Jak wykorzystać korki

Od jakiegoś czasu zbieram korki do wina ale zawsze przed otwarciem butelki mówię,,zostawcie mi korek" a już po wypiciu jakoś tak o nim zapominam:P i nie mogę ich uzbierać:) Chyba przejdę się do pobliskiego pubu i poproszę aby nie wyrzucali korków i mi je odkładali tak będzie prościej:)Czasami jak przeglądam różne DIY to myślę sobie ,,jejku to takie proste a ja nigdy na to wpadłam" i tak samo jest tymi korkami.
Dzisiaj pokaże wam kilka pomysłów jak je wykorzystać a może i was zainspiruję:)





























I jak wam się podobają takie pomysły?Zaczynacie zbieranie korków,a może już jakieś nazbieraliście?

43 komentarze:

  1. swietne pomysly, musze zaczac zbierac korki :P :)

    OdpowiedzUsuń
  2. genialne pomysły , żebym ja tylko miała skąd wziąść te korki ... z pewnościa pierwszym dziełem jakie bym z nich stworzyła byłaby ta tablica na wiadomości !

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo polubiłam ostatnio diy :) a te pomysły są świetne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też polubiłam i chyba zacznę coś robić:P

      Usuń
  4. ale super pomysły :)

    Zapraszam do mnie na konkurs, do wygrania bony do takich sklepów jak : C&A, H&M, Reserved czy New Yorker :)
    fashion-style-viola.blogspot.com/2012/11/konkurs-wygraj-bon-na-zakupy.html

    OdpowiedzUsuń
  5. ooo super pomysly....fajnie wyglądają jako podkładki :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Rzeczywiście niezłe pomysły! I to jest prawdziwa ablica korkowa ;D Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie wiedziałam że tak można wykorzystywać korki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie aż nie znalazłam tych zdjęć:)

      Usuń
  8. Nigdy nie sądziłam że można w taki fantastyczny sposób wykorzystywać korki. Chętnie bym się zabrała za hand made ale wpierw to chyba jakąś konkretną imprezę bym musiała urządzić;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No widzisz same przyjemności ze zbierania korków,dobra impreza=świetny hand made:P

      Usuń
  9. widziałam to, chętnie bym zrobiła sobie podstawkę na garnki, ale problem tkwi w tym, że nie piję wina:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poproś innych żeby Ci zbierali albo podejdź do jakiegoś pubu i poproś żeby odkładali:)

      Usuń
  10. Również kiedyś zbierałam korki, bo bardzo podobały mi się stojące w kuchni w wysokim, szerokim, przezroczystym wazonie :) Jednak przy przeprowadzce wszystkie poszły do kosza :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Inspirujące :) Szkoda tylko, że nie mam ani jednego korka w domu :P

    OdpowiedzUsuń
  12. wygląda świetnie;)
    pierwsza tablica korkowa bardzo ciekawa:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie,niby taka prosta a super się prezentuje:)

      Usuń
  13. Te tablice korkowe wyglądają super :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i tyle cudów można z nich wykonać:)

      Usuń
  14. To wszystko tak ładnie wygląda;)

    OdpowiedzUsuń
  15. korki można też wrzucic do takiego wielkiego przeźroczystego wazonu - bardzo fajnie wyglądają ;))
    masz wspaniałego bloga! będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i również go zaobserwujesz ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O ta odpowiedź mi się bardzo podoba, ale pierwsza inspiracja też super, i ten wianek na końcu :)

      Usuń
    2. Dziękuję,już do Ciebie zaglądam:)

      Usuń
  16. faktycznie nieźle wygląda a nigdy bym się tego nie spodziewała:) może wystarczy zorganizować pudełeczko na korki?

    OdpowiedzUsuń
  17. ale świetne pomysły ;D

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne pomysły, też zaczynam zbierać :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie komentarza:)
Na każde zadane pytanie odpowiadam pod nim:)
Nie pytaj czy obserwujemy,jeśli podoba Ci się mój blog to śmiało go obserwuj:)

Copyright © 2014 tyyna , Blogger