Krem pod oczy Gosch

Na początek chciałam was przeprosić że od paru dni nie dodaję żadnych postów ale niestety mój aparat odmówił mi posłuszeństwa:(Jestem niesamowicie wściekła tym bardziej że na własną rękę chciałam go naprawić i jedyne to co mi się udało to to że się włącza ale za to popsułam coś i nie łapie ostrości,nie działa kilka przycisków i nie mogę robić zbliżeń ani oddalać,porażka.
Dzisiaj włączyłam go na chwilę bo zależało mi na recenzji dla was i zrobiłam na szybko zdjęcia kremu ale szło to ciężko.Będę starała się coś wykombinować bo nie pozwolę zawiesić bloga,o nie:)

No więc jeśli mowa o kremie to jest to przeciwzmarszczkowy krem pod oczy firmy Gosch Professional.

Od Producenta:
 Krem Gosh Good Bye Eye Wrinkles przygotowany został w oparciu o formułę GPSC, zawiera Matrixyl™ 3000, składnik z dwoma aktywnymi molekułami informacyjnymi, palmitoil oligopeptydy i palmitoil tetrapeptyd, które pobudzają proces regeneracji i odnowy skóry. Badania wykazały, że Matrixyl™ 3000 w znacznym stopniu stymuluje naturalną syntezę włókien kolagenowych skóry, ograniczając w ten sposób tworzenie się zmarszczek.

Nigdy nie używałam tego typu kremów ale stwierdziłam że skoro stuknęło mi 26 to pora coś wypróbować:) Krem jest przeznaczony dla kobiet z wiekiem +25 więc akurat:)Musze przyznać że mam kurze łapki pod oczami pewnie od śmiania się jak i od tego że mało nosze okulary przeciwsłoneczne więc przy słońcu mrużę oczy a tego skóra pod oczami nie lubi.Kremu stosuję od jakiś 2-3 miesięcy i mogę powiedzieć że jest świetny.Delikatnie mam gładsza skórę i bardziej nawilżoną a do tego świetne jest to że krem ma dozownik dzięki czemu jest wygodniejszy w użyciu.Krem ma delikatny zapach i po wklepaniu w okolice oczu szybko się wchłania co dla mnie jest kolejnym plusem:)
Szczerze mogę go polecić zresztą jak większość produktów firmy Gosch:)





33 komentarze:

  1. jak zrobiłaś , że tytuł posta masz na środku? piękny wzorek na paznokciach:) niestety mój aparat też coś zaczął szwankować ale jest stary, więc ma prawo, nigdy nie miałam styczności z goshem po za perfumami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o tytuł posta to ustawiłam w kodach HTML.Musisz tam znaleźć linie h3.post-title { i dokładnie pod nią wkleić text-align: center;

      Usuń
  2. Reniferki cudne :)))! Ja szukam naprawdę "ciężkiego" kremu pod oczy, mam skórę cienką jak papier ... ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) Skóra pod oczami jest delikatna a co za tym idzie cienka,też taką mam:)Nie możesz użyć ciężkiego kremu bo by ją obciążył:)

      Usuń
  3. Co tam krem - piękne paznokcie! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz cudowne pazurki!!! <3 ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciasteczka są na etapie tworzenia, bo niestety robi się je aż dwa dni :( Kremu przeciwzmarszczkowego jeszcze nie potrzebuję, za to moją uwagę przyciągnęły śliczne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow to pracochłonne te ciasteczka:)
      Za paznokcie dziękuję,robiłam je na szybko:)

      Usuń
  6. Co tam krem!!! Kochana jakie Ty masz piekne swiateczne paznokcie hehehe :))) Buziaczki :****

    OdpowiedzUsuń
  7. o jacie jakie masz słodkie paznokcie;D super... świetne są:)

    Kochana organizuję konkurs na moim blogu z firmą renee.pl do wygrania jest wybrana przez ciebie para bucików. Zapraszam Cię do wzięcia udziału :* http://efffastyl.blogspot.com/2012/11/konkurs-z-renee-do-wygrania-mega-para.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Krem nie zainteresował mnie, aż tak bardzo jak Twoje paznokcie ! Bomba ;) Daria.
    Zapraszamy serdecznie + obserwujemy ! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe to miło że Ci się podobają:)

      Usuń
  9. Ja nie używam nic pod oczy.. :) Ale pazury to masz świetne. :DD

    OdpowiedzUsuń
  10. kurde :D mi stuknie niebawem 25 to moze tez czas pomyslec :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj jeszcze masz czas kochana,ja mam 26 ale mam suchą skórę i szybciej mi się starzeje więc wolę dmuchać na zimne a do tego już mam kurze łapki:(

      Usuń
  11. no to zapraszam na kurs do Tomaszowa, no ewentualnie przez facebooka Ci wszystko przekażę :P powaliły mnie Twoje reniferowe paznokcie! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)Szkoda że do Tomaszowa mam tak daleko:(

      Usuń
  12. zmarszczki ?! młodej babie zmarszczki w głowie? ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja niedługo też bedę musiała pomyśleć o tego typu produktach :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie komentarza:)
Na każde zadane pytanie odpowiadam pod nim:)
Nie pytaj czy obserwujemy,jeśli podoba Ci się mój blog to śmiało go obserwuj:)

Copyright © 2014 tyyna , Blogger