Organique-mydło oliwkowe z Aleppo

Same pozytywne opinie naczytałam się o tym mydle  więc i ja musiałam je kupić:)A jako że mamy na sklepie w sprzedaży ich produkty od dawna mnie korciło to mydło.Jeśli chodzi o firmę Organique to uwielbiam z tej firmy wszystkie produkty od balsamów na wagę,mydełka,szampony,pelengi po kremy do rąk i maseczki:)Ale dzisiaj przedstawię wam mydło z Aleppo z dużą zawartością oliwy 12-15%.

Producent zapewnia że mydło to nawilża i zmiękcza,działa antyalergicznie przeciwzapalnie i odkażająco.Leczy,przyśpiesza regenerację i wygładza.Stosować można do mycia twarzy,ciała jak i włosów.Nadaje się do każdego rodzaju skóry a szczególnie suchej i delikatnej również do skóry małych dzieci.Ale mało tego,można używać je do prania delikatnych ubrań czy też ubranek dziecięcych.

Tak więc kupiłam je z myślą że pomoże mi na suchą skórę  i że trochę ją oczyści,będę używać tylko na twarz.Stosuję je od wczoraj więc jeszcze nic nie mogę powiedzieć jedynie że ma strasznie nie miły zapach ale nie dziwię się bo przecież to mydło naturalne.Moja kostka ma 0,220kg więc jest spora a żeby się nie wymydliło na darmo postanowiłam że będę je odkrajać po kawałku.
Cena takiej kostki to ok 24zł.
Jeśli chcecie sie dowiedzieć więcej o firmie to zapraszam do nich na fb bądź  Organique



W skrócie pokażę wam katalog Organique z ich produktami.

                                                            mydła i szampony na wagę
                                                      kule,sole i pudry do kąpieli
                                               owocowe produkty do pielęgnacji ciała
                                             czekoladowe masła do ciała i pelengi oraz serum
                                                      seria bloom essence do pielęgnacji ciała
                                                balsamy z masłem shea pakowane bądź na wagę



18 komentarzy:

  1. lubię ichniejsze kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. swietnie wygladaja te produkty,tylko szkoda,ze takie ceny choc jako fanka naturalnych wynalazkow czasami sie lubie skusic :P.Daj znac jak dziala na buzke :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie ceny mają wysokie ale są warte tej ceny:)Dam znać:)

      Usuń
  3. Muszę wypróbować te świece do masażu! Ja z organique kocham masła do ciała, a moja siostra uwielbia ich balsam brązujący :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świec i balsamy brązującego nie używałam ale masła uwielbiam:)

      Usuń
  4. już po raz kolejny wpadłam na to mydło :D

    dziękuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie masła... ślicznie to wyglada...

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Dam znać za kila dni jak dłużej przetestuję żeby sprawdzić czy jest efekt:)

      Usuń
  7. Cześć dziewczyny, dziś dołączyłam do grona MARIZOMANIACZEK ;) zostałam konsultantką. Gdyby któraś coś chciała ,a jest z OKOLIC KATOWIC :) gg:44516770

    http://strefamariza.pl/files/mariza_katalog_10.pdf

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawe to mydło :) i sporą kostkę masz :P więc rzeczywiście lepiej po kawałku odkrajać, na dłużej Ci starczy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. sama muszę też coś wypróbować z ich asortymentu :) dostałaś ode mnie nominacje do so sweet blog award :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj baardzo mi miło i dziękuję Ci ślicznie:)Nie obraź się ale wcześniej już od innej blogowiczki dostałam więc nie będę drugi raz tego samego posta wstawiać ale naprawdę ślicznie dziękuję:)

      Usuń
  10. Koniecznie napisz jak się sprawuje po dłuższym stosowaniu. Obietnice producenta brzmią bardzo zachęcająco.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie komentarza:)
Na każde zadane pytanie odpowiadam pod nim:)
Nie pytaj czy obserwujemy,jeśli podoba Ci się mój blog to śmiało go obserwuj:)

Copyright © 2014 tyyna , Blogger