Pogoda jesienna to czas na pieczenie

Ostatnio było dużo postów kosmetycznych to teraz coś innego dla odmiany żeby nie zatrzymywać się przy jednym temacie bo was zanudzę:)
Pogoda nas nie rozpieszcza za oknem więc pomyślałam że trzeba sobie jakoś czas urozmaicić:)Zakupiłam ostatnio gazetę ,,Dekoracja ciast" gdzie są super porady i pomysły jak udekorować ciasta,torty,babeczki czy inne wypieki.Postanowiłam że w wolnym czasie coś upiekę a tym bardziej że w przyszłym tygodniu mam urodziny to przydałoby się pochwalić jakiś porządnym ciastem a piec nie potrafię więc najwyższa pora się nauczyć:)
Obiecuję że jak tylko coś upiekę to się wam pochwalę,tylko że jest tu tyle pyszności że nie wiem co wybrać:)
Acha fajnie że do tej gazety za każdym razem dają gratisy pomocne przy pieczeniu,tym razem są to 3 końcówki i 3 rękawy cukiernicze oraz dwa złączki do nich:)







23 komentarze:

  1. Uwielbiam piec :) nie wiem czemu jeszcze nie prenumeruję tej gazetki :o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie nigdy nie piekłam ale chyba zacznę:))

      Usuń
  2. Jakie ciacho marchewkowe! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ostatnio jak chciałam kupić z motylkami to nigdzie nie było ;c dziś muszę iść i upolować bo gazeta jest świetna a dodatek rewelacja ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie tej pierwszej też nie mam,przegapiłam:(

      Usuń
  4. aaa też to kupiłam :D będę piekła i zdobiła :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna gazetka :)! Koniecznie pokaż co upiekłaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak upiekę to się pochwalę:)O ile będzie czym:)

      Usuń
  6. Uwielbiam uroczo udekorowane ciasta. Z jednej strony az che sie jesc, ale z drugiej... az szkoda zepsuc :D Buziaki i zapraszam w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ahh, pokaż Nam co upiekłaś! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. No to ja niecierpliwe czekam na Twoje dzieło hehe :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo przydatna gazetka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna gazeta, do tej pory nie zwracałam na nią uwagi w kiosku:) pewnie kupię sobie kolejny numer:)

    OdpowiedzUsuń
  11. oo chętnie bym się pobawiła w pieczenie :D

    OdpowiedzUsuń
  12. takie to wszystko ładne, że aż szkoda jeść :P ja właśnie kopiec kreta skończyłam piec! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. zrób sobie to ciasto marchewkowe,jest przepyszne!:),a co do ombre to sie zastanawiam czy nie walnąć jaśniejszych jeszcze;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o ombre to ja bym jeszcze rozjaśniła bo słabo widać no chyba że taki jest efekt na zdjęciu:)Ważne żebyś się dobrze czuła:)
      To ciasto chodzi mi po głowie:)

      Usuń
  14. jak kocham gotowac tak wogole nie ciagnie mnie do ciast i tortow moze dlatego,ze wogole nie jem slodyczy w sumie :D, jedyne co zawsze robie to nadziewane buleczki drozdzowe,ktorymi z zapałem opycha sie moja familia ;D .Przyznam jednak,ze torciki ciesza oko:D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie komentarza:)
Na każde zadane pytanie odpowiadam pod nim:)
Nie pytaj czy obserwujemy,jeśli podoba Ci się mój blog to śmiało go obserwuj:)

Copyright © 2014 tyyna , Blogger