam :) trzeba się znowu przejść do prywatnych drogeryjek :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe a no widzisz.Oj pomadki Eveline to my mamy odkąd mamy sklep to już drugi rok ale myślę że były i wcześniej:)

      Usuń
  19. Czekam na recenzję linerów gosha i cieni la rosy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tylko będę mieć więcej czasu na pewno się ukaże:)

      Usuń
  20. jestem ciekawa tego kremu z dermiki . W ogóle ostatnio ta firma zaczęła mnie zastanawiać bo składy ich kosmetyków są całkiem niezłe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam ich produkty.Dużo ich nie miałam ale miałam płyn micelarny i byłam zadowolona i co jakiś czas kupuję maseczki w saszetkach i też są świetne,skóra po nich jest taka gładka.Jedynie miałam peleng enzymatyczny po którym nie widziałam różnicy ale reszta super:)

      Usuń
    2. bo peelingi enzymatyczne są raczej delikatniejsze w działaniu ;) I efekty widać dużo później podobno.

      Usuń
    3. A to możliwe:)Na razie jeszcze reszta leży bo się zdenerwowałam że nie działa:))W takim razie muszę powrócić do używania:)

      Usuń

Dziękuję za zostawienie komentarza:)
Na każde zadane pytanie odpowiadam pod nim:)
Nie pytaj czy obserwujemy,jeśli podoba Ci się mój blog to śmiało go obserwuj:)

Copyright © 2014 tyyna , Blogger