Rzęsy za grosze

Kochane przepraszam was za to że ostatnio mnie nie było ale nie miałam kompletnie czasu:(Abo praca albo jakieś załatwianie spraw a do tego jesteśmy w trakcie robienia kuchni ponieważ do tej pory musimy korzystać z niej u ,,teściów" a już chcemy się całkiem odizolować i mieć swoją.Ach... nie mogę się doczekać jak już będzie,mam nadzieje że pierniczki na święta upiekę już u siebie))
No oczywiście na zakupy znalazła się chwilka:)Dzisiaj pokaże wam jakie rzęsy wyłapałam w Chińczyku i to nie zgadniecie za ile...za 2zł :))Nie wiem czy będą się trzymać ale raz u nich kupiłam za 3zł i były świetne więc te może też się sprawdzą:)
Teraz siadłam przed komputerem i wcinam małże.Lubicie je?Jak tak to w jakiej postaci?Ja jak na razie to tylko te ze słoika bo raz kupiłam w skorupkach i z narzeczonym ugotowaliśmy ale coś nam nie wyszło bo były straszne i wyrzuciliśmy.A wy znacie jakieś fajne przepisy na nie?



Jutro pokażę wam co jeszcze kupiłam:))A teraz lecę do was na blogi :*

33 komentarze:

  1. Piękne rzęski :D Kiedyś też kupiłam takie za 3 zł i były świetne. Teraz kupuję z Hong Kongu 10 par za jakieś 5 złotych i też są bardzo dobre :D

    No i chciałam pochwalić nowy szablon, bardzo ładny :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zauważyłam że te tańsze mi się lepiej sprawdzają,dam znać potem jak z tymi:)
      Dziękuje za szablon:)Niedługo pewnie zmienię bo ciągle to nie jest to co bym chciał:)

      Usuń
  2. Rzęski fajnie wyglądają :)
    ja muszę w końcu jakieś zakupić :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poszukaj może uda Ci się te znaleźć:)

      Usuń
  3. chciałabym wypróbować :)
    Małże? nie jadłam :D

    Zapraszam do mnie, do wygrania bon do sklepu : H&M, New Yorker, C&A lub Cropp. :)
    fashion-style-viola.blogspot.com/2012/11/konkurs-wygraj-bon-na-zakupy.html

    OdpowiedzUsuń
  4. małże? o nie nie nie, nie namówisz mnie, sam wygląd mnie odrzuca :P za to rzęsy fajne, jeszcze sobie nigdy sztucznych nie przyklejałam, zawsze się boję że odpadną w złym momencie i będzie wstyd :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chcę je wykorzystać do jakiś zdjęć no i na Sylwestra wypróbuję:)Też mam obawy czy mi odpadną ale zaryzykuję:)

      Usuń
    2. a jakie plany na Sylwestra?;D

      Usuń
  5. a jakiego kleju do nich użyjesz? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupię jakiś inny mocniejszy bo tego chińskiego się obawiam:)

      Usuń
    2. Chociaż ostatnio użyłam tego co był w zestawie i był świetny:)

      Usuń
  6. Wyglądają sympatycznie, ale lubię swoje naturalne ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)Ja też swoje lubię bo naturalnie mam nawet długie ale na jakąś okazję można wypróbować takie:)

      Usuń
  7. Szkoda, że u mnie takich cen nie ma ;c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poszukaj może akurat znajdziesz:)

      Usuń
  8. fajnie wyglądają:) ciekawe jak na oku będą się sprawować:) koniecznie napisz recenzje:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja muszę jakieś kupić i nauczyć się przyklejać przed studniówką :PP

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niektórzy wolą kępki ale ja nie umiem tych kępek przyklejać:)

      Usuń
  10. Widziałam w chińczyku je wiele razy ale jakoś nie sięgnęłam po nie a teraz widzę, że chyba jednak warto :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No za 2zł to nie ma co się zastanawiać.To i tak zależy od kleju a można dokupić lepszy i na pewno będą się trzymać:)

      Usuń
  11. Pokaż te rzęsy na oczkach Justyna;D
    Sklep u chińczyka zawsze spoko. Nigdy w życiu nie jadłam małży;D ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubie takie wynalazki:p ale przyznam szczerze,ze jadlam jedynie w restauracji nigdy nie widzialam takich w sloiczku musze sie rozejrzec po sklepach:P,chetnie sprobuje.Sama nigdy nie gotowałam jakos jak juz robie to krewetki zawsze:P.Musisz pokazac jak wygladasz w tych rzeskach Miska;*!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mmm...krewetki to moje najlepsze danie:))Co do tych małży to w większości sklepów je dostaniesz,są w lodówkach:)

      Usuń
  13. kiedyś sobie kupiłam ale zdecydowanie nie umiem ich przyklejać! :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Masz cierpliwość do tych rzęs! A za owocami morza nie przepadam, za to lubię oliwki :D!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oliwki też lubię ale zielone bo czarne są dla mnie za cierpkie:)
      Jeśli chodzi o rzęsy to cierpliwość mam bo przykleję raz na rok:)Jak bym przyklejała codziennie to bym tej cierpliwości nie miała:)

      Usuń
  15. śliczne te rzęsy - daj znać jak sie sprawdzą :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Będą się trzymać!!! Uwielbiam je!:)
    Pozdrawiam**

    OdpowiedzUsuń
  17. Też mam te rzęski :) Klej jest w nich beznadziejny, ale na oku wyglądają ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie komentarza:)
Na każde zadane pytanie odpowiadam pod nim:)
Nie pytaj czy obserwujemy,jeśli podoba Ci się mój blog to śmiało go obserwuj:)

Copyright © 2014 tyyna , Blogger