Liebster blog tag

Wczoraj zostałam otagowana przez STREFOWO za co bardzo dziękuję tak więc dzisiaj możecie się dowiedzieć paru rzeczy o mnie:)


Zasady tagu:
Nominacja do Liebster Award  jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za ,,dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia.Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć  na 11 pytań otrzymanych od osoby która Cię nominowała .Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań.Nie wolno nominować bloga który Cię nominował.

Oto zadane mi pytania i moje odpowiedzi:

1. Gdybyś miała określić swój charakter kolorem, to jaki byś wybrała?
Odp. Hm...chyba czerwony bo jestem nerwusem:P
2. Ulubiony sklep/sklepy internetowe,  w których najczęściej robisz zakupy?
Odp.Nie mam takiego jakoś rzadko robię zakupy przez internet.Jak już to wybieram allegro
3. Czy używasz, a jeśli tak, to bez jakiej szminki nie wyobrażasz sobie kosmetyczki i dlaczego?
Odp. Nie używam
4. Co wybrałabyś chętniej:  koszyk produktów, których nie znasz, czy koszyk tych już sprawdzonych?
Odp. Koszyk produktów których nie znam
5. Czy masz jakiś ‘rytuał’ pielęgnacyjny?
Odp. Oj ostatnio to nakładam 3 razy w tygodniu Wax i na to czepek i siedzę jak babcinka:)
















6. Jak organizujesz sobie czas, żeby znaleźć go również na prowadzenie bloga?
Odp. Czasami gdy mam lżejszy dzień w pracy to staram się to wykorzystać i coś wyskrobię a tak to raczej siadam do bloga wieczorami po pracy:)
7.  Twoje największe kosmetyczne rozczarowanie.
Odp. Jakoś nic mi nie przychodzi teraz do głowy,może jedynie moje częste rozczarowania kiedy już kupie fluid a potem się okazuje ze kolor mi całkowicie nie pasuje,często tak mam:/
8. Miejsce, w którym jeszcze nie byłaś, ale bardzo chciałabyś je odwiedzić.
Odp.Ojj jest wiele takich miejsc np.Grecja,Hiszpanie albo Londyn ale wystarczy że będzie to Zakopane.Wiem może to wstyd ale nigdy nie byłam w naszych pięknych Tatrach.
9.  Ulubiony i niekoniecznie zdrowy jedzeniowy grzeszek, który zdarza Ci się popełniać:-)
Odp. Niestety ale fast foody:(

                          zdj. z internetu
10. Jakie czasopismo kobiece mogłabyś polecić i dlaczego?
Odp. Rzadko czytam gazety jak już mi się nudzi to wezmę coś pomiędzy Party,Cosmopolitan czy Joy ale jeśli mam coś polecić to ostatnio wkręciłam się w Dekoracja Ciast bo można tu znaleźć super przepisy oraz pomysły na dekorację ciast,babeczek itp.Dodatkowym plusem jest to że do każdego numeru dodają fajne gadżety pomocne przy tych dekoracjach:)
 11. Gdybyś mogła zmienić w sobie trzy cechy zewnętrzne i trzy cechy wewnętrzne, to co by to było?
Odp. Zewnętrzne cechy to: dłuższe nogi, dłuższe włosy i południowy typ urody:)
        Wewnętrzne cechy to:  więcej optymizmu, mniej pesymizmu i silniejsza wola gdy obiecuję sobie  dietę:P

No i to na tyle jeśli chodzi o mnie teraz moja kolej na ,,przesłuchanie":P Wybieram do odpowiedzi:
http://oczamikaroliny.blogspot.com/
http://pigeonsbeautyblog.blogspot.com/
http://alexannp.blogspot.com/
http://mssaleksandra.blogspot.com/
http://plantofelek.blogspot.com/
http://chochlikkornwalijski.blogspot.com/
http://agnesssfashion.blogspot.com/
http://kosmetyczne-recenzje-marilyn.blogspot.com/
http://monikapiwowarczyk.blogspot.com/
http://magiclovv.blogspot.com/
http://cupcakeee30.blogspot.com/

                  Moje pytania dla was:
1. Uczysz się czy pracujesz a może jedno i drugie?
2. Co skłoniło Cię do założenia bloga?
3. Jaki blog jest Twoim ulubionym?(Przy okazji możesz komuś zrobić reklamę:) )
4. Czego nie może zabraknąć w Twojej torebce?
5. Wolisz srebro czy złoto?
6. Jakie są Twoje ulubione perfumy?
7. Jakim kolorem najczęściej malujesz paznokcie?
8. Wolisz trampki czy szpilki?
9. Czy zapomniałaś się kiedyś i wyszłaś w kapciach z domu?
10. Jaka jest Twoja ulubiona marka kosmetyczna?
11. Czy podobały Ci się pytania? :)





22 komentarze:

  1. popieram komentarz wyżej, i pierwsza odpowiedź super, też szybko się denerwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie spodziewałam się nagrody od Ciebie ;) Jest mi niezmiernie z tego powodu miło.

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję za otagowanie ;* Na pewno odpowiem w najbliższym czasie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję to już moje 3 otagownie z tego :D W weekend się tym zajmę bo nie bardzo miałam czas ;c

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana żaden wstyd... ja dopiero w tym roku odwiedziłam polskie morze heheh :) Jak wygram w totka to Cię zabiorę do Zakopanego...albo nie !! Do Londynu na zakupy hehe :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nad morze też późno pierwszy raz pojechałam,jakoś jak miałam 18 czy 19 lat:)
      Dobra to daj znać jak wygrasz:)

      Usuń
  6. dziekuje Kochana za otagowanie :)) na pewno odpowiem na pytania jak znajdę chwilę wolnego czasu :))
    Ps. fajne odpowiedzi na pytania dalad :) jestes bardzo podobna do mnie jeśli chodzi o charakterek ;D hehe

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Minimalna:)Właśnie marzy mi się taki ładny inny wygląd bloga ale nie mogę zrozumieć tego html:(

      Usuń
  8. Dzięki za oTAGowanie, na pewno odpowiem :)
    A co do pytań i odpowiedzi, to koniecznie odwiedź Tatry! :)
    + super nagłówek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co:)
      Odwiedzę:)
      Dziękuję;)

      Usuń
  9. Kochana dziękuję!!! Jest mi bardzo miło i chętnie odpowiem na pytania:):)
    Wrzosy są świetne! Na mój ogrodniczy nos to jak będą stały w domu to w końcu zaschną i się obsypią ale do gwiazdki powinny dać radę! Dobry patent z tą solą z Biedry:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj u mnie jak postoją do gwiazdki to i tak będę z siebie dumna:))

      Usuń
  10. dzięki za otagowanie :) też zdarza mi się popełnić fast food ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie komentarza:)
Na każde zadane pytanie odpowiadam pod nim:)
Nie pytaj czy obserwujemy,jeśli podoba Ci się mój blog to śmiało go obserwuj:)

Copyright © 2014 tyyna , Blogger