Makijaż ksmetykami Stone Cosmetics

Dzisiaj miałam wolne więc wreszcie mogłam wykonać dla was makijaż:)
Dzięki przesympatycznej Pani Karolinie mam możliwość przetestowania produkty firmy Stone Cosmetics.Firma ta początkowo pojawiła się poza granicami naszego kraju a teraz wchodzi na polski rynek.Stone Cosmetics to połączenie francuskiej jakości, włoskiego stylu i polskich cen.
Przechodzę do makijażu.Na podkład nałożyłam puder brązujący Obsydian Stone oczywiście firmy Stone Cosmetics.Puder ten ma 3 odcienie które można łączyć bądź używać każdego z osobna.Ja użyłam matowego jako bronzer pod kości policzkowe.
 Następnie delikatnie nałożyłam puder rozświetlający Shimmer Powder na kości policzkowe aby je rozświetlić.Niestety przy rozpakowywaniu paczki przez moją nieuwagę upadł mi puder i się rozsypał ale wstawiam również zdjęcie z internetu żebyście wiedzieli jak się prezentuje w całości.Puder ten ma świetne funkcje w skrócie napisze co najbardziej mnie zaciekawiło-że jasny kolor można użyć jako korektor i rozświetlacz pod oczy a ciemny jako cień do powiek.Zdjęcia po nałożeniu na kości nie mam ponieważ mój biedny aparat nie mógł uchwycić tych drobinek ale uwierzcie na słowo że ładnie tak delikatnie połyskuje na skórze:)


Potem oprószyłam twarz pudrem mineralnym.Puder ten ma za zadanie nadać aksamitny efekt i tak też się sprawuje.Od razu przyznaję że jest to produkt który będzie już stałym bywalcem w mojej kosmetyczce.Niesamowicie wyrównuje koloryt skóry i długo się utrzymuje:)























Kolejnym krokiem było nałożenie różu Summer Type.Wybrałam ten ponieważ mam jasną cerę i uważam że te kolory będą do mnie pasować.Stone Cosmetics ma w swojej ofercie róże które są przydzielone do każdego typu urody(wiosna,lato,jesień czy zima).Ja wybrałam dla lata.Tutaj pomieszałam ze sobą te 3 kolory.


 Oczywiście jeszcze lekko przypudrowałam żeby róż ładnie się ,,wtopił" i przeszłam do oka:)Użyłam dwóch górnych cieni wypiekanych z paletki  Smoky Eyes 
Jasnym cieniem(1) pomalowałam całą ruchomą powiekę a następnie wewnętrzny kącik oka

 




















Następnie cieniem grafitowym(2) pomalowałam dolna i górna linie rzęs.Ja tutaj zrobiłam to na mokro ponieważ odcień był jasny a chciałam mocniejszy efekt.

 




















 Na koniec jeszcze tylko tusz do rzęs i gotowe:)





Było mi niezmiernie miło że mogłam przetestować i poznać bliżej firmę Stone Cosmetics.Uważam że to świetna marka.W skrócie opisze każdy produkt:
*Bronzer Obsydian Stone- ma super kolorystykę dzięki czemu można nadać ładny kształt twarzy.W swoim składzie ma kaolin,mikę,jedwab,masło kakaowe oraz ekstrakt z liści herbaty chińskiej.Bliżej możecie przeczytać tutaj
*Puder rozświetlający Shimmer Powder- są to dwa odcienie które możemy mieszać bądź łączyć ze sobą.Najbardziej podoba mi sie opcja że można użyć jako korektor bądź rozświetlacz pod oczy.Ja akurat użyłam na kości policzkowe i jak już pisałam super się sprawdził.Więcej o tym rozświetlaczu tutaj
*Puder z minerałami nr 2- jest bogaty w mikr i makro elementy.Jest przeznaczonym do cery tłustej i mieszanej,chociaż ja mam suchą to świetnie się u mnie sprawdza.Jak na razie to najlepszy puder jaki miałam.Więcej tutaj
*Róż Summer Type- przeznaczony jest dla osoby o typie urody lato.Jest w trzech chłodnych kolorach które mi się baardzo podobają.Nie będę się rozpisywać bo każdy może sobie dopasować tutaj odpowiedni do typu swojej urody.
*Cienie wypiekane Smoky Eyes- osobiście wolę cienie bardziej napigmentowane a te są delikatne no ale można użyć je na mokro i efekt jest świetny.Najważniejsze że utrzymuja się prawie cały dzień a przy tym nie obsypują się i nie rolują za co wielki plus.No i więcej kolorów tutaj
 

 Więcej informacji o firmie na stronie Stone Cosmetics lub na facebooku.


31 komentarzy:

  1. krewetki fuj fuj :P
    jak ja bym upuściła nowiutki puder to chyba bym się popłakała xD ale te cienie na powiekach bardzo do Ciebie pasują :) ja jutro idę z moim potwierdzeniem nadania na pocztę i niech szukają, cholera, nienawidzę poczty :///

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj kochanie nie wiesz co dobre:))
      Jeśli chodzi o puder to dokładnie płakać mi się chciało i do teraz jestem na siebie wściekła.
      Ok ja jak coś to dam znać czy doszło:)

      Usuń
  2. Piękny makijaż, ja niestety mam dwie lewe ręce xd I wciąż muszę zrobić wpis o moich kosmetykach by pokazać, że masz ich sporo, a teraz doszły kolejne :) Opakowania skrywające coś bardzo fajnego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda super się prezentują:)
      Czekam kochana i czekam na ten Twój wpis a jeśli chodzi o makijaż to jest prosty do wykonania,spróbuj a zapewne świetnie Ci wyjdzie:)

      Usuń
  3. Ja bym najpierw użyła pudru, a dopiero potem bronzera :) ładny dzienny make up ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie boję się zawsze że za bardzo będzie widoczny ten bronzer i wolę go lekko przypudrować ale dzięki za radę:)Następnym razem tak spróbuję zrobić jak mówisz:)

      Usuń
  4. Bardzo ładny, delikatny, dzienny. Lubię takie makijaże. Ja również najpierw nałożyłabym puder, a potem dopiero zrobiła konturowanie :) Ale jak kto lubi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoja twarz jest piękna!:) Najbardziej podoba mi się Twoje ostatnie zdjęcia :* super makijaż!

    OdpowiedzUsuń
  6. ten puder brązujący w trzech odsłonach mnie zaciekawił, przydałby mi się taki :)
    makijaż bardzo naturalny, lubię taki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Puder brązujący jest naprawdę świetny.Słyszałam już opinie że jest porównywalny do ziemski egipskiej z jedną różnicą że ten jest tańszy:))

      Usuń
  7. ciekawe produkty ;) Chętnie bym się im bliżej przyjrzała ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam na ich stronę na fb oraz na http://www.stonecosmetics.pl/pl :)

      Usuń
    2. Dziękuje ;) nawiązałam z nimi współpracę ;) teraz czekam na produkty ;)

      Usuń
  8. super;*! ja z tymi pudrami tez tak mialam nieraz,ledwo co otworzylam zaraz nauczylam latac :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe:)Ale wściekła byłam strasznie:)

      Usuń
  9. ładny makijaż.. w ogóle masz śliczną cerę, nie to co ja;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)Jeśli chodzi o cerę to nie jest taka ładna uwierz mi,ciągle coś mi wychodzi do tego mam naczynka i zaczynają się zmarszczki:(Jak wymalowana to tak nie widać:)

      Usuń
  10. makijaż bardzo ładny:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładny makijaż :) Zaciekawiły mnie te kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)Polecam te produkty bo naprawdę są świetne:)

      Usuń
  12. Bardzo ciekawe kosmetyki. Kuszące i kolorystycznie bardzo ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)Kolorystykę mają świetną:)

      Usuń

Dziękuję za zostawienie komentarza:)
Na każde zadane pytanie odpowiadam pod nim:)
Nie pytaj czy obserwujemy,jeśli podoba Ci się mój blog to śmiało go obserwuj:)

Copyright © 2014 tyyna , Blogger