Dodatki do domu

Tak jak wam obiecałam pokazuję dalszy ciąg tego co kupiłam w ostatnich dniach:)Jako że robimy sobie mieszkanie to nie przechodzę obojętnie obok sklepów z akcesoriami do domu:)Zawsze muszę wejść i coś wyłapać i tym razem padło na druciane serce i stojak z napisem HOME. Podpowiedzcie mi tylko do czego mogę wykorzystać to serce?Myślałam czy może jako taki wieszak na kolczyki albo po prostu powieszę na ścianie jako dekoracja,co myślicie?
Jeśli chodzi o napis HOME to już znalazł swoje miejsce na parapecie:)
Na zdjęciu są też perfumy które dostałam do mamy oraz kapcie które kupiłam w Chińczyku.No i na koniec kubki które mi się spodobały a były taniutkie więc czemu by nie kupić:))

     Napis HOME/NKD-12.99zł    Serce/NKD-15.99zł   Kapcie/Chińczyk-8zł     Woda perfumowana/Avon
             Kubki/E.Leclerc-2.50zł szt.




44 komentarze:

  1. fajne dodatki, urocze kapciuchy, mam takie z Biedronki

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki:)Te z Biedronki też mam,są mega wygodne:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie akcesoria są bardzo klimatyczne :) Podobają mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny jest ten napis HOME ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie przez niego weszłam do sklepu bo zobaczyłam go za szybą:)

      Usuń
  5. Wszytko mi się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. napis HOME! podoba mi się:)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne kubaski:) serce bym powiesila gdzies w sypialni:P,bardzo lubie tego typu kapcie ,w sumie to jedyne ktore sie u mnie sprawdzaja bo zwyklych nie znosze a najchetniej to smigam boso :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też wolę boso:)Dlatego kupuję takie kapcie bo w nich sie czuję jak na bosaka:)

      Usuń
  8. Serce jest urocze! Obydwa pomysły wykorzystania ich bardzo przypadły mi do gustu. JA najchętniej powiesiłabym je w salonie, żeby dodać przytulności :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie chyba tak zrobię bo mamy ciemno fioletową ścianę to ładnie będzie wyglądać:)Tylko muszę przemyśleć gdzie:)

      Usuń
  9. Super to serce, ja bym powiesiła na ścianie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne te 'małe' ozdóbki, takie drobne, a potrafią zmienić cały wystrój :)
    + interesujący blog:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne zakupki :) Kapcie super :)!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. podobaja mi sie takie bzdetki ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mój ulubiony perfum ! <3

    http://couleurcamouflage.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. ale mi się marzy taki napis HOME! ale nigdzie jeszcze takiego nie widziałam :/ i jeszcze FAMILY żeby nad ramkami ze zdjęciami powiesić ;] raz trafiłam na lampkę nocną, która składała się z pionowego napisu HOME i klosza, ale kosztowała... 350zł :D więc podziękowałam :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Noo fajnie by to FAMILY wyglądało:)
      Świetna musiała być ta ramka ale fakt 350zł to troszkę drogo jak dla mnie:)

      Usuń
  15. Wszystko cudne, a jeśli chodzi o serce to pomysł z kolczykami jest dobry, o ile masz sporo wiszących ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie mam mało wiszących:P Chyba jednak powieszę na ścianie:)

      Usuń
  16. gdzie taki napis dorwałaś?szukam takiego, mam napis love biały i czarny home by mi pasował :) NKD co to znaczy? ;)

    LiNka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. NKD to sklep tak się nazywa:)Jeśli dobrze zrozumiałam jest to niemiecka sieć handlowa która pomału wchodzi do Polski:)Ja kupowałam we Wrocławiu w Marino tam jest NKD:)

      Usuń
  17. Ty to masz oko na takie fajne rzeczy w dobrych cenach! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrobiłam się ostatnio oszczędna:P

      Usuń
  18. ten napis jest mega - ogólnie podobają mi się takie napisy super:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Serduszko sliczniaste... i ten napis... ja kiedys gdzies widzialam taki zajebiaszczy napsi LOVE i byl tani nawet cos do 30 zl... i nie kupilam wtedy nie wiem czemu...a teraz tak zaluje!!! ;/

    OdpowiedzUsuń
  20. uwielbiam wszelkiego rodzaju dodatki do domu ; d wielką przyjemnosc sprawia mi kupowanie ich ; p! pozdrawiam ; >

    OdpowiedzUsuń
  21. To jest mój styl! Cudne dodatki, tylko pewnie sporo kosztują ;/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie komentarza:)
Na każde zadane pytanie odpowiadam pod nim:)
Nie pytaj czy obserwujemy,jeśli podoba Ci się mój blog to śmiało go obserwuj:)

Copyright © 2014 tyyna , Blogger