Jolly Jewels

Dzisiaj dotarły do mnie do pracy oczekiwane przeze mnie lakiery Jolly Jewels z Golden Rose:)Oczywiście pokusiłam się na trzy kolory i czwarty dostałam wcześniej od przedstawiciela gratis:)Dzisiaj tylko pokaże wam całą kolekcję ich kolorów a jutro postaram się przedstawić jak prezentują się na paznokciach:)Nigdy nie lubiłam perłowych ani brokatowych lakierów ale od tej pory je kocham:)Same zobaczcie jakie cuda ma Golden Rose
 A to moja czwórka:)

 Tak więc jutro mam niestety wolne-mówię  niestety ponieważ dopadło mnie choróbsko którego się tak broniłam a wolałabym być w pracy niż leżeć ze ,,smarkatkami" w łóżku:(Ale jest tego jeden plus bo będę miała czas dla was i przedstawię wam bliżej moje lakiery i jak obiecałam efekt na paznokciach:)Buziaki:*

65 komentarzy:

  1. Tyyyle rodzai! A każdy z nich wygląda świetnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie,trudno się zdecydować który wybrać:)

      Usuń
  2. o matko ale sylwestrowo ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No najwyższa pora się szykować:P

      Usuń
  3. omomom! ♥ Właśnie zamierzam iść jutro sobie kupić takie jeden... Ile one kosztują? ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie kosztują 11zł a z tego co wiem na stoiskach Golden Rose 12,90zł:)

      Usuń
  4. śliczne są te lakiery :) będę musiała zapolować na nie

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne są idealne na zbliżające się święta, urzekł mnie strasznie ten biały (albo szary :D) z kolorowym brokatem jest prześliczny :) szkoda że u mnie w mieście nie ma stoiska golden rose :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szukaj w drogeriach:)My prowadzimy zwykłą drogerię i zaopatrujemy się w Golden Rose więc myślę że wiele drogerii je może mieć:)

      Usuń
    2. już szukałam w zwykłych drogeriach też no i niestety nie ma... :( ale może jak są takie ładne kolorki i typowo świąteczne to któraś z drogerii się zdecyduje na ich sprowadzenia dlatego jeszcze poszukam :)

      Usuń
    3. oj szkoda:(To może przez internet kup:)

      Usuń
    4. albo zapraszam do mnie do drogerii :P

      Usuń
    5. no właśnie chyba będę musiała kupić przez internet, jak ich jednak nie znajdę na miejscu :) he he do Twojej drogerii chyba mam jednak trochę daleko :D może kiedyś jak będę przejazdem :P

      Usuń
    6. No to zapraszam:))
      Poczekaj może za niedługo znajdziesz bo one pomału dopiero wchodzą:)

      Usuń
  6. Jeju, jakie one są ładne, tylko mi się podoba, więc nawet nie będę wymieniać ;) Poczekam na swatche :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciężko wybrać bo kolory kuszą:)

      Usuń
  7. nie przepadam za brokatowymi lakierami ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie przepadałam ale od dziś zmiana:P

      Usuń
  8. Jeeej! Zazdroszczę, chciałabym je spotkać gdzieś u siebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szukaj może trafisz:)One dopiero wchodzą na sklepy więc za niedługo pewnie będzie je widzieć wszędzie:)

      Usuń
  9. Ale ładniutkie! wszystkie mi sie podobaja :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. niecałe 35 zł :)
    kupuj, bo taka okazja może się długo nie zdarzyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. jakie piękne lakiery ;)) mam nadzieje, że u mnie się maski sprawdzą ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. wow cudna kolekcja, robi wrażenie

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie wyglądają wszystkie razem :)!

    OdpowiedzUsuń
  14. o ja! muszę się w końcu wybrać i zakupić choć jeden:D

    OdpowiedzUsuń
  15. Oj kuszą mnie te lakiery bardzo :) trzeba męża naciągnąć ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. genialne ! obserwuje!



    http://aleolaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. moglas mi tego nie pokazywac :D musze jakis nabyc teraz :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Nieeeeeeeeeeee, nie rób mi tego, bo te lakiery strasznie mnie jarają, odkąd zobaczyłam swatche ;d

    OdpowiedzUsuń
  19. Wyglądają zjawiskowo!
    Mam na nie ogromną ochotę... wszystkie ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wyglądają super!!!Miałabym problem z wyborem. Ale ten jasny taki kremowy to mój faworyt!!!
    Kochana też poległam w walce z choróbskiem. Dopiero wracam do siebie. Tobie życzę dużo zdrówka!!*

    OdpowiedzUsuń
  21. co za szaleństwo!!:) wybieram się dziś po te cudeńka!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pochwal się potem jakie kupisz:)

      Usuń
  22. ciekawe kolory ;) czekam na "paznokcie" ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. och jak to się wszystko błyszczy! <3 cudowności :D ja ten 117 widziałam na zdjęciach i właśnie pięknie wyglądał, dlatego się skusiłam :P zdrowiej Kochana, a jutro maluj paznokcie bo chcę te wszystkie lakiery zobaczyć! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No każdy ma inny gust i to jest fajne:))
      Dzięki:)

      Usuń
  24. zerknij na mojego bloga, mała niespodzianka :*

    OdpowiedzUsuń
  25. Dziękuję:*
    Ciekawe kolorki mają te lakiery!;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie komentarza:)
Na każde zadane pytanie odpowiadam pod nim:)
Nie pytaj czy obserwujemy,jeśli podoba Ci się mój blog to śmiało go obserwuj:)

Copyright © 2014 tyyna , Blogger