Babeczki:)

Dzisiaj stuknęło mi 26 lat...aż :)Większą imprezkę szykujemy w klubie w sobotę(możecie spodziewać się zdjęć) a dzisiaj tylko upiekłam babeczki do poczęstowania:)
Kupiłam babeczki w pudełku z Dr.Oetker zrobiłam według przepisu

a potem udekorowałam cukrowymi pisakami i motylkami:)
 i tak to wygląda:)Są trochę krzywe ale talentu w pieczeniu to ja nie mam:)


 Z okazji że mam urodziny szykuje dla was niespodziankę od firmy Stone Cosmetics.Aż 5 blogerek obdaruję zestawami ich kosmetyków:))Wszystkiego dowiecie się na dniach:))
Buziaki

36 komentarzy:

  1. ahhh, musiały być dobre. :D
    A ta niespodzianka to pewnie jakiś konkurs ... jestem ciekawa co do wygrania ;D
    A, no i, Wszystkiego najlepszego, spełnienia marzeń, dużo szczęścia, radości i czego sobie życzysz! :*:>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci ślicznie:)Właśnie nie chce organizować konkursów,jeszcze nie wiem na jakiej zasadzie to zorganizuję ale coś typu rozdanie.Nie chcę robić konkursów z pytaniami bo to ma być rozdanie w ramach prezentu ode mnie dla was:)

      Usuń
  2. Wszystkiego Naaaaaaajlepszego! Mnóstwo kosmetyków (chociaż i tak masz sporo) i duuużo zdrówka (mniej kłopotów z ósemkami! ), a babeczki są świetne (moje to dopiero krzywe wychodzą, a z dekoracją u mnie to nawet nie wspominam hahaha ) ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Ci ślicznie:)
      Jeśli chodzi o babeczki to robiłam je drugi raz w życiu a pierwszy raz bawiłam się w dekorowanie:)

      Usuń
  3. Pięknie ozdobione!
    Więc wszystkiego najlepszego! Szczęścia, zdrowia i radości oraz nieprzemijającej urody :) Mam nadzieję, że zabawa w klubie będzie niesamowita :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i ja również mam taką nadzieję,oby wszystko wypaliło:)

      Usuń
  4. Mniam !! pysznie wyglądają:)

    a z okazji urodzin wszystkiego co najlepsze :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem szczerze że jeszcze nie jadłam (właśnie muszę spróbować)każdy mówi że dobre a ja nie miałam jeszcze kiedy zjeść:)
      Dziękuję za życzenia:)

      Usuń
  5. Wszystkiego najlepszego!:)
    Też często robię te babeczki- są smaczne i dosyć szybko się je robi!:)
    Twoje wyglądają bardzo uroczo!

    P.S Dodalam do obserwowanych, zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie:)
      Właśnie to jest ten plus że chwila moment i gotowe:)
      Już do Ciebie zaglądam:)

      Usuń
  6. to wszystkiego najlepszego Kochana! :* piękne babeczki zrobiłaś, ja właśnie kończę piec kopiec kreta :D tak mnie naszło bez powodu, uwielbiam to ciasto :) zjem kawałek z okazji Twoich urodzin! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej kochana jesteś,dziękuje Ci ślicznie:)

      Usuń
  7. spełnienia marzeń, kochana ♡♡♡♡♡

    OdpowiedzUsuń
  8. Trochę spóźnione, ale szczere najserdeczniejsze życzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo smakowicie wyglądają ; D też uwielbiam piec babeczki ^^

    Pozdrawiam i dodaję do obserwowanych ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. OOO JAKIE KOOOCHANE!!! JADŁABYM <3
    ZAPRASZAM SERDECZNIE!!!:*

    OdpowiedzUsuń
  11. Babeczki są urocze:) Wszystkiego najlepszego!:*

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkiego najlepszego. :D :D Zdrowia i radości. :*
    A babeczki świetnie wyszły, mmm.. uwielbiam je.. ostatnio jak piekłam to wszystkie sama zjadłam, ha ha :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:*
      Hehe to ładnie pojadłaś:)Ja zjadłam z tego tylko dwie,nie miała czasu a na wieczór już mało co zostało:)

      Usuń
  13. Ale smakowite babeczki, wyglądają super :) 26 lat? :D No no nie zły wynik :D Blada przy nim ta moja 15, hahaha :D To dziś impreza?:D Udanej zabawy, czekamy na zdjęcia!
    A z okazji urodzin nie schodzącego z twarzy uśmiechu :)
    obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałabym mieć 15 lat,zazdroszczę Ci:)Na szczęście nie czuję się na 26 lat,zdecydowanie młodziej:)
      Właśnie co do zdjęć to może być kiepsko bo nie miałam aparatu ale popytam kolegę bo jakieś zdjęcia robił więc jak będą jakieś w miarę to pokażę:)
      Dziękuję za życzenia:)

      Usuń
    2. No ja też nie narzekam, dobra 15 :D 13,12 to jeszcze takie gówniarze, ale 15 jest dobre :D właśnie jak byłam młodsza to zawsze mówiłam o tym wieku :D ale w lutym już będzie 16.. :( no to mam nadzieję,że zobaczę jakieś zdjęcia :)

      Usuń
  14. Odpowiedzi
    1. I skromnym zdaniem powiem że były pyszne:)

      Usuń
  15. Trochę spóźnione, ale postaram się jak najpiękniej...od serca.. zaśpiewać: 100 lat!!! 100 lat!! Niech żyje żyje NAM!!! Kochana samych wspaniałości i spełnienia wszystkich marzeń tych malutkich i tych wielkich!!! Mnóstwo miłości i samych przyjaciół!! Samych pięknych chwil w życiu!!! Buziaki :****

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prześlicznie Ci dziękuję kochana:*

      Usuń
  16. ale smacznie wyglądają, mniam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie komentarza:)
Na każde zadane pytanie odpowiadam pod nim:)
Nie pytaj czy obserwujemy,jeśli podoba Ci się mój blog to śmiało go obserwuj:)

Copyright © 2014 tyyna , Blogger