Miał być krem z dyni a co wyszło?

Nigdy nie robiłam ozdób z dyni więc postanowiłam to zmienić:)Pojechałam do Biedronki i kupiłam dwie dynie a mój narzeczony stwierdził że on zrobi krem bo też nigdy nie jedliśmy i wziął jedną.Inspiracje na dynie wzięliśmy z internetu bo nie wiedzieliśmy co zrobić i tak o to się wkręciliśmy że zamiast kremu z trzeciej dyni również coś wydziobaliśmy:)
 A wy robicie jakieś ozdoby z dyni?A może ozdabiacie mieszkanie jakoś na jesień,podsuńcie inspiracje bo ja to nie mam pomysłów a chciałabym jakoś ozdobić:)

No i u mnie jak i u większości z was spadł wczoraj śnieg.
Mój widok z okna zaraz po przebudzeniu :)
 I tak sypało cały dzień i noc

42 komentarze:

  1. My jutro będziemy wycinać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. to ostatnie zdjęcie to się nada na kartkę świąteczną! :) ja bym chciała jutro jakieś dynie kupić, z dwóch lampiony zrobić, żeby przed drzwiami wejściowymi na schodkach stały :) a tak oficjalnie to mamy ze znajomymi lampiony w środę robić :D a w mieszkaniu też chcę coś przyozdobić, jak znajdę coś ciekawego w necie to zaraz Ci podeślę :)
    aaaa, po ile dynie w biedronce? :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1,90 kg:)My właśnie mieszkanie mamy nie dokończone na zewnątrz więc nie mogłam dać na schody ale przeniosę je na balkon bo w domu trochę daje dynią:))Pokaż potem swoje dynie:)

      Usuń
  3. super dynie Wam wyszły :P
    u mnie niestety śniegu nie było :P

    OdpowiedzUsuń
  4. ale śliczne dynie, nigdy takich nie miałam w domu, muszę to zmienić

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny pomysł z dynią ! u mnie w tym roku brak dekoracji ;))
    piękne widoki ;))
    Pozdrawiam i zapraszam
    http://cherrylassie.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne jest to ostatnie zdjęcie ;). A dynie genialne - zwłaszcza trzecia!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie piękne zdolności artystyczne:)

    OdpowiedzUsuń
  8. dynie wyszły genialnie! muszę też zrobić, koniecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. To ostatnie zdjęcie jest zupełnie bajkowe :)! Ja też czaję się na dynię!

    OdpowiedzUsuń
  10. Aleee Ci zazdroszczę;) w Toruniu słonecznie i liściasto póki co;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja Ci zazdroszczę,ja nie znoszę zimy i śniegu:)

      Usuń
  11. oh let it snow let it snow, wyjątkowo świąteczny widok z choinką masz za oknem:)
    a z dyni nigdy nic nie robilam;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie aż odczuwam że się święta się zbliżają:)
      Jeśli chodzi o dynie to też nigdy nic nie robiłam to był pierwszy raz:)

      Usuń
  12. U mnie pod koniec dnia już się stopiło wszystko prawie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też już pomału topnieje ale jeszcze gdzieniegdzie biało:)

      Usuń
  13. tez nie robilam nigdy ozdob z dyni:P ale swietnie wam to wyszlo !

    OdpowiedzUsuń
  14. The first photo is absolutely amazing:))

    Energiq

    OdpowiedzUsuń
  15. O kurcze nieźle tam u Was naprószyło! Dynie Wam wyszły ekstra:)
    Ja w połowie listopada robię lampion i stawiam kilka doniczek wrzosów w wiklinowym koszu na balkonie. Za to w domku powiesiliśmy z moim chłopakiem kolorowe lampiony w kształcie kulek i jest przytulnie:)
    Dzięki za odwiedziny:) Pozdrówki**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:)
      O zapewne ładnie to wygląda:)

      Usuń
  16. świetne wyszły te dynie :)
    ostatnie zdjęcie jest cudne!

    OdpowiedzUsuń
  17. Great post! I'm your new Follower! :) I hope you visit my blog sometimes.. Thank you!
    Kisses from VV!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja raz w zyciu wycinalam tak dynie... ale pamietam ze byla to niezla frajda :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Noo brudna cała byłam od tego miąższu:)

      Usuń
  19. Ostatnie zdjęcie powala na kolana! Sama je zrobiłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak:)Najlepsze jest to że to było robione na szybko i spontanicznieNic nie ustawiałam bo strasznie wiało i śnieg sypał a wyszłam do okna:)

      Usuń
  20. Ostatnie zdjęcie piękne :) czasem takie spontaniczne wychodzą najlepiej :)Bravo :)

    OdpowiedzUsuń
  21. to ostatnie foto piekne!!! bardzo nastrojowe

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie komentarza:)
Na każde zadane pytanie odpowiadam pod nim:)
Nie pytaj czy obserwujemy,jeśli podoba Ci się mój blog to śmiało go obserwuj:)

Copyright © 2014 tyyna , Blogger