Torebka Astor

 Przepraszam że tak rzadko dodaję posty ale jakoś mam mało czasu:(Do tego wszystkiego w środę zaczął boleć mnie ząb ale taki ból nerwu i tylko wtedy gdy go dotykam,wsiadłam i pojechałam na wieczór do dentystki przekonana że mi go wyrwie bo to ósemka a do tego się kruszy.Weszłam do środka a ona powiedziała że mi nie wyrwie bo mam ,,te" dni i nie można.Z jednej strony wyszłam zadowolona bo bałam się niesamowicie a z drugiej stres bo w poniedziałek mam przyjechać na wyrwanie.Chodzę teraz zestresowana.Ja to mam jakiegoś pecha z tymi ósemkami jak dopiero przeszło mi zapalenie z jednej to teraz boli druga:(Staram się nie dotykać ale nawet jak się uśmiecham albo jakoś dotknę policzkiem o tego zęba to czuję ten nerw grr...boje się dentysty jak ognia.
Poprawię sobie trochę humor i pochwalę się torebką jaką kupiłam ostatnio w sh.
Dałam za nią  jakieś 28zł.Nie wiem co to za firma Astor,jedynie to kojarzy mi się tylko z firmą kosmetyczną:P Torebka ma jedną wadę że nie ma paska na ramię ale będę szukać i jak coś znajdę to zamontuję:)





37 komentarzy:

  1. Bardzo ładna, lubię kuferki :) Współczuję kłopotów z ząbkami :(.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna jest ta torebka... bardzo mi sie podoba :))) Oj weź ja ostatnio miałam kanałowe leczenie... ale ja się boję zawsze pierwszej wizyty a potem już nie hehehe :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe ja zawsze się boję:)Jak wchodzę do gabinetu i czuję ten ,,zapach" w drzwiach to nogi mi miękną:(

      Usuń
  3. sliczna jest,powiem Ci,ze gdzies sie juz z Ta nazwa spotkalam i one we Wloszech chyba sa dosc popularne;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wpisywałam w google tą nazwę i nic nie ma mowy o torebkach tej firmy,nie wiem.

      Usuń
  4. piękna torebka w genialnym kolorze! mam nadzieję, że problem z zębem szybko zostanie zażegnany!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)Ja również mam taką nadzieję:)

      Usuń
  5. O, całkiem fajna :)
    I tanioszek :)
    Ja dzisiaj również kupiłam torebkę :)
    Klasyczną - czarną.
    Brakowało takiej u mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie też nie mam klasycznej czarnej,muszę się za taką rozejrzeć:)

      Usuń
  6. oj, miałaś niezłego fuksa, cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana za odpowiedź:)

      Usuń
  8. Piękna jest, zazdroszczę takiego fajnego znaleziska w sh :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajna torebeczka! :) Jednak ja nie lubię nosić torebek do ręki, nawet po doczepieniu paska, jakoś mi w nich niewygodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wiem co to za ból z tymi okropnymi ósemkami :/ ja mam jeszcze gorzej bo muszą je wycinać z dziąsła bo same nie wyjdą :/ życzę powodzenia u dentysty, oby jak najmniej bólu było

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie słyszę że wiele osób ma wycinane:(Mi wyszła ale powiedziała że korzenie mam duże i może być problem ale niekoniecznie:)No zobaczymy w poniedziałek ale już mnie skręca:(

      Usuń
    2. No ja mam dolne do wycięcia tzn jedna ósemka już poszła :) Jeszcze druga ;c no i górne, które niby mają wyjść same, ale jakoś im się nie śpieszy, a skubane bolą i dają o sobie znać wtedy kiedy nie mają. Trzymam kciuki! Oby korzenie były maluteńkie :)

      Usuń
  11. Zabójczy kolor ma ta torebka ;-)!

    OdpowiedzUsuń
  12. ja mam 20 lat i też dopiero teraz zawitałam do Zakopanego! :) naprawdę warto. aczkolwiek ja tam wolę bywać latem, bo w zimie bym zamarzła i z nudy poległa ( łażenie po górach to nie mój żywioł:D)

    pozdrawiam gorąco! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie góry o każdej porze roku wyglądają inaczej:)Mogę jechać w zimie ale ważne żeby być tam:)

      Usuń
  13. po pierwsze - dziękuję za pomysł na motylki - świetny!
    po drugie - znowu zmieniłaś nagłówek :P śliczny :)
    po trzecie - genialna torebka, bardzo mi się podoba :)
    po czwarte - masz moją pościel! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. po pierwsze-nie ma za co:)
      po drugie-dziękuję:)
      po trzecie-dziękuję:)
      po czwarte-nawet tak sobie nie żartuj bo zaraz się okaże że mieszkania mamy identyczne hihi:)Ciągle wychodzi że mamy te same rzeczy,widocznie mamy takie same gusta:)

      Usuń
  14. wiesz co... tak patrzę na te Twoje panele... i chyba mam identyczne w sypialni xDDDD nie wspominając już o tym, że meble z tej serii co Ty masz też mam w sypialni :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę Cię,nie żartuj sobie:))Rozwaliłaś mnie teraz:)

      Usuń
    2. http://imageshack.us/a/img801/6918/20120922203237.jpg
      odrobinę się różnią, ale kolory podobne :D

      Usuń
    3. I to jak podobne:)Z każdym postem wychodzi że mamy identyczne rzeczy:)

      Usuń
    4. hehe :) widocznie mamy podobny gust :)

      Usuń

Dziękuję za zostawienie komentarza:)
Na każde zadane pytanie odpowiadam pod nim:)
Nie pytaj czy obserwujemy,jeśli podoba Ci się mój blog to śmiało go obserwuj:)

Copyright © 2014 tyyna , Blogger