Mała zmiana koloru:)

Na początek chciałam wam podziękować za pomoc przy wyborze zmiany koloru włosów:)Większość z was twierdziła że w brązie mi ładniej tak więc na mój blond nałożyłam orzech laskowy:)Powiem szczerze że nie żałuję pomimo tego że kolor nie jest taki jak chciałam ale liczyłam się z tym że na rozjaśnianych włosach farba tak nie złapie.Są lekkie prześwity i kolor z każdym myciem będzie płowiał ale przecierpię i w końcu uzyskam ten orzech:))Najważniejsze że już delikatnie odczuwam że włosy są zdrowsze i spokojnie je rozczesałam bez wyrywania:)



65 komentarzy:

  1. Wow! Zmiana zdecydowanie na plus! Teraz Twoja uroda nabrała charakteru, bo przy blondzie jednak trochę zanikała. Piękny kolor! :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie Ci w nim :-) Podoba mi się !

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo Ci ładnie w nowym look'u:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zmiana jak najbardziej na +! ;)) Podoba mi się! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. slicznie Ci :)

    Zapraszam do mnie na konkurs, do wygrania bransoletka :
    http://fashion-style-viola.blogspot.com/2012/10/konkurs-z-bettybizuteria.html

    OdpowiedzUsuń
  6. ślicznie wyglądasz - bardzo mi się podoba zmiana! jakie Ty masz cudne rzęsiska <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)Właśnie jestem z trakcie kuracji Revitalash na rzęsy:)Jak zużyję do końca to będzie recenzja:)

      Usuń
  7. Piękny ten kolorek!

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. pięknie wyglądasz, pasuje Ci ten kolor :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Zmiana jak najbardziej na plus. Cieszę się źe wybrałaś ten kolor bo pasuje on do Ciebie. Mogłabyś mieć nawet o ton, dwa tony ciemniejsze włosy. :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję:)Będą jeszcze troszkę ciemniejsze bo tak jak napisałam wyżej na razie są prześwity i kolor jest wyblakły ale jeszcze po czasie będę poprawiać:)

      Usuń
  10. Bardzo ładnie Ci w tym kolorku :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nowy kolor pasuje idealnie, wyglądasz pięknie i naturalnie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Super kolorek wyszedl!! wiec nie masz co narzekac :PP ale w brazie wygladasz powazniej hehe :) Buziaki :****

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:)To chyba dobrze że poważniej:)

      Usuń
  13. kim jest ta pani?! ciągle Cię w blondzie oglądałam, jak ja mam się pozbierać teraz?? :P będzie ciężko, ale podoba mi się, też miałam kiedyś taki kolor na głowie i nawet się sobie wtedy podobałam :D teraz musisz zrobić takie same zdjęcia jak masz na nagłówku i zaktualizować nagłówek, to wtedy będzie mi łatwiej :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe przyzwyczaisz się kochana:)Właśnie myślę nad nagłówkiem ,jak coś wymyślę ładnego to na pewno zmienię:)

      Usuń
  14. sliczny koloerek :)! Mialam kiedys podobny i chetnie bym wrocila ale teraz nie eksperymentuje bo zapuszczam wlosy i dbam o ich zdrowie:).Napewno twoje tez odzyja wraz z przyciemnianiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No mam nadzieję bo miałam na maksa suche:)Jutro lecę po odżywkę Wax i się za nie biorę porządnie no i zapuszczam również:)

      Usuń
  15. Cudne zdjęcia ♥
    Zapraszam do mnie ^^
    http://inspiration-niki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. ślicznie wyglądasz w tym nowym kolorku :) wyszedł bardzo naturalnie:) super

    OdpowiedzUsuń
  17. Super :))) Ślicznie wyglądasz :)!

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczny kolor!I śliczne zdjęcia<3
    A jak będziesz wytrwała,to na pewno w końcu będziesz miała taki kolor jak chcesz.Trzymam kciuki:)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  19. Jejku, jak pięknie wyglądasz! Nie da się opisać po prostu ♡♡♡
    Twoja uroda jest tak dobrze podkreślona, że brak mi słów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj dziękuję ślicznie za takie miłe słowa:))

      Usuń
  20. przeglądając starsze posty, moge powiedzieć, że w tym kolorze bardzo Ci do twarzy:))

    Paulina

    OdpowiedzUsuń
  21. dostałam przesyłkę! już siedzę z maseczką na twarzy :D dziękuję bardzo :) przeglądałam ten katalog Organique i na razie te maseczki algowe mnie najbardziej kuszą :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to super że już doszło i nie ma za co:)Dam znać jeszcze kiedy będę miała bo musimy zebrać większe zamówienie żeby samych maseczek nie zamawiać:)Postaram się jak najszybciej się da:)

      Usuń
  22. Kolor wyszedł świetny, strasznie mi się podoba! :) Wyglądasz idealnie w nim!

    OdpowiedzUsuń
  23. e tam :P... szczerze,nie robie nic ,co prawda nie jem od lat wogole slodyczy i tzw "smieciowego jedzenia" czyli mc donaldsy chipsy paluszki itp ale wylacznie dlatego,ze ich najzwyczajniej nie lubie bleee:D... .Natomiast jesc kocham i jem duuuzo a jak widze pierozki babci mojego chlopaka polane skwareczkami to nic tylko w dlon jeszcze smietana i moge ich zjesc 15 a na kolacje 10 xD.Mam farta ,przemiana materii po tacie.Mam tylko nadzieje,ze tak mi zostanie bo jakbym miala sie wyrzec tych wszystkich bomb kalorycznych,ktore spozywam byloby mi ciezko :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe wariatka jesteś:)Ja kiedyś wcale nie mogłam przytyć a teraz jak tylko więcej jem to od razu waga w górę:))Powiem tak gruba nie jestem ale mam brzuch i boczki:((Ty masz za to super talię której Ci zazdroszczę:))Przyjdę do was na pierożki:))

      Usuń
  24. Oo jaka ty śliczna! <3
    Piękna istoto oddaj urodę! ; *

    Bardz fajny blog, podoba mi się tu :D
    Obserwuję i zapraszam do śledzenia mnie http://leblogdesaly.blogspot.com/ :D
    pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Jednak ładnemu we wszystkim ładnie :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczny kolorek ja też bym chciała taki :)

    Jak mogę zapraszam na rozdanie do wygrania bon na kosmetyki o wartości 50 zł :)
    http://blizniaczki09.blogspot.com/2012/10/rozdanie-do-wygrania-bon-na-kosmetyki-o.html
    Zapraszam i Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny kolorek! Bardzo naturalny look.
    Zapraszam do siebie w wolnej chwili ;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  28. ładniej Ci w ciemniejszym, zdecydowanie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie komentarza:)
Na każde zadane pytanie odpowiadam pod nim:)
Nie pytaj czy obserwujemy,jeśli podoba Ci się mój blog to śmiało go obserwuj:)

Copyright © 2014 tyyna , Blogger