Zakupy

Od razu chcę was przeprosić za mały zastój ale ostatnio nie mam na nic czasu:(Codziennie praca do 17stej i po pracy ciągle wypadały mi jakieś zakupy i do domu wracałam około 21szej i padałam,ale koniec z tym:)Od jutra powiedziałam sobie że po pracy nigdzie już się nie ruszam i nadrabiam zaległości i odwiedzam wasze blogi:)Dzisiaj tylko w skrócie pokaże wam co upolowałam na tych zakupach:)Na czasie postaram się wrzucić jakieś stylizacje aby było dokładnie widać:)

 Ten zegar upolowałam z promocji w Jysk-u przeceniony z 68zł na 35zł:)
 Używałyście tych produktów do włosów Isana?Kupiłam dzisiaj bo stwierdzam że przerzucam się na te tańsze kosmetyki bo inne mi nie chcą pomóc:)Zapach mają cudowny i są z jedwabiem i to mi się podoba a co najważniejsze przeznaczone do włosów suchych i matowych czyli moich,zaraz lecę się kąpać i zabieram zestaw ze sobą:)Jak używałyście to napiszcie mi co o nich sądzicie:)
Tu jest szampon.odżywka do spłukiwania i odżywka w sprayu.



26 komentarzy:

  1. Buty świetne - też się na takie czaję, ale takie w neonowym kolorze ;) a z Isany jeszcze nic nie używałam, ale osławiona odżywka już leży i czeka na swoją kolej ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. o wow buty! <3

    obserwuje i zapraszam na rozdanie;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jedyne co miałam z Isany to bodajże płyn do kąpieli i był całkiem, całkiem... :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dostrzegam jakieś fajne sweterki ;) Co do Isany, akurat do włosów nic nie miałam, ale ostatnio bardzo lubię ich dezodoranty :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Zegarek super, jest dwustronny? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne buty i ten kolor <3 z Isany mam tylko odżtwkę z olejkiem babassu i jestem z niej bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piekne buty i torba :) zakochałam się ;-)!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się torebka, za tymi butami nie przepadam tym bardziej że wszyscy je już mają :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ogólnie nie podobają mi się takie buty, ale te są wyjątkowo ładne :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ło kochane widze,ze polowanie owocne:P... taki zegar kiedys mi sie wlasnie marzyl... swietny jest!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ohohoho widać że zakupy się udały. :)
    Czekam z niecierpliwością na nowy outfit na blogu.
    + Butki są świetne, chce takie same tylko że czarne i zamszowe. ; D

    OdpowiedzUsuń
  12. zakupy udane :) nawet bardzo udane bym powiedizłą

    OdpowiedzUsuń
  13. o ja też mam właśnie w planach zakupów bucików tego typu - nawet na blogu zrobiłam zestawienie najładniejszych i zwracam się do każdego z prośbą o pomoc przy wyborze ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. buty i torebka podobają mi się najbardziej!!!!!!!
    super blog
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. chciałam te buty kupować! + mam ten zegar, cały czas czeka aż go ktoś powiesi :P

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne zakupy, zazdroszczę butów są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  17. to prawda:P wszystko mam wszystko wiem:P zobaczymy jak dlugo moje wlosy wytrzymaja bez doprowadzania mnie do szalu :D

    OdpowiedzUsuń
  18. No i gdzie są te obiecane stylizacje, hę :P ? Kochana zapraszam Cię do przeczytania mojego ostatniego wpisu (piątek 14.09), otrzymałaś ode mnie słodkie wyróżnienie :). Buziak, K.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie komentarza:)
Na każde zadane pytanie odpowiadam pod nim:)
Nie pytaj czy obserwujemy,jeśli podoba Ci się mój blog to śmiało go obserwuj:)

Copyright © 2014 tyyna , Blogger