Stylizacja

No więc jak obiecałam pokazuje co upolowałam ostatnio na zakupach:)(tylko spodnie są kupione już dawno).





 A tu na koniec zdjęć oparłam się o świeżo pomalowaną futrynę...blondynka:)
                bluzka-Takko fashion,  kamizelka-sh,   spodnie-targ,  buty-Wassyl,  zegarek-allegro,  bransoletka-Lilou i h&m

Ostatnio pokazywałam wam w poście że kupiłam serię Isana do włosów i muszę powiedzieć że jest świetna.Włosy się super rozczesują,nie plączą się i są teraz takie miłe w dotyku a co najważniejsze po użyciu trzech produktów na raz wcale nie obciążają włosów.Szampon używam jak każdy inny szampon,odżywkę nakładam na włosy na jakieś 3 min i spłukuję a po wszystkim na mokre włosy psikam odżywką w sprayu i rozczesuję.Szczerze polecam bo Isana jest świetna a ceny mają śmiesznie małe bo za te trzy produkty zapłaciłam jakieś 22zł:))


45 komentarzy:

  1. ladnie wygladasz :) a ogólnie, to świetny blog :) wpadnij do mnie i obserwuj, jeśli blog Ci się podoba :) :* masz twittera? follow? @viktoriapoland :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa:)Już do Ciebie zaglądam.Nie,nie mam Twittera:)

      Usuń
  2. świetna kamizelka i buty! a Isana faktycznie jest bardzo dobra :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wyglądasz:) super butki:) a co to za lakier na paznokciach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:)Lakier to art de Lautrec nr.338.Polecam bo jest super:)

      Usuń
  4. świetnie te buty się prezentują! na początku strasznie mi się nie podobały te modele, ale teraz... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi na początku też nie ale po czasie coś mnie skusiło że chce je mieć i teraz nie żałuję:)

      Usuń
  5. Kamizelka świetna, w ogóle całość wygląda dobrze :)
    + masz śliczne mieszkanko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)Jeśli chodzi o mieszkanie to jesteśmy w trakcie urządzania go i jeszcze wielu rzeczy brakuje:)

      Usuń
  6. stylizacja fajna ;) tylko te buty mnie nie przekonują - nie podobają mi się ogólnie buty sportowe na koturnie ;) Chyba nigdy mi się nie spodobają ;) Tak się zapytam wygodne są? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też na początku się nie podobały ale im więcej ich spotykałam w sklepie tym bardziej się do nich przekonałam i teraz nie żałuję że je kupiłam.Są mega wygodne bo wcale nie czuć tej koturny.

      Usuń
  7. Bardzo fajnie Ci w tych butach! Muszę przyznać że wcześniej nie byłam przekonana do tego typu modeli!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:)Ja wcześniej też nie ale teraz planuje więcej takich:)

      Usuń
  8. bo mama by sobie nie poradziła z codziennymi kroplówkami, a ja już miałam wprawę :) poza tym w razie czego ja miałam 5 min drogi do weterynarza a rodzice mieszkają poza miastem i mają 25km do naszego weta :/

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna stylizacja, koszulka świetna i zegarek <3
    blog - super:)

    pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie:) obserwujemy?

    hypnotizingfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Stylizacja bardzo udana:) Wyglądasz przepięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. fajne buty, co raz bardziej się do nich przekonuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na początku też tak miałam aż się przekonałam:))

      Usuń
  12. Świetna kamizelka no i buty. <3
    + Fajna stylizacja. :))

    OdpowiedzUsuń
  13. super łupy :) pięknie wyglądasz:))

    OdpowiedzUsuń
  14. także polecam Issan'ę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ja daaawno dawno temu mialam blond z ciemnymi pasemkami wtedy to juz wogole;(((... wlosy mi sie po prostu lamaly.Fryzjerka mi powiedziala ,ze juz mam taki rodzaj wlosow i beda mi sie przesuszac z byle powodu.Jak narazie keratyna to jedyne co przynioslo efekty a juz probowalam naprawde mnostwa specyfikow.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wyobrażam sobie Ciebie w blond:)Teraz masz śliczne.Jeszcze będę myśleć czy mam przyciemnić bo mam dylemat:)

      Usuń
  16. no lakiery zachęcają do zakupu, ale trwałe to one nie są :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to szkoda.W takim razie nie będę brała bo szkoda.Dzięki za info:)

      Usuń
  17. świetna jeansowa kamizelka i oczywiscie buty <3
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. miło mi ;), fajny look!
    pozdrowionka;)

    OdpowiedzUsuń
  19. świetnie wyglądałaś:) lepiej z kamizelką jeansową:) spodobało mi się u Ciebie, więc obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie komentarza:)
Na każde zadane pytanie odpowiadam pod nim:)
Nie pytaj czy obserwujemy,jeśli podoba Ci się mój blog to śmiało go obserwuj:)

Copyright © 2014 tyyna , Blogger