Pomóżcie blond czy brąz?

Mam straszny dylemat i potrzebuję waszej pomocy:)Aktualnie mam włosy pofarbowane na blond a myślę nad brązem a dokładniej nad orzechem laskowym(ciepłym kolorem:)Swoje naturalne mam w kolorze mysim co mi sie nie podoba:(Miałam już kiedyś brązowy kolor a nawet czarne i powiem ze swojej strony jak ja to widzę.W blondzie mam wrażenie że ,,sie zlewam"że jestem blada a do tego moje włosy są mega suche a w brązie miałam dużo zdrowsze włosy i miałam wrażenie że oczy sa wyraźniejsze i rysy twarzy również ale za to zmarszczki pod oczami bardziej było widać.Teraz coś mnie wzięło na ten brąz i właśnie siedzę w pracy i myślę czy zabrać farbę do domu i dzisiaj zrobić:)Jako że właśnie jestem w pracy to nie mam tu na laptopie za dużo zdjęć ale wynalazłam jakieś takie żeby chociaż wam pokazać jak wyglądam w blondzie a jak w brązie

DZIĘKI WAM ZA POMOC W PODJĘCIU DECYZJI:))WIĘKSZOŚĆ Z WAS POWIEDZIAŁA ŻE BRĄZ TAK WIĘC WŁAŚNIE SIEDZĘ Z FARBĄ NA GŁOWIE W KOLORZE ORZECH LASKOWY I SIE BOJĘ CO Z TEGO WYJDZIE:)
TRZYMAJCIE KCIUKI:))

 

I co myślicie,jaki lepiej??

31 komentarzy:

  1. Mi się bardziej podobasz w brązie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)Dziękuję,bardzo ważne jest dla mnie wasze zdanie:)

      Usuń
  2. wolę Cię w blondzie! :) a ile kosztują te maseczki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje:)
      Dokładnie nie pamiętam ale coś do 16zł góra.Mi spokojnie wystarczają na jakieś 5 zabiegów na twarz:)

      Usuń
    2. to zamów mi przeciwtrądzikową i z papają, na pierwszy raz mi starczy :P jak już będziesz wiedziała kiedy będą i za ile już z wysyłką (za co Ci bardzo dziękuję! :*) to napisz mi maila z numerem konta to zaraz pieniądze przeleję :) Kochana jesteś! :)

      Usuń
    3. Ok mam nadzieję że do końca tygodnia się uda załatwić:)Jak tylko przyjdzie to dam znać i wyślę:)

      Usuń
  3. w brązie o wiele ładniej !:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. co nie zmienia faktu ,że blond też jest super, bo ładnemu we wszystkim ładnie:)!

      Usuń
    2. oj tam oj tam:)Dzięki kochana:)

      Usuń
  4. ja też jestem za brązem - ślicznie! zwłaszcza, że jesienią i zimą zazwyczaj sięga się po ciemniejsze farby :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Stawiam na blond :)

    Boziu, co za piękny maluszek! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za opinię:)
      To córeczka koleżanki:)

      Usuń
  6. A ja Ci radze przespac sie z tą decyzją tak z jedną...dwie nocki i jak będziesz miała dalej ochotę na brąz to weź farbę i maluj ;***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana ja już długo z tą myślą śpię:))

      Usuń
    2. Właśnie siedzę z farbą i liczę że wyjdzie brąz ale się boję:(

      Usuń
  7. Justynka, brąz! Ale moim zdaniem w odrobinę chłodniejszym odcieniu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nałożyłam orzech laskowy i czekam na efekt:)

      Usuń

  8. Zapraszam do wzięcia udziału w konkursie:
    http://www.kamson.pl/2012/10/konkurs-contest.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Czekam na Twą brązową wersję, która mnie urzekła;))

    OdpowiedzUsuń
  10. Oceniając po tych dwóch zdjęciach jestem zdecydowanie za brązem :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. dopiero teraz czytam i już wiem, że za późno :) ja bym była za blondem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No za późno:))Nałożyłam orzech laskowy:)

      Usuń
  12. witam a jakiej farby użyłaś jaka firma ?tez chciałabym z blondu przefarbować się na ciepły brąz.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie komentarza:)
Na każde zadane pytanie odpowiadam pod nim:)
Nie pytaj czy obserwujemy,jeśli podoba Ci się mój blog to śmiało go obserwuj:)

Copyright © 2014 tyyna , Blogger