NovaClear- Acne Mask

Jakiś czas temu dostałam do przetestowania maseczkę NovaClear.Jeśli również macie ochotę przetestować ich produkty to zapraszam tutaj.No więc przechodzę do recenzji.
Zacznę od tego że niestety ale dostałam maseczkę do cery tłustej a mam mega suchą z którą walczę:(Z racji tego będę nakładała ją bardzo rzadko aby nie wysuszyć bardziej.

Od producenta:
Wskazania:
Produkt wskazany jest do codziennej pielęgnacji skóry tłustej mającej skłonność do powstawania trądziku.
Działanie:
Dzięki zawartości silicon complex w składzie produktu doskonale pochłania on nadmiar sebum i oczyszcza skórę twarzy z obumarłych komórek naskórka i toksyn. Sprawia, ze skóra staje się świeża i oczyszczona oraz nadaje jej zdrowy wygląd. Obecność kwasu mlekowego zapobiega powstawaniu zmian skórnych w postaci zaskórników i wyprysków oraz odblokowuje i zwęża pory. Natomiast inflacin ochrania skórę przed powtórnym pojawieniem się niedoskonałości oraz niweluje zaczerwienienie i podrażnienie skóry.
Dawkowanie:
Na umytą twarz należy nałożyć maseczkę i pozostawić ją na 10 minut. Następnie zmyć pozostałości produktu i osuszyć skórę.

Moja opinia:
Maseczka ma konsystencję żelową i jest bezbarwna a po nałożeniu na twarz stopniowo jak by zasusza się i robi się taka skorupa.Jeśli chodzi o zapach to pachnie jak jakiś lek ale jest to miły zapach:)Po zmyciu maseczki czułam że moja skóra jest lekko napięta ale potraktowałam ja kremem i była super gładka i miła w dotyku.Szczerze to nie wiem czy widzę jakąś różnice w oczyszczeniu z racji tego że użyłam ją tylko raz dlatego jak pisałam wyżej że mam suchą skórę i nie mogę z nią przesadzać.Mam wrażenie że do cery tłustej takiej jak jest przeznaczona była by świetna ale do mojej suchej obawiam się żeby mi nie zaszkodziła.




19 komentarzy:

  1. dla osób z problemami skóry twarzy będzie chyba niezła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ha!!! mam podobny problem , ja dostałam krem do twarzy -cera tłusta i trądzikowa-a cerę mam suchą ...krem stosuję tylko na policzki , bo to w tych miejscach pojawiają się wypryski , więc tam testowałam produkt ... Na dniach muszę wystawc mu recenzje , ale jakoś cieżko mi się za ną zabrać !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumie Cię też miałam obawy co mam napisać.Uważam że powinni pytać jaką mamy cerę żeby dopasować bo potem takie sytuacje wynikają a szkoda żeby nam zalegały jak ktoś inny mógł skorzystać.Ważne żeby recenzja była prawdziwa i szczera,napisz tak jak ja że ciężko Ci ocenić ten produkt i napisz jak Twoja skóra go odbiera pomimo że masz suchą.

      Usuń
  3. nie znam nie wiem:P ale wiem za to,ze masz sliczne pazurki :)!

    OdpowiedzUsuń
  4. no bez maseczki to nie ma zakupów :D a ta Novaclear to mnie by się przydała, do mojej cery idealna :) a jaki Ty masz piękny hologram na pazurkach! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie wyślę Ci ją:)Podaj mi swój adres:)

      Usuń
    2. szalona! to chociaż Ci pieniądze oddam! zaraz Ci maila wyślę z adresem, a Ty mi odeślij nr konta i ile za to, tylko za przesyłkę też dolicz! :)

      Usuń
    3. Przestań dostałam za darmo i mam Ci sprzedać??Nie żartuj sobie:)Przyjmij to jako prezent za częstą gościnę na moim blogu:*

      Usuń
  5. Nie odważyłabym się na moją cerę mieszaną w kierunku suchej zaaplikować produktu do cery tłustej. Po pierwsze bałabym się konsekwencji, Po drugie, jaki jest sens recenzowania czegoś, co nie jest przeznaczone do naszej cery? Poza tym bezsensem jest, że producent wysyła na chybił trafił. W ten sposób można bardziej zaszkodzić niż pomóc. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również mam do niej obawy dlatego zrobiłam ją raz żeby sprawdzić,uważam że po razie nic mi się nie stanie.Zgłosiłam się do przetestowania a nie wiedziałam jaki produkt z ich firmy dostanę,po cichu liczyłam że do cery suchej.Regulamin mówi że recenzję należy wstawić więc co miałam zrobić,wypróbowałam.Uważam że przy zgłoszeniu się powinni poprosić o podanie jaką mamy cerę no ale wyszło jak wyszło.

      Usuń
  6. I was thinking about this and could not decide if I should buy it but it looks pretty cool so maybe I will give it a try. Thanks for the information. Your have a lovely blog by the way and I am a new follower! Hope you will like my blog and follow back!

    Pop Culture&Fashion Magic

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you very much:)
      Already I look up to you:)

      Usuń
  7. ciekawy, jednak nie dla mnie.Ostatnio moja skóra zmieniła się z lekko tłustej na prawie suchą więc... ;<

    OdpowiedzUsuń
  8. rzeczywiście interesujący produkt :)
    choć obawiam się, że dla mnie mógłby byc za mocny :( ale dla typowo problematycznej cery myślę, że będzie idealny
    Zmieniając temat.... cudowne pazurki :)
    buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  9. Oh my goodness! Amazing article dude! Thank you so much, However I am encountering
    problems with your RSS. I don't know the reason why I can't
    join it. Is there anybody getting similar RSS problems? Anybody who knows the answer will you
    kindly respond? Thanks!!
    Feel free to visit my web blog :: stopacneoutbreaks.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie komentarza:)
Na każde zadane pytanie odpowiadam pod nim:)
Nie pytaj czy obserwujemy,jeśli podoba Ci się mój blog to śmiało go obserwuj:)

Copyright © 2014 tyyna , Blogger