Zegarek Paidu

Wczoraj zaplanowałam że skoro dzisiaj mam wolne to wyskoczę na zakupy przygotować się do nadchodzącej jesieni.Niestety rano obudziłam się opuchnięta na pół twarzy i z ogromnym bólem:(Pech chciał że zamiast na zakupach wylądowałam u dentystki brr...:(Okazało się że mam zapalenie dziąsła bo ósemka krzywo wyrosła i opuchlizna zakryła ją prawie całą.Opłukała mi jakimś płynem i dała lekarstwo pod opuchliznę ale ciągle boli.Ja to mam zawsze jakiegoś pecha tydzień temu robiłam Usg brzucha bo miałam podejrzenie kamicy żółciowej ale na szczęście fałszywy alarm.Jak przeszło jedno to znowu coś.Na razie mam smarować specjalną ziołową maścią i płukać szałwią ale mam nadzieję że mi przejdzie i nie będę musiała brać antybiotyku bo ja się od tabletek trzymam z daleka.Nawet teraz jak mnie tak skręca jak nigdy w życiu to żadnej tabletki przeciwbólowej nie wzięłam.Nigdy o tym nie pisałam bo uważam że to nie temat na bloga ale stwierdziłam że czemu by nie napisać....jestem 6 lat po przeszczepie szpiku i uważam na każdy lek jaki lekarz mi przepisze.Miałam aplazję szpiku każdy myśli że to białaczka ale to  nie jest tak.Nie wiadomo czemu szpik nagle przestał pracować i nie produkowałam krwi,lekarze twierdzą że to jakiś lek musiał uszkodzić ale nie znają dokładnej przyczyny więc teraz trzymam się z dala od każdej tabletki.
Dobra nie zanudzam was,jeśli chcecie więcej dowiedzieć się o tej chorobie to mogę zrobić osobny post.


Pochwalę się jeszcze zegarkiem jaki dzisiaj do mnie doszedł chyba na poprawę humoru akurat dzisiaj bo czekałam na niego jakieś 3 tygodnie.Dzięki cudownej blogowiczce Akdols go kupiłam bo widziałam u niej na blogu i mi się spodobał.



 No więc dzisiaj jest święto czekolady,przyznajcie się ile dzisiaj słodyczy pochłonęłyście:)Ja z powodu mojego dziąsła nie ruszyłam wcale ale jak mi przejdzie to sobie odbiję:)
zdjęcie zapożyczone z internetu

55 komentarzy:

  1. hahha ;* ale to kochana jest standardowa procedura z tym zegarkiem z Asosa mialam to samo:P

    OdpowiedzUsuń
  2. a tabletek powiem szczerze i wogole sluzby zdrowia staram sie unikac jak tylko moge,choc nie mialam az takich przykrych doswiadczen.Dobrze,ze wszystko jest juz ok;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie ja też,jak czuję że mnie coś bierze jakiś katar kaszel itp.to pije dużo herbat z cytryną i sokiem malinowym ale żadnych leków.Dokładnie dobrze że wszystko się dobrze skończyło chociaż nadal się kontroluję,właśnie w piątek wybieram sie na kontrolę.

      Usuń
  3. Dokładnie taki zegarek chcę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat tam nie patrzyłam, wiem że są w Edibazar po 24.99zł. :)

      Usuń
  4. to Ci współczuję z tym zębem, mi od tygodnia wychodzi ósemka, trageeedia :/ a po tych całych Twoich przejściach to nie dziwię się, że omijasz wszelkie tabletki... :/ a zegarek to śliczny masz, też mi się taki marzy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi właśnie ta ósemka już dawno wyszło(zresztą niestety mam wszystkie ósemki)ale jest krzywa i powoduje zapalenie ale ból jest straszny:(Jeśli chodzi o zegarek to na allegro zamawiałam:)

      Usuń
  5. z F&F :P?? bo moje sa z F&F i sa rzeczywiscie mega wygodne :D wersje jasna tez bym chetnie posiadla xD

    OdpowiedzUsuń
  6. A to nie,ja kupiłam na szafa.pl jakiś rok temu:)Ale naprawdę wyglądają podobnie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam taki sam z paidu kupiłam też na szafie za 60 zł :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie nie ja nie kupiłam na szafie a na allegro:)Akdols pisała o butach bo mamy takie same:)

      Usuń
    2. AAA to mi się wkręciło że na szafie zegarek:D W podobnej cenie kupiłaś?

      Usuń
    3. Za 31zł bo to aukcja była:)

      Usuń
  8. Mam podobny zegareczek, teraz takie zegarki są wszędzie dostępne :D.
    Ajć, ból zęba jest okropny... Ja od listopada/grudnia będę miała aparat :(
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny zegarek!

    www.isabella-kuzmicka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. zegarek wygląda cudownie! muszę sobie sprawić taki na jesień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:)Tylko że pasek ma szeroki i nie wiem jak u Ciebie będzie ale większość osób musi zmniejszać ja też

      Usuń
  11. zegarek wygląda super:) mniej bólu życzę :*

    OdpowiedzUsuń
  12. pieeeeeeeeeeeeeeekny! cudownie wygląda :D

    dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapalenie to najgorsze co może być, dobrze, że zegarek przyszedł bo jest naprawdę cudowny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ból straszny i jeszcze mnie trzyma,matko niech mi już przechodzi:(

      Usuń
  14. O nie, przegapiłam dzień czekolady! Zegarek b. ładny. A co do leków, to nie strasz mnie ;) bo biorę codziennie i będę musiała brać do końca życia :/.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nadrób teraz czekoladę:)Ale to nie wiadomo od jakiego leku i czy na pewno od leku ale tak podejrzewają.Wiesz,ja po tym sporo przeszłam więc teraz wolę uważać:)

      Usuń
    2. Pewnie, nie dziwię się!

      Usuń
  15. świetny zegarek:)
    ciekawi mnie czy kolorek nie będzie złoty z niego schodził:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Dam znać jak by się coś działo:)

    OdpowiedzUsuń
  17. święto czekolady?
    a ja nie zjadłam nawet kosteczki:P

    OdpowiedzUsuń
  18. zegarek marzenie!<3 a czekoladki wyglądają apetycznie - smacznego! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ojejj... jak ja nie lubię stomatologów ;/
    A zegarek jest na prawdę cudowny!!

    OdpowiedzUsuń
  20. cudny zegarek <3

    Obserwuję i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo chętnie przeczytam post dotyczący tego, co przeszłaś. Interesuje mnie to, bo łykam dość dużo tabletek począć od zwykłych witamin a kończąc na antybiotykach ( jeżeli wymaga tego mój stan zdrowia). Słyszałam, że tabletki szkodzą... ale nie spodziewałam się, że skutki natrafiają w swojej drodze na taki tor, ze kończy się to przeszczepem :/
    Temat dentysty jest jak znalazł, jestem w trakcie leczenia kanałowego ( praktycznie kończę ), nie pamiętam nawet ile wizyt już mam za sobą, ale doskonale pamiętam - ile bólu :/
    Co do czekolad, staram się nie jeść, ale zdarza się często, że moje obietnice legną w gruzach - niestety :)
    Co do zegarka, wygląda fajnie, ciekawi mnie jak leży na ręce :)
    Bardzo chętnie będę obserwować Twój blog i oczywiście czekam na post o zdrowiu!:)
    Pozdrawiam i życzę zdrówka ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok na czasie postaram się dać post o mojej chorobie jak ją przeszłam i jak z nią wygrałam:)

      Usuń
  22. znajomo wyglada:D,mi poki co sie nie sciera:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie komentarza:)
Na każde zadane pytanie odpowiadam pod nim:)
Nie pytaj czy obserwujemy,jeśli podoba Ci się mój blog to śmiało go obserwuj:)

Copyright © 2014 tyyna , Blogger