Jolly Jewels na paznokciach

Tak więc jak obiecałam pokazuję dzisiaj jak lakiery Jolly Jewels prezentują się na paznokciach:)Powiem szczerze że gdzieś wyczytałam że wystarcza jedna warstwa na pokrycie ale ja się z tym nie zgodzę,koniecznie musiałam dać dwie no mogłabym jedną ale mega grubą co by długo schła:) Jeśli o mnie chodzi to jakoś na wszystkich paznokciach mi się nie podoba ale jak by pomalować na dwóch albo jako jakiś dodatek to super się prezentują:)
Za wszelkie skórki przepraszam ale daawno nie zajmowałam się moimi paznokciami no jedynie lekko skróciłam co pewnie zauważyłyście:)

             Jedna warstwa

           Dwie warstwy


34 komentarze:

  1. wow piękne, ten róż do mnie krzyczy kup mnie kup:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Po prostu wow! Wszystkie mi się baaardzo podobają! <3 To będzie na pewno hit w sylwestra czy karnawał!
    Dzisiaj sobie kupiłam taki sam srebrny tylko że z innej firmy. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na srebrny i złoty się czaję:)To fakt na Sylwestra jak znalazł:)

      Usuń
  3. wyjątkowo nie podoba mi się czarny, szok! nr.1 jest cudowny chce go!! i zgadzam się z Toba, że koniecznie 2 warstwy i brzydko to wygląda na wszystkich paznokciach :) Ahh zakochałam się w tym różowym, przecudowny jest :)
    jaka jest ich cena?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ich cena to u mnie w sklepie 11zł a z tego co wiem to na stoiskach Golden Rose 12,90:)Zgadzam się z Tobą,mi się czarny też nie podoba ale akurat go dostałam gratis od przedstawiciela:)

      Usuń
  4. trochę inaczej je sobie wyobrażałam na paznokciach. różowy i szary chętnie bym przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie w opakowaniu wyglądają lepiej:)

      Usuń
  5. wydawało mi się że będą ładniejsze :/ ale ten czarny mi się podoba!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też:)A mi znowu ten czarny nie podpasował,każdy ma inny gust:)

      Usuń
    2. Teraz też Wibo wypuściło taką brokatową serię, ale mają mało kolorów póki co, jednak jakoś tak ładniej się prezentują:P

      Usuń
    3. Dzięki za info rozejrzę się:)

      Usuń
  6. Ten czarny jest nieziemski!:) a ile miałaś zabawy z tym wszystkim!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet mi nie mów:P Wkurzałam się strasznie bo brokat się ciężko zmywa:)No ale obiecałam że pokaże więc słowa dotrzymałam:)

      Usuń
  7. troszkę się zawiodłam, ale mimo wszystko czarny mi się całkiem podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też myślałam że będą lepsze:)

      Usuń
  8. ten czarny ze złotem jest boski :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Z tej czwórki podobają mi się wszystkie oprócz szaro-kolorowego ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie bardzo fajnie się prezentują :) Tylko teraz jak to zmywać :D Folie na kilometry kupować będzie trzeba :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czemu folie?
      No ja właśnie się namęczyłam ale dobrze jest docisnąć mokry wacik i w dół go tak pionowo zetrzeć to wtedy cały brokat schodzi,bo jak szorowałam tak byle jak to cała bym w brokacie:)

      Usuń
  11. wow .! aż mam ochotę kupić je wszystkie .! <3 cudowne <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Zainwestuje sobie w ktorys na sylwestra.Rzeczywiscie jedna warstwa nie bardzo daje efekt.Generalnie musze przyznac,ze te jasne sa slabsze od tych ciemnych:P

    OdpowiedzUsuń
  13. Cześć :) Jakiś czas temu wspominałam u siebie na blogu o akcji Szlachetna Paczka.. Teraz juz mamy wybraną rodzine, któej dokładnie możemy pomóc! Wszystkie szczegóły i informacje oraz lista najpotrzebniejszych rzeczy znajduję się u mnie w najnowszej notce ;) http://making-myself-beauty.blogspot.com/2012/11/b-jak-bloger-i-bohater-wybralismy.html
    Zapraszam do przyłączenia się, a także o podzielenie się akcją u siebie na blogu, aby jak najwięcej osób mogło się o niej dowiedzieć i pomóć! ;))
    Bardzo przepraszam za spam.. ale po prostu bardzo mi zależy na tym aby rodzina otrzymała pomoc ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kurcze te lakiery są świetne, uwielbiam je!
    pozdrawiam
    mycreativemakeup.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. ooo fajnie nabrokatowane sa!!! ale pewnie przy ich zmywaniu szlak by mnie trafial :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkie są piękne. Muszę się za nimi rozglądnąć, bo kilka widziałabym u siebie :P

    OdpowiedzUsuń
  17. czarny najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  18. to poszalałaś z tymi paznokciami! mnie tam się każda opcja i każdy kolor podoba :D w najbliższym czasie zwykłych lakierów nie kupię, tylko te :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie ma bata, są rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie komentarza:)
Na każde zadane pytanie odpowiadam pod nim:)
Nie pytaj czy obserwujemy,jeśli podoba Ci się mój blog to śmiało go obserwuj:)

Copyright © 2014 tyyna , Blogger