Ciuchowo:)

Ostatnio wykrakałam bo powiedziałam że coś w tym roku nie choruję ani katar ani nic i dzisiaj cały dzień kicham i boli mnie gardło:(Mam nadzieję że jakoś to zduszę i mi przejdzie:)
Dzisiaj jeszcze was pomęczę moimi zakupami a obiecałam więc pokazuję:)Tym razem są to swetry koszula i bluzka:)Jeśli chodzi o koszulę to przyznaję że nigdy nie noszę ale czas to zmienić:)Myślę że do jeansów jak się wsadzi ją do środka i do tego sztyblety które ostatnio kupiłam to będzie super wyglądać.Wiem że swetry nie są typowo na zimę i zdaję sobie sprawę że za ciepłe nie są ale po prostu baardzo mi się spodobały a mam mało tego typu sweterków:)
                                               Sweter/osiedlowy butik-52zł
                                                     Sweter/osiedlowy butik-48zł
                                                      Koszula/osiedlowy butik-49zł
                                                 Bluzka/Takko Fashion-29.99zł


44 komentarze:

  1. dziękuję ;)

    piękne sweterki, urocza kokardka ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aaaa sweterek w grochy i koszula w kratę cudo! ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. On nie jest w grochy:))To są takie złote dżety:))

      Usuń
  3. sweterek jest uroczy - i ta kokardka :) koszula też fajna - lubię takie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne sweterki. Koszula jest świetna. Ja mam w swojej szafie chyba z 10 różnych koszul, gdyż w tamtym roku miałam manię ich noszenia. Teraz tylko wiszą i czekają na swoją kolej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam kokardki : ) Śliczne akcenty ma ten sweterek : )

    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  6. aaaajjj wszsytko idealne ;*!

    OdpowiedzUsuń
  7. oj, wszystko w moich klimatach, cudne :)
    ja też już tydzień morduję się z katarem i kaszlem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie na razie boli gardło ale coraz mocniej:(

      Usuń
  8. Świetne ubrania, poszukuję od niedawna podobnej koszuli :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:)Ja teraz szukam jeansowej:)

      Usuń
  9. piękne sweterki! Idealne, bo coraz chłodniej ( niestety) ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety a ja nie znoszę zimy:(

      Usuń
  10. Ja jestem zdania ze ciuchow i kosmetykow nigdy nie za duzo hahah :D Ale sweterek z kokardka z tylu super!!! koszula do Ciebie pasuje... tak jak pisalas super bedzie wygladala z sztybletami... :) super zakupy Kochana :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj ja też:)
      No to się cieszę że Ci się podoba:)

      Usuń
  11. Ja mam ten problem, że głównie kupuję takie cienkie sweterki :D i potem, jak jest zimno, nie mam co założyć.

    OdpowiedzUsuń
  12. te sweterki są urocze zwłaszcza ten granatowy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mamy zaszczyt przedstawić Ci nową ocenialnię, której zadanie będzie polegało na promowaniu blogów niezwykłych. Blogów, które zasługują na uwagę bardziej, niż te kiczowate, głupie rozkminy nastolatek, które podniecają się każdą pierdołą. Chcemy, aby wartościowe blogi wypłynęły na niezmierzone wody czytelniczego zachwytu i chwili refleksji.

    Jeśli byłabyś chętna poddać swój blog ocenie, zapraszamy na: Szczyptę Krytyki.

    PS Przepraszamy za spam, ale trzeba się jakoś „wylansować” i mamy nadzieję, że zrozumiesz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie byłabym chętna,każdy kto chce może wejść i go ocenić jeśli ma taki kaprys.Bloga prowadzę dla przyjemności i jest to część mnie a siebie nie wystawiam publicznie do oceny.Nie rozumiem też stwierdzenia ,,blogów, które zasługują na uwagę bardziej, niż te kiczowate, głupie rozkminy nastolatek, które podniecają się każdą pierdołą" troszkę nie na miejscu są te słowa.Każdy prowadzi bloga o czym chce i jak chce i to jest każdego indywidualna sprawa.Nie mam jest oceniać innych blogi,jak mi się nie podoba jakiś to po prostu na niego nie wchodzę i tyle.

      Usuń
  14. bardzo lubie koszule w kratę :) nigdy się nie znudzą

    OdpowiedzUsuń
  15. Super koszula, i kokardki na swetrze. :) Ty to masz szczęście;p
    zdrówka;*

    OdpowiedzUsuń
  16. wracaj do zdrowia!
    świetne nabytki

    OdpowiedzUsuń
  17. aale fajne zakupy :) szczególnie ten granatowy sweterek, cudo :)! Zdrówka!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie komentarza:)
Na każde zadane pytanie odpowiadam pod nim:)
Nie pytaj czy obserwujemy,jeśli podoba Ci się mój blog to śmiało go obserwuj:)

Copyright © 2014 tyyna , Blogger