Kamizelka DIY

No więc jak wczoraj pisałam wzięłam się za wbijanie ćwieków i przerobiłam sobie kamizelkę:))Niby nic ale mi się micha cieszy bo pierwszy raz przerobiłam jakiś ciuch:))Pokażę wam zdjęcia przed i po i oceńcie czy mogę w tym chodzić:))



Może nie jest za prosto powbijane ale mam za długie paznokcie i nie mogłam sobie poradzić:))Dzisiaj jeszcze myślę nad spodniami więc jak skończę to wam pokażę:)

W jutrzejszym poście przedstawię wam recenzję najnowszego podkładu oraz bazy tej samej serii z Vipera Cosmetics "PHOTO MODEL" który rzekomo jest sprawdzony na sesjach zdjęciowych topowych modelek:)Pokażę wam również jakie występują kolory tego podkładu.

46 komentarzy:

  1. Ej, nieźle :) ! wyszło genialnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie osobiście ćwieki mało gdzie się podobaja.
    Wiadomo, wszystko jest kwestia gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie wygląda kamizelka teraz ;) następnym razem będzie lepiej :D

    OdpowiedzUsuń
  4. mi się podoba...bardzo fajny i ciekawy efekt..tym bardziej wielki powód do dumy ze sama to wykonałas........ja uwielbiam cwieki i wszelkie dzety wiec kamizelka jak najbardziej w moim guscie...wiecej ich dodaj :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:)Właśnie planuje dorzucić bo coś mi ubogo wygląda:)

      Usuń
  5. nic bardziej nie cieszy jak coś zrobionego samemu :D efekt końcowy Ci świetny wyszedł :)
    testowałam już maseczkę z algami! ale to fajne :D cera taka przyjemna w dotyku, taka gładka, no i podoba mi się to "ściąganie" maseczki :P chyba będę Cię z tymi maseczkami do końca życia wykorzystywać :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:)
      hehe to się cieszę że jesteś zadowolona:))Możesz mnie wykorzystywać:)Dzisiaj przyszły nam nowe mydła i nowe zapachy balsamów i pelengów i ja już się na nie czaję:))

      Usuń
  6. świetny efekt:) u mnie też było DIY z kurtką jeansową:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja bym jeszcze na kołnierzyk więcej dodała :) ale wygląda super :D

    OdpowiedzUsuń
  8. swietnie :)!!! sama kamizelka jest super chetnie bym taka przygarnela :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Super :) Ja mam jazdę na perełki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:)Przerabiałaś z nimi coś?Pokaż:)

      Usuń
  10. ja tez nazamawilam cwiekow i teraz wszystko przerabiam :D wczoraj kupilam kamizelke dzinsowa na szmatach i tez mam zamiar ja przerobic hehe :)

    OdpowiedzUsuń
  11. No i świetnie Ci to wyszło!! Mnie też wzięło na przeróbki, ale ja skracam, zwężam, przeszywam. Cekinów matowych poszukuję bo mi się bokserka z cekinowym przodem zamarzyła, a w sklepach wszystko błyszczy i świeci.

    OdpowiedzUsuń
  12. O zazdroszczę:)Ja nie potrafię tak zwężać czy skracać:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;);)też nie potrafię dlatego to wszystko ląduje gdzieś zakopane na dnie szafy;)Chociaż skracanie już mi niezle wychodzi, muszę przyznać.Co do reszty to tu mam niedaleko takiego pana, który odwala za mnie całą robotę.Że też on jeszcze nie ucieka jak mnie widzi.

      Usuń
    2. hehe Pan złota rączka:))

      Usuń

Dziękuję za zostawienie komentarza:)
Na każde zadane pytanie odpowiadam pod nim:)
Nie pytaj czy obserwujemy,jeśli podoba Ci się mój blog to śmiało go obserwuj:)

Copyright © 2014 tyyna , Blogger