Dzień leniuchowania

Wczorajsza impreza urodzinowa udała się bardziej niż myślałam.Jestem mega zadowolona:)Niestety nie mam zdjęć bo zgubiłam ładowarkę od aparatu i go nie wzięłam a dzisiaj oczywiście ładowarka uśmiechała się do mnie z półki grr...:) Tak jak mówiłam super się bawiliśmy a do domu dotarłam o 4 nad ranem.Dzisiejszy dzień spędziłam leniwie,nie miałam na nic siły.Teraz ożyłam bo po południu się przespałam i wstałam po 19stej.Lecę teraz wziąć prysznic,użyję produktów Organique które dostałam od koleżanki,maseczka na twarz,ciepła herbatka,czekoladki i pod kocyk:))
 A ten zestaw dostałam od Moni.Jak już nie raz mówiłam Organique to moja ulubiona firma kosmetyczna:))Same zobaczcie jak ślicznie się prezentuje i uwierzcie mi na słowo że cudownie działa na skórę:)




20 komentarzy:

  1. Kusisz tymi słodkościami w tle.
    Ja od poprzedniej środy nie jem słodyczy.
    Jestem ciekawa, ile tym razem wytrwam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie jadłam z miesiąc czasu słodyczy ale z prezentami mi dawali słodycze więc trzeba je już zjeść:P

      Usuń
  2. Mam różową serię Organique, też jest cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. łoooo to widze,ze podbnie jak ja :D... ja wczoraj wrociłam po 3 xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Idę do Ciebie na herbate i raffaello :D

    OdpowiedzUsuń
  5. no takie dni to ja luuubię :) jeszcze kot u boku! :P i jakie fajne te rzeczy z Organique, gdzie to się zamawia? czy można gdzieś w drogeriach dostać? bo ja nie w temacie jeżeli chodzi o tą firmę ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kot oczywiście grzał mi szyję:)
      Jeśli chodzi o Organique to tu masz ich stronę i adresy sklepów http://www.organiquecosmetics.pl/pl/stores/Poland :) Ja mam do nich stały dostęp bo sprzedajemy ich produkty u siebie na sklepie więc jak byś na coś miała ochotę a nie masz gdzie kupić to mogę Ci wysłać.Napisz co chcesz a ja podam Ci co ile kosztuje itp.Szczerze Ci powiem że jeszcze na żadnym ich produkcie się nie zawiodłam,uwielbiam ich:)Acha zaraz idę wysłać Ci tą maseczkę bo w piątek nie zdążyłam to od razu spakuje Ci ich katalog:)

      Usuń
    2. dziękuję dziękuję! nie mogę się przesyłki doczekać :D a maseczki algowe też macie? bo widzę, że są jakieś na stronie, takie w proszku, a ja maseczki kocham, to chętnie bym zamówiła :D

      Usuń
    3. Na zamówienie mamy więc napisz mi które chcesz i mogę Ci je zamówić:)Na dniach wtedy będą bo oni u nas mają siedzibę i u nas produkuję więc same po to podjeżdżamy:)

      Usuń
  6. kosmetyki wyglądają zachęcająco, a herbata smakowicie :)
    obserwuję.
    M

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie, że impreza Ci się udała!
    Ja sobie zrobiłam cały leniwy weekend, ale w niedzielę pobiłam samą siebie. :) wieczorkiem również małe spa, herbatka i Harry Potter :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to też super:)Cudownie jest czasami zrobić sobie takie leniwce:))

      Usuń
  8. widzę ,że nie tylko ja wróciłam w sobotę przed 4 w nocy :D kocham imprezy!
    i niedzielę spędziłyśmy bardzo podobnie, kocyk, książka, łóżko, wanna, smakołyki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie komentarza:)
Na każde zadane pytanie odpowiadam pod nim:)
Nie pytaj czy obserwujemy,jeśli podoba Ci się mój blog to śmiało go obserwuj:)

Copyright © 2014 tyyna , Blogger