PHOTO MODEL Vipera

Ostatnio weszły nowe podkłady i bazy  firmy Vipera o kuszącej nazwie PHOTO MODEL.Użyłam dopiero raz i to dzisiaj bo wczoraj dopiero przyszły tak więc  moja opinie stwierdzam po jednym użyciu
Kilka słów od producenta o podkładzie
"PHOTO MODEL" sprawdzony na sesjach zdjęciowych topowych modelek 
 Kaszmirowy fluid z mikrosiateczką przestrzennych silikonów 3D znakomicie kryje niedoskonałości cery i delikatnie wyrównuje zmarszczki. Lekki, kremowy, pozostawia na skórze blask nawilżenia. Niezwykle wydajny, wystarcza większa kropla na pokrycie całej twarzy
Ciekawą zaletą Fluidu jest błyskawiczne wtapianie się w skórę, idealne dopasowanie do karnacji i długotrwały rezultat nieskazitelnej cery.
Nowatorska receptura z zastosowaniem fotochromatycznych barwników opiera się na wieloletnich badaniach laboratoryjnych.
Zjawisko Fotochromizmu opiera się na odwracalnych reakcjach fotochemicznych. Barwniki fotochromowe zmieniają swoją barwę pod wpływem światła, po czym w ciemności, powracają do wcześniejszego wyglądu. Technologia ta najbardziej jest rozpowszechniona przy produkcji optycznego szkła.


Podkłady występują w sześciu odcieniach 
Uważam że kolory są przeróżne i po nałożeniu na żuchwę każdy miał inny odcień i ciężko było mi wybrać który pasuje do mnie.Na początku byłam przekonana że numer 11 ale po czasie jak się wchłonął nabrał różowego odcienia więc nie dla mnie bo mam zaczerwienia a to by je uwydatniło.Nr.12,14 i 15 są dla mnie za ciemne a nr.16 za jasny.Jedynie 13stka mi przypasowała:)
Podkład fajnie się rozprowadza i wystarcza mała ilość na pokrycie całej twarzy co za tym idzie-jest wydajny.Jeśli chodzi o krycie to jest zwyczajne,ja wolę bardziej kryjące podkłady.Podoba mi się że ładnie wygładza cerę-wyrównuje zmarszczki.Co mi się w nim nie podoba to to że ma delikatne błyszczące drobinki wolę bez żadnych rozświetleń.Tak więc podkład polecam dla kogoś kto nie ma konieczności mocnego krycia,kogoś kto ma ładną cerę i chce ją tylko ujednolicić.

Przejdźmy teraz do bazy 
Od Producenta:
Photo Model Base
Dzięki zastosowaniu płatków aluminium najwyższej klasy czystości, nadaje cerze możliwość przepływu po niej świateł, co dyskretnie,  ale zdecydowanie dodaje twarzy urody. Pochłaniające sebum mikro-gąbeczki wzbogacają Bazę o właściwości naturalnie matujące. Baza wiąże zastosowany makijaż na wiele godzin. Zmniejsza widoczność porów oraz wygładza powierzchnię twarzy, drobne zmarszczki i nierówności. Komponenty silikonowe zawarte w Bazie odpowiednio napinają skórę i przygotowują ją do przyjęcia podkładu.Polecana do każdego typu i koloru skóry
 Ciężko mi coś po tym jednym razie stwierdzić ale nie widzę jakiś specjalnych cudów.Miałam inne bazy i naprawdę było widać efekt a przy tej jakoś go nie widzę.Podkład wcale dłużej mi się nie utrzymuje jak zapewnia producent jedynie w dotyku skóra jest milsza.

Tak więc jeśli chodzi o oba produkty to spodziewałam się po nazwie Photo Model i po opisie producenta jakiś cudów bo super jest opisany ale tych cudów się nie doczekałam.Podkład nie jest zły ale też nie jest to czego szukam a baza niestety mi nie przypadła.
Pewnie mało co wam pomogłam przy wyborze ale mam nadzieję że choć troszkę zapoznałam was z tymi produktami.

A ja teraz lecę nakładać Wax-a na włosy i zaraz wracam odwiedzać wasze blogi:))Buźka:*

27 komentarzy:

  1. Podkład całkiem zachęcający, ale po co produkować bazy które nic nie robią ? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może mojej cerze nie służy a komuś innemu przypadnie,no nie wiem:)

      Usuń
  2. A poleciłabyś jakiś bardziej kryjący podkład? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogę polecić np Ingrid kryjący albo Ingrid matujący ten z pompką one fajnie kryją i do tego są tanie:)

      Usuń
    2. Taak. sa dobre!!!!!!!!

      Usuń
  3. ja sie na tym nie znam ;P to sie nie udzielam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie taki podkład byłby dosyć dobry. Za bazami wgl. nie przepadam. Ile kosztuje ten podkład ?

    OdpowiedzUsuń
  5. probowalas polaczyc podklady tonami ze soba i stworzyc kolor ktory Cie interesuje wiele razy tak robie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie,ja nie umiem tak mieszać:)Wiem że wiele osób tak robi ale po co mam kupować dwa i mieszać,wolę jeden:)

      Usuń
  6. A ja jeszcze nigdy bazy nie używałam nawet :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam jeszcze styczności z tym produktem, a zaciekawił mnie, nie powiem że nie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wypróbuj może akurat Tobie przypasuje:)

      Usuń
  8. Miałam próbkę podkładu , niestety nawet jej nie użyłam , ponieważ kolor był kompletnie ni jaki - chyba nr. 12 - jakiś taki różowo-pomarańczowy , po za tym kolejną rzeczą która mi nie przypasowała to zapach - zbyt intensywny !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt zapach jest silniejszy niż w innych podkładach ale mi jakoś nie przeszkadza,nie czuje go tak:)

      Usuń
  9. I follow you and I hope you will reciprocate...
    http://www.5minutiearrivo.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Kilka cieni, pomadka i zastępca latexu ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. z makijażem bd gorzej bo talentu do tego nie mam xd

    OdpowiedzUsuń
  12. Faktycznie 13 przynajmniej na tym zdjęciu wygląda na najbardziej odpowiednią :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zależy jaką kto ma cerę ale 13 najbardziej podchodzi pod naturalny kolor

      Usuń

Dziękuję za zostawienie komentarza:)
Na każde zadane pytanie odpowiadam pod nim:)
Nie pytaj czy obserwujemy,jeśli podoba Ci się mój blog to śmiało go obserwuj:)

Copyright © 2014 tyyna , Blogger