Ćwiekowa przesyłka

Wczorajszy dzień miałam wolny od pracy i jakoś szybko mi zleciał:)Odwiedziłam koleżankę potem porobiłam trochę zdjęć:)W sumie spędziłam go na luzie:)

Najważniejsze że przyszły mi ćwieki na które już trochę czekałam:))Nasza poczta jest straszna-tydzień szła paczka priorytetowa:(
Dzisiaj byłam w pracy i cały czas zastanawiałam się do czego je powbijać i wymyśliłam że może na trampki i na kamizelkę:)Powiem szczerze że nigdy nie przerabiałam ciuchów więc mam obawy jak to wyjdzie ale na pewno się wam pochwalę,o ile będzie czym:))
Jeśli macie jakieś pomysły do czego je mogę wykorzystać to piszcie bo cały czas szukam inspiracji i zastanawiam się jeszcze gdzie je wbić:)

Myślę też żeby wbić na kieszeń tak jak na zdjęciu niżej tylko nie wiem jak to będzie przy siadaniu:))Macie może tak,przeszkadza to jakoś?
                                                                                 Zdjęcie z internetu

21 komentarzy:

  1. piękne buty, a ten kocur jest cudowny, mnie do ćwieków wyjątkowo nie ciągnie:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Załóż fan klub Twixa!!! ;) Ja spróbowałabym powbijać na dżinsowej koszuli, moze na kołnierzyku lub na kieszonce?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehehe wariatka:))
      Właśnie nie mam dżinsowej koszuli ale fakt super by to wyglądało:)Jak gdzieś znajdę to kupię i wykorzystam:)

      Usuń
  3. swietne tramposze:p! Ja tez w przerabianiu nie mam doswiadczenia ale tak sobie mysle,ze chyba tez cos pokombinuje:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:)Właśnie mnie coś wzięło na przerabianie,nigdy nie robiłam to czas zacząć:)

      Usuń
  4. Może do zwykłej czarnej bluzki gdzieś na ramieniu ( na przykład z rękawami jak nietoperz), jakiś trójkąt co by spływał na rękaw wierzchołkiem.Mam nadzieję, że rozumiesz o co mi chodzi;)Ja bym tak zrobiła;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem rozumiem:))Coś będę myśleć:)

      Usuń
  5. strasznie podobają mi się ćwiekowe rzeczy, ale sama chyba źle bym się w nich czuła :) nie wiem, co ze mną jest, chyba jakoś zbyt ostrożna jestem, bo mam tak z wieloma rzeczami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. E tam zawsze można dać chociaż ze dwa gdzieś z boku i też będzie fajnie a nie będzie się rzucać w oczy:)

      Usuń
  6. Piękna kicia;) jesienna barwa;)

    OdpowiedzUsuń
  7. O, ile ćwieków! Też bym chętnie coś przerobiła ale nie wiem jak je powbijać!?
    Ja proponuję na sweter, kurtkę - dużo jest ciuchów z ćwiekami ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można coś wykombinować:)Ja jak siadłam nad kamizelką to miałam problem gdzie wbić bo jak zaczęłam przykładać to za dużo miałam już pomysłów:)

      Usuń
  8. Mam, nawet dzis na blogu pokazalam ;p absolutnie nie przeszkadza! Buziaki, zapraszam na nowy wpis ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie Ci to wyszło:)
      Właśnie tak patrzę ale Ty masz na kieszeni wbite a ja chce tą kieszeń tak odpruć jak na tym zdjęciu co pokazałam i boję się że wtedy będę bardziej czuła i że te ,,kolce''będą mi się jeszcze wbijać w tyłek:))Hmmm...no nie wiem coś wymyślę a jak nie to zrobię tak Ty na kieszeni i już:)

      Usuń
  9. kocham ćwieki, no kocham! ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Z tej samej stronki ćwieki mam hehe :D ale mi przyslali ekspresowo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja przelew zrobiłam w niedzielę a wysłali we wtorek a przyszło mi we wtorek po tygodniu więc to wina poczty:/

      Usuń
  11. a ja mam pytanie czy jesteś zadowolona z tych ćwieków...?? bo właśnie zastanawiam się nad kupnem od tego samego producenta...

    a przy okazji obserwuję bo mi się tu bardzo podoba i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie komentarza:)
Na każde zadane pytanie odpowiadam pod nim:)
Nie pytaj czy obserwujemy,jeśli podoba Ci się mój blog to śmiało go obserwuj:)

Copyright © 2014 tyyna , Blogger